0.900

Users who are viewing this thread

Vennant said:
Irpe said:
armagan saa imeä pikku pippeliään, tota en lataa :razz:
PIENTÄ KUNNIOITUSTA! :mad:
Jos joku tekee noin loistavaa työtä noin lyhyessä ajassa ansaitsee hän kunnioitusta!
ei ansaitse, tekis eka kerral paremman pelin nii ei tarvis tehä koko ajan bugfixejä!
 
No palaa asiaan sitten joskus vuoden päästä kun 1.0 on julkaistu.

Ihan turha valittaa bugeista kun peli on vielä kehityksessä. Jos haluat pelata suht koht stabiilia versiota niin pelaa 0.894, se on vielä "virallinen" versio pelin alkusivulla, näitä bugifixejä tulee niin kauan, että kaikki pikkuviat saadaan hiottua pois, sen jälkeen vasta tekijät päivittää sivuston varsinaiseks versioks uusimman version.
 
are11 said:
Irpe said:
ei ansaitse, tekis eka kerral paremman pelin nii ei tarvis tehä koko ajan bugfixejä!
Jaksaisitko itse tarkistaa kaikki tiedostot mitä m&b sisältää?
en, mutta otatko itse tosissasi kaiken mitä foorumeilla sanotaan?
 
Mielummin sitä ottaa tosissaan kaiken kun vaivautuu arvailemaan että onko vai ei. Kannattaa käyttää noita hymiöitä niin minimoi suuttumukseen johtavat väärinkäsitykset.
 
Sound Chaser said:
Mielummin sitä ottaa tosissaan kaiken kun vaivautuu arvailemaan että onko vai ei. Kannattaa käyttää noita hymiöitä niin minimoi suuttumukseen johtavat väärinkäsitykset.

No älähän nyt, pitää sitä nyt olla joitakin väärinkäsityksiä, ettei mene vain asialliseksi.

Niillähän ne pyörittää noita komedioitakin.
 
QinNai said:
Sound Chaser said:
Mielummin sitä ottaa tosissaan kaiken kun vaivautuu arvailemaan että onko vai ei. Kannattaa käyttää noita hymiöitä niin minimoi suuttumukseen johtavat väärinkäsitykset.

No älähän nyt, pitää sitä nyt olla joitakin väärinkäsityksiä, ettei mene vain asialliseksi.

Niillähän ne pyörittää noita komedioitakin.

Yhtä komediaahan tämä täällä :razz:
 
Sound Chaser said:
Yhtä komediaahan tämä täällä :razz:

Niinpä, niinpä...



Jotta nyt ei mene ihan spämmäykseksi, niin mitäs arvelette, vieläkö  tulee monta päivitystä, ennen kuin julistestaan vakaaksi versioksi?
 
varmaan tässä vielä ainakin 2 tulee ennen valmista versiota. siis bugfixit ei oo laskuissa tietenkään.
 
Irpe said:
varmaan tässä vielä ainakin 2 tulee ennen valmista versiota. siis bugfixit ei oo laskuissa tietenkään.

En tarkoittanut sitä, vaan että tuleeko vielä monta niitä "bugfixejä", ennenkuin se luokitellaan jälleen vakaaksi.

Ja nyt kun katsoin, niin näyttää olevan jo.

http://www.taleworlds.com/mb_download.html
 
QinNai said:
Mikkinaattor said:
Olenkohan kasvamassa pelaamisesta ohi kun ei se vaan enään jaksa kiinnostaa.  :???:

Älä huoli, se menee vielä ohi. Ainakin minun kohdalla.


Mutta itse aiheeseen:

Perkele!

En ehtinyt vielä edes sitä edellistä versiota pelata!

Hidastaisivat vähän tahtia!



Löytyisköhän peliä pelikaupoista?
Meinaan sitten kun se on valmis.

JOS Janukseen o uskomista nii internet lataus on 100% ja laatikko versio ei ole varma mutta kyllä se varmaan tulee
 
Back
Top Bottom