Search results for query: *

  1. Patch Notes v1.2.8

    An update or patch or DCL that adds rain, storms, sand or snow and has some difficulty in battles would be nice, obviously with ambient sound. to make the game more realistic, the well made game is too good, but I would add good details if I knew how to do it haha

    Yağmur, fırtına, kum veya kar ekleyen ve savaşlarda bazı zorluklar yaratan bir güncelleme veya yama veya DCL, tabii ki ortam sesiyle birlikte güzel olurdu. Oyunu daha gerçekçi kılmak için, iyi yapılmış oyun çok iyi, ama nasıl yapılacağını bilseydim güzel ayrıntılar eklerdim haha

    Estaria bueno una actualizacion o parche o DCL que agreguen lluvia, tormentas, de arena o nieve y que tenga cierta dificultad en las batallas, obvio con sonido ambientado. para que el juego sea mas realista, es demasiado bueno el juego bien logrado, pero le agregaria dellates buenos si supiera hacerlo jaja

    Ve ateşli oklar çok iyi olurdu

    And arrows with fire that would be very good
  2. SP - General Faction

    Hi again, another idea occurs to me, which could give you a good detail. When the factions are conquered for example Sturgia conquers a Khuzai castle, that castle can now only be recruited by Sturgia, since he conquered it. if you chose to spawn in Sturgia, only Sturgia troops are allowed to be...
  3. SP - General Climate

    Hello, a fan of the game of mount, could you add an update DCL that incorporates weather, such as rain, snow, storms, etc and that the weather sound theme is heard in the armor, to give it more realism.
    I would really appreciate it, since I want the game to be more detailed than how good it is. I wait for an answer that it was read at least
  4. SP - General Climate

    Hola fanático del juego de la montura, podrías agregar una actualización DCL que incorpore el clima, como lluvia, nieve, tormentas, etc y que se escuche el tema del sonido del clima en la armadura, para darle más realismo. Realmente lo agradecería, ya que quiero que el juego sea más detallado...
  5. Sobre el clima

    Mi idea es que en las batallas y en los asedios, pueda ser aleatorio el clima (lluvia, tormenta, chaparrones, nueblado, soleado) o en donde nieva, (que caiga nieve tormenta de nieve) y donde es decierto (tormenta de arena) , puede ser eso solo, o tambien una buena idea es que a traves del clima...
  6. SP - General Clima Metarologico

    Mi idea es que en las batallas y en los asedios, pueda ser aleatorio el clima (lluvia, tormenta, chaparrones, nueblado, soleado) o en donde nieva, (que caiga nieve tormenta de nieve) y donde es decierto (tormenta de arena) , puede ser eso solo, o tambien una buena idea es que a traves del clima...
Back
Top Bottom