Search results for query: *

  1. Eburon

    Strijdvlag in Napoleon Warss mod, fout ?

    Benzebuth198 said:
    Ik ga akkoord met jou. Ik zou voor een beetje rood niet willen vechten. Ik huil alleen voor Geschiedenis.
    Ah ja, ik ben geen walloentje  :mad: (Grimbergenaar met voorouders van Brugge en Brussel => Franstalig van Vlaanderen). Dus ik weet wel wat Flaminganten zijn en vanwaar komt hun beweging.  :wink:
    Geen Waal, maar uw Nederlands is wel erbarmelijk slecht? Zoals Verbeek al zei kunt ge beter een Waal zijn dan een Franskiljon. Het feit dat ge dit belachelijk detail op een forum, dat niets met de "mod" zelf te maken heeft, ter sprake brengt, toont genoeg hoe gefixeerd ge zijt op dit onderwerp. Ik betwijfel ook ten zeerste hoeveel waarheid ge kent achter de "flamingante" beweging, ge komt meer over als een "doomsayer" à la Le Soir en RTL-TVI.
  2. Eburon

    Strijdvlag in Napoleon Warss mod, fout ?

    Benzebuth198 said:
    Dag allemaal !

    Ik koopt de nieuwe mod Napoleon Wars, en super speel met vele banieren om te kunnen kiezen.
    Maar ik zag en zeer grote fout in de vlaamse banier. Zonder de rode klauwen is het de vlaamse leeuw niet maar de "strijdvlag", een extremistische vlag hier in België (met ideeën van de superioriteit van bepaalde "mensen" op anderen (WW2/Extreem recht...))  . Is er een manier om dat ernstige fout te corrigeren ? 

    PS: Ik vind een beetje spijtig om de waalse en de vlaamse vlag te kunnen kiezen maar de belg niet. Maar we kunnen niet alle hebben  :wink:
    Merci d'avance d'aller pleurer ailleurs la prochaine fois que tu te sens insulté par un drapeau. Monsieur le wallon ferais mieux de sortir de sa cave plus souvent, car il me semble qu'il est endoctriné par les comptes de fées sur les méchants flamands séparatistes.
  3. Eburon

    Ding dat jou maak LACH TOPIC.

    your nightmare said:
    Grappig, maar wel al vrij oud. Cara is trouwens beter dan Heineken, kwestie dat er geen twijfel bestaat over hoe Heineken behandeld wordt in België.
  4. Eburon

    Laatste post van de nacht.

    MorningRain said:
    Ga naar Luik station en breng een bezoekje aan Tongeren. Let daar niet te veel op de buurt rond het station, daar is niks te doen  :razz: Als je dan gewoon de ring oversteekt kom je het beste deel binnen. En het Ambiorixplein kan 's avonds gezellig zijn. Er is ergens een cafeetje waar ze honderden bieren serveren, dus je kan er goed aan je trekken komen me dunkt.


    ... Warning - while you were typing 2 new replies have been posted. You may wish to review your post.  :mad:
    Al heb ik niks tegen Tongeren, kan em toch beter na Brussel komen. Delirium serveert meer als duizend bieren, Europese hoofdstad, Bruksel live dit weekend (gratis festival aan het Atomium),...

    Ja kezen, ik weet dat het 'meer dan' moet zijn.
  5. Eburon

    Laatste post van de nacht.

    your nightmare said:
    Gol ge hebt het nie getroffen man, Luik is even belgisch als Lille  :razz: Nee, der zijn ook wel dingen de moeite waard zijn om te zien, de Decathlon bijvoorbeeld: sportmateriaal tegen een scherp prijsje. Eigenlijk vraag ik mij nu wel af wa ge daar gaat doen. Hoe het ook moge zijn, amuseert u!
    Hij gaat zijn geluk beproeven. Er zijn al 2 homo's doodgeslagen daar, hij biedt zich aan om de hattrick te vervolledigen.
  6. Eburon

    Laatste post van de nacht.

    Chewbacca said:
    Ik heb al drie keer gedouched vandaag.
    Krijgt ge de geur van uw vader der ni uitgewassen?
  7. Eburon

    Laatste post van de nacht.

    Kwal said:
    Vet! Hier kan je wel overal gratis poolen, maar ben nog in geen enkele kroeg een biljarttafel tegengekomen.
    Het zijn cafés, geen kroegen.

    your nightmare said:
    Seg Gol, waar in ons belgenlandje gaat ge vertoeven ?
    Ja, waar gaje zitten?
  8. Eburon

    Laatste post van de nacht.

    Golradir said:
    Lethal Crow said:
    Hahaha, hoezo?
    Belgen zijn geen kannibalen...Toch?  :lol:
    Nee tuurlijk niet...toch? :shock:


    bedacht net, betwijfel of eburon ons als hetzelfde ras beschouwt :razz:
    Geen zorgen, wij hebben hoge culinaire standaarden, dus ge zijt safe  :wink:.

    Ik raad aan dat ge goeie frieten eet (best naar een frietkot gaan waar een lange fille staat), probeer onze mayonaise want die is heel verschillend van jullie bucht. Het is nu ook het moment voor mosselen. Tripel Karmeliet, Tripel Westmalle en Orval zijn mijn grote aanraders qua bier (er is momenteel wel tekort aan Orval, dus kan moeilijk zijn).
  9. Eburon

    Werken

    Lethal Crow said:
    Dat is waar, maar ik vind zelf, maar dat is mijn mening, dat het beter is om te werken wat beter betaalt. Je kan altijd nog een leuke tijd hebben met je vrienden na het werk.
    Tevens, als hij werkt bij de AH en meer verdient en ontslagen wordt, dan kan hij altijd nog bij de Mac aankloppen en heeft hij ook nog eens anderhalve jaar werkervaring.
    Als ge zegt "ik vind zelf", dan is dat altijd uw eigen mening. Dat het beter is om te werken wat meer betaalt is debielentaal.

    Lethal Crow said:
    Weet niet of je een NL of een Belg ben, maar als je NL bent, dan nee.. Gezien onze arbeidsmarkt op het moment moet je blij zijn als je al een wat meer kunt verdienen dan de gemiddelde werker.
    We geven allebei duidelijk aan dat we er zouden werken moesten ze het dubbele betalen van wat we nu verdienen, maar dat ze dat nooit zouden. Dit toont aan dat we al niet te klagen hebben over onze inkomsten omdat we ook 'echt' werken hebben, hetgeen vrijwel altijd beter betaald is dan een jobke bij de McDonalds. Veel succes in de arbeidsmarkt met uw kwalificaties.
  10. Eburon

    Laatste post van de nacht.

    Lethal Crow said:
    Ik wil niet tussen Eburon en Chewbacca inmengen, maar :
    Te laat, gij zijt mijn nieuw doelwit.
  11. Eburon

    Werken

    Kwal said:
    Ik niet, al betaalden ze me het dubbele van wat ik nu verdien.
    Moesten ze mij het dubbele betalen van wat ik nu verdien zou ik zeker daar gaan werken. Bakken geld met 0 verantwoordelijkheid.
  12. Eburon

    Laatste post van de nacht.

    Chewbacca said:
    Ja, soort van... Maar ik was gister ook best chagrijnig dus ik was even mijn temperance kwijt...

    En ik ben old skooler dan hem!!1!1!!1
    Ge zit langer op dit forum en toch kan ik u in 2 posts laten ragen. Ge doet precies niet veel me die extra "ervaring" é kleintje  :wink:. Dat is een voorbeeld van RL "old skool" tegen minderjarigen  :twisted:.
  13. Eburon

    Laatste post van de nacht.

    Golradir said:
    ZEKER OMDAT HET EEN BUITENLANDER IS HE? GAAN WE ZO BEGINNEN?!
    Dem racist *****es!

    Chewbacca said:
    Ignored. Flikker maar op met je wijze en bijdehante opmerkingen.
    Can I get some cheese with that whine, McDonalds boy?
  14. Eburon

    Laatste post van de nacht.

    Ah, hebt ge der ne spiegel bijgehaald?
  15. Eburon

    Werken

    Golradir said:
    Eburon said:
    Golradir said:
    iCock said:
    :lol: Hetzelfde geldt voor jou. Je bent gewoon een idioot die denkt dat hij slim is. Gefeliciteerd dat je denkt dat je cool bent, je bent dan ook wel de enige die dat denkt denk ik zo.
    Vind ik ook! Eburon is echt dom en uncool!
    Et tu, Golradir?
    Ich bin wünderbar!
    Het was eigenlijk een verwijzing naar "et tu, brute", maar uw antwoord is desalniettemin waar  :wink:.
  16. Eburon

    Ding dat jou maak LACH TOPIC.

    Prank of the year, hands down.

    http://www.youtube.com/watch?v=OfIEPpIN_JM
  17. Eburon

    Werken

    Golradir said:
    iCock said:
    :lol: Hetzelfde geldt voor jou. Je bent gewoon een idioot die denkt dat hij slim is. Gefeliciteerd dat je denkt dat je cool bent, je bent dan ook wel de enige die dat denkt denk ik zo.
    Vind ik ook! Eburon is echt dom en uncool!
    Et tu, Golradir?
  18. Eburon

    Werken

    iCock said:
    :lol: Hetzelfde geldt voor jou. Je bent gewoon een idioot die denkt dat hij slim is. Gefeliciteerd dat je denkt dat je cool bent, je bent dan ook wel de enige die dat denkt denk ik zo.
    Ge moest eens weten  :wink:.
  19. Eburon

    Werken

    Kwal said:
    Of is dat toevallig accent?
    Het had "uit gaan" moeten zijn, voor de rest is dat correct.

    iCock said:
    Dream on.
    De ontkenningsfase is een natuurlijke stap om schokkend nieuws te verwerken. Proficiat, ge zijt goed op weg.
  20. Eburon

    Laatste post van de nacht.

    Chewbacca said:
    grappig hoe elk topic op dit board deraild
    Inderdaad. De gelijkenis met uw gezicht is echt verbazend.
Back
Top Bottom