1860s Old America...in the WORLD !

Currently Viewing (Users: 0, Guests: 1)

GABRILDURO

Grandmaster Knight
Best answers
0
I found many topics and articles on my 1860s Mod...and just thought that we can collect them here!

Everybody can contribute and post links of different Threads found on the net.

...some are nicer and better made than my own.... :oops:

This is a Russian one:

http://www.internetwars.ru/Mount+Blade/1860OldAmerica/1860OldAmerica.htm
 

tarar

Recruit
Best answers
0
HI IM A BIG FAN but is there any multiplayer servers? if not can you add some that would make everything so much better not saying its bad its amazing  :smile:
 

Captured Joe

Marquis
Best answers
0
I believe there are too few multiplayer regiments for this mod to have a permanent server being useful...
But I'm no expert on this anyway...
 

bb09red

Regular
M&BWB
Best answers
0
Read the interview. Had to use google translate to understand it, but very cool!  :lol:
 

GABRILDURO

Grandmaster Knight
Best answers
0
Ok, My son s name is Gabriele.
Nickname is Gabri
I made a M&B wb profile character called Gabri the tough (Gabri il duro) cuz it was overstreched in skills to help my son from start, see?

Then I decided to use that NAME on the TW forums :razz:

Gab
 

GABRILDURO

Grandmaster Knight
Best answers
0
Hah! Don t worry!
Nevertheless, U did a great job and u showed to be a super supporter and a dear friend!!  :mrgreen:
Too bad u do not visit my Official Gabrilduro s Mods Threads, though... :cry:

Say hi to all Russian and try to find that dear person of Rockwell, pls. I cannot find him anymore around!  :twisted:
Gab
 

ALG

Sergeant
M&BWBWF&SVC
Best answers
0
Hello all,

I just opened a new thread about 1860's Old America at french MundusBellicus.fr :

http://www.mundusbellicus.fr/forum/showthread.php?7275-M-amp-B-Warband-Solo-amp-Multi-1860-s-Old-America

We begin to have a quite good Mount&Blade community here, and we support mods and good games. This mod is one of the best mods, and I tested a lot of mods, you can trust me  :grin:.
 

GABRILDURO

Grandmaster Knight
Best answers
0
VERY sorry for late answer!
THX sooo much for that...it looks nicer than my own....  :oops:

Too much time for modding, too few time for all the rest... :cry:

Keep going and check what I said about Foreign Legion here
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,224343.msg6525937.html#msg6525937

Gab
 

GABRILDURO

Grandmaster Knight
Best answers
0
HAH!
...did anybody know of this?
http://www.gamefront.com/files/23334771/Mount___Blade__Warband_Mod___1860s__Old_America_v0_99M

I didn t and I want to thk whoever uploaded it:cool:

Only thing ....I cannot assure about its the content  :eek:

Gab
 

GABRILDURO

Grandmaster Knight
Best answers
0
Uhh....thx for posting sooo much here.  :roll:

Found another place where they killed my Mod but now they are enthusiastic of 0.99 t!  :eek:

QUESTION:
Why the heck so many speak so much all over... but those guys do not ever post on my own 1860s Topics?!  :shock:
Some of these "smart" Moderators say things very incorect and far from truth...and they could ask me, instead...  :neutral:

http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=8653.msg259237#msg259237

PS...USE Google Tranlator. It helps U to get around the 70% of the content of any language  :wink: