WB 1429 : la Guerre de Cent Ans /pour Warband 1.134

Status
Not open for further replies.

ALG

Sergeant
M&BWBWF&SVC
Best answers
0
Yo les enfants, je viens de télécharger le mod pour mettre à jour son sujet sur Mundus Bellicus. Je suis à la recherche de la correction de l'orthographe de Deadknight, et le lien en tête de sujet semble mort. Quelqu'un en aurait-il conservé une copie ?

Merci d'avance :smile:.

FantasyWarrior

TheLordDSK said:
This is probably the worst mod i have ever played.
Les anglophones qui se retrouvent devant un truc pas écrit en anglais  :lol: j'ai eu bcp d'insultes sur moddb, mais j'ai toujours pas l'intention d'apprendre couramment la master race language pour bien faire...

Ont s'est déja croisé ailleurs avec Al_Mansur, mais re-bonjour :wink: et salut les gars :wink:

ALG said:
Yo les enfants, je viens de télécharger le mod pour mettre à jour son sujet sur Mundus Bellicus. Je suis à la recherche de la correction de l'orthographe de Deadknight, et le lien en tête de sujet semble mort. Quelqu'un en aurait-il conservé une copie ?

Merci d'avance :smile:.
Hail
Bha je ne sait pas du tout :l
Je peut juste redonner le lien de la dérnière version au cas ou  :mrgreen: la HD (textures ultra res)
http://uptobox.com/87w2787fle3j

ou
http://www.moddb.com/mods/1429-hd-edition-module-complet-2016/images

Sinon ALG, j'ai vu ça chez vous  :shock: je suis les avancées ! HATE !
http://www.mundusbellicus.fr/forum/total-war/total-war-attila/mods-modding-ad/medieval-kingdoms-total-war/13533-medieval-kingdoms-total-war

+ y'as une bonne chance que je fasse un pack textures paysages hd pour total war warhammer ! dans qlq mois :wink:

ElPadrino

Sergeant Knight at Arms
Best answers
0
Pfiou ça faisait longtemps que j'étais pas venu ici.
Content de voir qu'il y a encore du beau monde :smile:

Alphα

Section Moderator
WBWF&SNW
Best answers
0
En attendant Bannerlord je pense que tous avons commencés voir même bien entamé ou finis des projets à côté :smile:

DoDoCat

Sergeant at Arms
M&BWBWF&SNWVC
Best answers
2
FantasyWarrior said:
HI

Not the same, but i will work on a sand box mod, (gestion/ city builder ellements, more works for mercenaries, rpg quests, delivery man, and more...).

Hmmm...another time in french  :roll:

And maybe a total conversion, but much later ! the begining of the hundred year war, fantasy...?
So will you make a new mod?

Stavrius

Sergeant
Best answers
0
hello, sorry that I write in english but I can't speak french.

I got stuck in Caen where I have to kill the duke.
I go to the armour guy and choose a sword but when I go up to attack the duke the sword isn't anywhere. all his soldiers attack me and injure/kill me.

anybody knows how to go on?

sirmicou

Recruit
Best answers
0
ATTENTION !!! J'ai trouvé un super mod historique pour des armures qui soient adaptées à la période (il faut prendre le Volume 2 !) :

https://forums.taleworlds.com/index.php/topic,261656.0.html

Je pense qu'il serait très bienvenu de l'intégrer à 1429 !

FantasyWarrior

Salut a tous  :grin:

randomcode said:
FantasyWarrior said:
HI

Not the same, but i will work on a sand box mod, (gestion/ city builder ellements, more works for mercenaries, rpg quests, delivery man, and more...).

Hmmm...another time in french  :roll:

And maybe a total conversion, but much later ! the begining of the hundred year war, fantasy...?
So will you make a new mod?
-my latest plans is:

-photorealistic landscape
-better strategie and ai ! like total war
-medieval conversion, i hope  :neutral: with a lot of sandbox functions...

just need for...: Bannerlords + 4 years of development  :facepalm:

Stavrius said:
hello, sorry that I write in english but I can't speak french.

I got stuck in Caen where I have to kill the duke.
I go to the armour guy and choose a sword but when I go up to attack the duke the sword isn't anywhere. all his soldiers attack me and injure/kill me.

anybody knows how to go on?
the assasin quest ?
possibilities :

1-choose the sword and kill all  :cool: asta la vista bb
2-y'ou're not an awesome fighter but you are inteligent, choose the crossbow, go to the balcony on the top and take a look at the window : the duck ! kill him, walk on the rope with the cloths, jump in the chariot, go to the extraction point and talk with the contact.

Je suis sur le texture pack warhammer comme prévu !

YourStepDad

Baron
WBWF&SNWVC
Best answers
0
There is only one thing this brilliant mod needs, and that is new armors/weapons and reworks of the soldiers. Some of them look quite silly with vanilla gear, nordic swords and huscarl shields/equipment from the 13th century.

Also, More Metal Sounds mod. :smile:

reyzius

Regular
Best answers
0
hello guys i just wanna ask some question, but before sorry if im not using french bcs im not studying french at all :cry:

how can we get jeanne de arc quest line? im kinda confused now bcs i cant find jeanne anywhere lol

thx in advance

unter

Veteran
Best answers
0
You need to be a french vassal, and just to talk to her. If you can't find her, just ask a French lord

reyzius

Regular
Best answers
0
Im not seeing any jeanne d'arc anywhere and i already ask charles but i dont see jeanne d'arc. I already french vassal. Maybe she is using another name?

bipbip-fr

Recruit
WBNWVCM&BWF&S
Best answers
0
bonjour j'ai un problème quand je veux dénoncer un seigneur sa se répète en boucle . j'ai vu qu'il y a une correction de dialogue mais je ne peux pas la téléchargé . Si quelqu'un pourrez m'aidez ?

ArchiReMede

Recruit
Best answers
0
bipbip-fr said:
bonjour j'ai un problème quand je veux dénoncer un seigneur sa se répète en boucle . j'ai vu qu'il y a une correction de dialogue mais je ne peux pas la téléchargé . Si quelqu'un pourrez m'aidez ?

J'ai exactement le même problème,si on pouvait le régler ça serait super car ça handicape vraiment l'expérience de jeu ...

ArchiReMede

Recruit
Best answers
0
(Sinon tres bon mod évidemment ,sauf les Grottes qui sont justes chiante a faire a cause du manque de Lumière (les torches n'éclairent rien)

Status
Not open for further replies.