10 € vaivanpalkkaa sille, joka tilaa mulle rek.koodin

Users who are viewing this thread

Jahka tässä nyt muutaman kuukauden perästä saanen visan hankittua, niin kernaasti voin lisenssejä lunastaa kohtuullista vaivanpalkkaa vastaan niitä tahtoville. Asiasta lisää kun kortti on olemassa.
 
Voin ilmoittautua moista korvausta vastaan vapaaehtoiseksi. Heilauttakaa pikaviestiä tarvittaessa.
 
Ehkä, kunhan saan itelleni Electronin käteen ja selvitän, voiko sillä moisia operaatioita suorittaa (Ilmeisesti joidenkin pankkien Electroneilla voi, joidenkin ei). Vienee aikansa, sanon sitten.
 
Itelläni on Osuuspankin electron ja äsken kokeilin. Ei se tykänny mun kortista :smile:

Tosin tilillä näkyy mielenkiintoinen katevaraus että saa nähdä miksikä se varaus paljastuu tässä. Menin vielä kahteen kertaan kokeilemaan eli nyt jos Murphy on hommassa mukana ni tilasin kahteen kertaan! Saa nähdä heruttaisko ne mulle sitte kaks koodia.

Mutta silti saatan tarvita apua, ja se kympin vaivanpalkka on edelleen voimassa.
 
Kiihottava ajatus tuo 10€ vaivanpalkka...
Harmi, että uskontoni kieltää sen, olen pahoillani *tear*
 
Eikö tosiaan keneltäkään tule apuja?

No, tilanteeseen tulee muutos jahka itsekin saan luottokortin keväällä. Sen jälkeen tasan jokainen, joka tarvii apua myös saa sitä.
 
white khergit said:
Eikö tosiaan keneltäkään tule apuja?

No, tilanteeseen tulee muutos jahka itsekin saan luottokortin keväällä. Sen jälkeen tasan jokainen, joka tarvii apua myös saa sitä.
\o/ no kevääseen sitten :razz:
 
Ei tosiaan tällä kertaa viitsinytkään tuo nettikauppasysteemi arvostaa Electroniani, vaikka olen sillä joskus aikaisemmin oman lisenssini maksanut. Koitan tässä vielä jossain välissä toiselle kaverille, josko onnistuisi. Olisi ihan kiva, pääsisivät muutkin pelaamaan pidemmälle :wink:
 
Ite tarttisin kanssa. Asun Helsingissä, joten jos joku sielläpäin oleva haluaisi auttaa. Kulut+5€ (jos oot ahne niin ehkä voin antaa kympinkin) puhtaana käteen.[/b]
 
Back
Top Bottom