Search results for query: *

  • Users: Verdieb
  • Content: Threads
  • Order by date
  1. Verdieb

    Dedicated servers

    Hi, First of all, let me introduce myself: I am Verdieb, leader of the 14eGaming, formerly known as the 14e Régiment d’Infanterie de Ligne on Napoleonic Wars. We were very active mostly between 2011 and 2014 where the 14e forged it’s solid reputation, rewarding many years of major involvement...
  2. Verdieb

    14e Régiment d'Infanterie de Ligne. " French speaking "[Recruiting]

    " Bravoure " This regiment is part of the Ier Corps d'Armée Français before the regiment collapsed, we were a good french line infantry with a great experience in mount&musket. We managed to gain a kind of renown with the French Conquest every Saturday ( Thanks to O'malley <3 ) That's what...
  3. Verdieb

    Hosting a server

    Hi! I'd like to host a server on this mod. Can i have an exemple of a .txt pls? Thx!
  4. Verdieb

    About the multiplayer in native

    Hello! I'm hosting native servers, and i want to delete the kerghits faction for the map rotation. Is it possible? I have already deleted the faction 4 in the .txt, but it seems that it doesnt work. Thanks!
  5. Verdieb

    Server for renting

    I'm renting server of mount&blade : Warband Or With Fire&Sword on every mods. Here is the server details : - 16 go RAM. - Intel Core i5 4x2.66 Ghz. - 100 Mb/ps This server is able to host 200 + connections without lags. ( tested on 14e's event on the mount&musket mod with 200 players online.)...
  6. Verdieb

    Le 14e Régiment d'Infanterie de Ligne Recrute.

    " Bravoure " Le 14e Régiment fut dissout il y a un peu moins d'un moins sur mount&musket, nous nous reformerons à la sortie de la nouvelle DLC Napoleonic Wars, c'est pour cela que je fais un appel aux intéressés pour rejoindre un régiment fort de 6 mois d'éxpérience qui tentera de reconstruire...
  7. Verdieb

    [14e Event] La bataille d'Auzterlitz.

    In French : English part : The 14e Régiment D'infanterie de ligne is pleased to present his first event which will bring 200 players. We offer the reenactment of the Battle of Auzterlitz. The battle pitted the French Emperor Napoleon and his first Grand Army against the Austro-Russian...
  8. Verdieb

    WB Mettre une map custom sur un serveur multi

    Bonsoir, Je suis le leader du 14e régiment d'infanterie de ligne et au vue de notre prochaine event sur mount&musket ( event bataille d'auzterlitz), j'aimerai savoir comment mettre une map custom sur le serveur des 14e. Merci d'avance! Le 14e Régiment d'Infanterie de Ligne Recrute ...
  9. Verdieb

    14e Régiment d'Infanterie de Ligne. [Recruiting]

    Regiment History Roster : Regiment Rules : 14e is recruiting, if you want to apply: http://14reg.forumgratuit.fr ( new forum )
  10. Verdieb

    WB Petit soucis

    Salut à tous, J'ai dans l'idée de me créer un mode de jeux sur mount and blade warband pendant l'époque de la première guerre mondiale. J'ai donc suivis plusieurs tuto pour commencer, et je bloque déjà ! J'ai créer un dossier avec les fichiers du module system sur mon bureau. J'ai bien redirigé...
  11. Verdieb

    Mod sur la première guerre mondiale

    Bonjour, je viens juste vous présenter un mod pour ceux qui aiment l'époque première guerre mondiale : http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,165779.0.html Ce  projet avait été commencé par une ancienne équipe mais qui a rapidement abandonné, la nouvelle équipe fournit du bon boulot même...
  12. Verdieb

    Persistent World [mod]

    Salut à tous! Je suis ici pour vous parler d'un projet que j'aimerai voir aboutir : J'aimerai ouvrir un serveur sous le mode "monde persistent" la version alpha5 actuellement avec une communauté essentiellement française. Ma démarche vient du fait que tout les serveurs pw que j'ai croisé sont...
  13. Verdieb

    250 slots ! :D

    Hello, I re-type my question without colors... I'd like to set 250 slots on my mount and musket server (84e_regiment) Can someone help me please? :) Thank you!! :)
  14. Verdieb

    Question for Dedicated server !

    Hey ! I am the owner of the 84e's server and i'd like to know if its possible to have a server with 250 slots. I know its possible because of MM offcial server !:) So tell me what i have to change to unlock the 250 slots, there is only 64 slot on my server :( Thanks!!
  15. Verdieb

    WB Serveur dédié

    Je vous explique mon soucis: J'ai dl le fichier dedicated server avec lequel je crois pouvoir créer mon serveur, j'ai deux trois petites questions : - Comment l'utiliser pour le mettre en ligne ? Que faut-il confirgurer etc...? - Peut-on le mettre en ligne ou juste local? Merci !
  16. Verdieb

    Création d'un Forum pour une communautée Française

    Bonjour à tous, Je viens de créer un forum destiné à rassembler tout les joueurs français motivé pour créer un clan et transmettre ses connaissances dans M&B. Je recherche des gens motivés pour m'aidai : Je vous invite à m'ajoutai par msn si vous êtes intéressés : [email protected] ou...
Back
Top Bottom