Search results for query: *

1. SickStyle

Sistem gereksinimleri

Windows 10, Bannerlord 1.2.1 Main Branch
    Ryzen 3 1300X 3.7GHz İşlemci
    DDR4 3000MHz 8GB RAM
    GTX 1050Ti 4GB Ekran Kartı
    1TB HDD

Fps sorunu yok ama takılmalar oluyor. Kuşatmalar oynanabilecek gibi değil. Tahmini sebepleriyle ne gibi şeyler yapılabilir dersek;

1.Oyun gereğinden fazla ram kullanıyor ve sistemi disk belleğini kullanmak zorunda bırakıyor olabilir. Şimdilik ram arttırmak veya memory cleaner kullanmak çözümü

2.Oyun sahne içinde yükleme yapıyorken hdd yetişemediği için donuyor olabilir. Ssd almak belki daha iyi yapabilir

3. İşlemciye bir komut bir anda yükleniyor ve kitliyor olabilir. Buna ne yapılır bilmiyorum ama güç planlarından nihai performans'ı seçmek ve görev yöneticisinden bannerlord'a işlemciye yüksek öncelik vermek belki işe yarar
  2. SickStyle

FPS Çözüm Önerileri (Ceviri)

Oyunun sistemini şuan çok garip buluyorum. Bu yeni nesil bir oyun (2019) ve "Texture Streaming Budget" kısmı maksimum 2.5GB olarak ayarlanıyor ama oyun VRAM kaçağı olduğu için daha fazlasını yiyor. VRAM kaçağı tamamen düzeldiği zaman geliştiriciler texture vram bütçesini şu şekilde düzenlemeli:

Low= 1639MB VRAM
    Medium= 2458MB VRAM
    High= 3277MB VRAM
    Very High= 4916MB VRAM

Rakamlar çok uçuk görünebilir ama bence en mantıklısı bu.
  3. SickStyle

1.1 GÜNCELLEMESİ! [WB] [SP] Fatih'in Emri - Osmanlı

Arkadaşlar diplomacy modunun gelişmişi yada litdum un gelişmişi sayabilir miyiz yani modun özelliklerini tam anlayamadım. Diplomacy seçenekleri mevcut mu kral olmamız üzerine mi kurulu yapısı
    Diplomasi seçenekleri yerine diplomasi altyapılı oyunlarda göremeyeceğiniz özellikler var
  4. SickStyle

Need More Info Game Performance Suggestions, Stuttering and Lag problems

Lol, thanks. I was saving for years to buy a ramped up rig. I had to pre-order but they discontinued the line, but they gave me the new one at the same price.
    Still with specs like that and it ran poorly, yah gotta be thinking what is going on? However it seems to be better now.
    I have 8gb rams, it seems enough fto me for now, considering high computer parts prices in my country

1.20 Beta looks good, especially processor performance increased, its now playable. But I saw 10 times better optimized games; however, I totally believe TaleWorlds team. It's Early Access, by the way. They will make the game much better.
  5. SickStyle

My rig is:
    CPU: i7-7700 4.20GHz
    RAM: 64GB
    GPU: Dual GTX 1080 32GB

Here is the link to the video, it's only a few seconds long.

This only started happening a few patches ago.

64 GB Ram? I thought it would be because of the Memory Leak, but... IT CANNOT FILL EVEN IF IT LOADS THE WHOLE GAME TO RAM, lol
    That's a damn nice system man
  6. SickStyle

with these 2 disabled... whats running the audio?
    A small price to pay for the salvation lol
  7. SickStyle

I have

GPU: Gigabyte GTX 1070 4GB VRAM
    CPU: i76700K 4.00GHz Skylake 14nm Technology
    RAM: 16,0GB
    Motherboard: Gigabyte Technology Co. Ltd. Z170X-Ultra Gaming-CF (U3E1)
    Storage Device (HDD): 931GB Western Digital WDC WD10EZEX-00RKKA0 (SATA )

The game runs at ~35-40 fps with 250v250 infantry in custom battles (also tested in campaign), and it can also drop as low as 23fps when getting close to the troops and melee.
    So the game probably runs good either on SSD's only (which I don't know how it would make any sense), or, my pc isn't high end enough which doesn't make any sense.
    Your Pc is great, but not high enough to play bannerlord just smooth (for just now, I think developers will fix the game soon) I could play without any drop through Geforce Now (with a graphics card has 24gb vram). That's the problem of the game
  8. SickStyle

Don't get me wrong, everybody! I don't want to say the game doesn't have performance issues, it sure does.
    At first it was almost unplayable for me, but I got it running perfectly fine on a Windows 10, 1050TI, i5-3570 3.4GHz with 8 GB DDR3 after tweaking with Windows (not the game settings, that didn't help). However, I use a SSD.
    I just want to help everyone reading this to enjoy the game as it is right now. Here is what did the trick for me:

The obvious - deactivate as many adds in the background as possible (sorry, of course you do). ?
    Especially deactivate Realtek Audio. Windows 10 and Realtek don't like each other.
    Disable NVIDIA High Definition Audio in the Device Manager.
    Uninstall GeForce Experience.
    Turn off or uninstall Cortana.
    Run Steam in -no browser mode ["C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe" -no-browser -applaunch 261550] (-applaunch 261550 starts Bannerlord)

In game settings I use:
    Display Mode: Borderless Fullscreen, Screen Resolution: Desktop Resolution (I turned my desktop resolution down to 1600x900 for this), Frame Limiter: 30, all Shadow and Particle options at Low/None, and the Sound settings as low as possible. The rest is set to medium, with most of the on/off options turned off.

Hope that helps someone. For me it turned the game from almost unplayable into fun with 500 men sieges.
    Best regards and stay healthy.

[EDIT] How to use Steam's no browser option (just in case):
    Create a desktop shortcut (copy Steam shortcut for example, but don't copy Bannerlord's icon, it won't work)
    Right click the new icon and select Properties. Replace the Target entry with the following line:

"C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe" -no-browser -applaunch 261550

Restart your PC and don't log in to Steam right away. Use the new icon to start Bannerlord and log in to Steam when asked to.
    (On some PCs Steam somehow uses a lot of ram. I mean a lot a lot. This might be the most effective step of all.)
    Thank you, I already do those, but I don't want to play this game with potato graphics :sad: Best thing to do is waiting developers I guess
  9. SickStyle

Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim :smile:
    Thanks for your feedback. We are thinking about a better system for less runtime loading and more perfetching. However, we first need to improve the memory usage for the low end configs to eliminate any page swapping issues at runtime. Also, one change with Windows 10 is the WDDM 2.0, in which many of the GPU resources have swapping memory pre-allocated in the VRAM, which also puts stress and makes the swapping more frequent at configs with low ram. However, we are working high for reducing the memory usage spikes and also started working on the loading performance. Hopefully, the game will be much more smoother in the short term.
    Tekrar çok teşekkür ediyorum hem yanıtınız için, hem de sıkı çalışmanız için. Oyunu 20 saat kadar oynadım ve gözüme çarpan şeyleri söylemek istiyorum

-Oyunu düşük seviye bir sistemde yüksek grafiklerle test ederseniz, optimizasyon için daha istikrarlı adımlar atabilirsiniz

-Pelerin kumaş fiziği zırhın içinden geçiyor ve bu çok rahatsız edici. Miğfer püskülü de öyle. Belki Nvidia'nın bunun için hazır bir çözümü vardır? Basit bir collision mekaniği olabilir mesela

-Oyun içi yüklenme ekranları göze batıyor. Yapabileceğiniz en iyi şey, baştaki yükleme ekranını daha uzun yapıp bir şekilde saklamak. (Bellek Kaçağı sorunları çözüldüğünde, belleği en baştaki yükleme ekranında her sahnede gördüğümüz standart şeylerle doldurmak oyun içinde daha kısa beklemeler sağlayacaktır) Baştaki ekranın uzunluğunu da alternatif bir yükleme ekranıyla kapatabilirsiniz. Örneğin Witcher 3'deki anlatıcı iyi bir kapatma yöntemiydi veya Forza Horizon 4'deki videolu yüklenme ekranı gibi mesela.

-Oyunun CPU kullanımı birden %100'e çıkıyor. CPU kullanımını birden %100'e çıkaran şeyi bulup işlemci sınırlandırması getirilirse belki oyunun donmasını önleyebilirsiniz. Kulağa çok garip gelebilir ama, maksimum işlemci kullanımını sınırlandırmak performansı iyileştirebilir.

-Oyun DirectX 11 üzerinden çalışıyor. Belki de DirectX 12'yi denemelisiniz, performans konusunda o daha iyi

-Yükleme ekranı ile sahne geçişi arasında ufak bir efekt olmalı bence. Sahneden ayrılırken -Tab- tuşuna basılı tuttuğumuzda kenarlardan kararma efekti gelse çok yakışırdı
  10. SickStyle

Dostum Ssd'in var mı,sormak istedim.
    Malesef, ssd kullanmıyorum. Sanırım oyunun sistem gereksinimlerinde ssd zorunluluğu yok ama olan arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla çok etki etmiyormuş. Daha çok ram, mesela 12-16 GB arası ram kullananlarda sanırım daha akıcı
  11. SickStyle

Sorry for your inconvenience. We are aware of the issues. The memory leak fix should be sent as a patch as soon as possible, that should prevent the game from using HDD as page file. Also, in the long run, we will be improving the loading performance between the campaign and scenes within future patches. Thanks for your feedback.
    Cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Şu an dünyanın içinde bulunduğu durumu da göz önünde bulundurursak ekibin bu durumda bile elinizden geleni ardına koymaması, her gün bizi de dikkate alıp yama çıkarmanız takdire şayan. Ülkemizin gururusunuz. ingilizce devam edeceğim

Fix for the memory leak (e1.0.4) came very good with the terrain fix (e1.0.5). But something troubles me. It would be much better if you make the game use more VRAM I think. Maybe you can use more VRAM and less RAM.because 2700mb VRAM usage at Ultra graphics seems low to me, compared to other games. More usage of VRAM may improve preformance if there is enough, though. I think if you load things that we see at every scene (like terrain, and maybe trees) at VRAM, game may run smoother. Thank you
  12. SickStyle

All the textures of the game and sound files are loose which puts heavy strain on HDD and combine it with memory leakage which forces the game to use pagefile of HDD..they should optimize the game for HDD users
    All the textures of the game are'nt loose. Loose ones are the sound files. Textures are packed. Memeory leakage caused by something else
  13. SickStyle

Hi! I'm a experienced mod developer for Warband. First, great job for Bannerlord! Game is amazing! But... I know you develop and test the game with High-End gaming computers. And I know game will run smooth on a High-End pc. But please think our problems to reach high gaming equipment in Turkey...
  14. SickStyle

Kumaş fiziğinin kapsamının genişletilmesi

Collision mekaniğinden bahsediyorum sadece, modellerin birbiri içinden geçmek yerine çarpışıp durması ki bu sayede saçlar zırhın içinden geçmiyor (yani umarım geçmiyordur bilmiyorum)
  15. SickStyle

Sanırım kumaş fiziğinin serverla zerre kadar alakası yok, sadece bilgiayarla alakalı. Oyundaki fizik motoru fena değil, dikkatli inceleme fırsatım olmadı ama karakterin elindeki mızrak eğer pelerinin içinden geçiyorsa hoş bir şey olmaz ya. Karakter görünüşü ve gerçekçiliği önemli bildiğiniz üzere ama onu modlarla biz de sağlayabiliriz sanırsam
  16. SickStyle

Bu söylediğin özellikler hangi oyunda var da fps önemli olan bir oyunda bu tür özelliklerin gelmesini istiyorsun?Witcher da bile yok söylediğin özellikler.Veya diğer bir çok AAA oyunda bile belki bir kaçında istisnadır.Ki yanlış hatırlamıyorsam görmedim.
    Hiç Control oynadın mı? AAA oyunu değil, ama bırak kumaşı falan, karakterin özel güçleri duvarı bile koparıp fırlatmasına izin veriyor. Ve oyundaki fizikler gerçek hayata birebir uyarlanmış. Bannerlord'dan duvarı parçalamak falan beklemiyoruz tabii ki, ama en azından mızrak pelerinin içinden de geçmesin ya.
  17. SickStyle

Amidamaru said:
    dostum yaptığın moda bayıldım.kaplamalari,şehir ortamındaki renkler inanılmaz.bide korktum oyunun boyutu yüksek kasma filan olur diye.oyundaki herşeyi max a aldım girerken ve çıkarken pc tertemiz.çünkü pc m çok iyi değil,bazı modları silmek zorunda kalmıştım bu yüzden.neyse eline sağlık,bugün sabahlıycam gibi :grin:
    Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Modun optimizasyonuna çok uğraştım :smile: Beğenmediğin kısımlar olursa yoruma yaz, bir sonraki yamada düzelteyim. İyi oyunlar
  18. SickStyle

MhmtSnmz said:
    Tam da efsane bir mod buldum diyordum ki, dosya boyutunu gördüm.
    1.18 GB ne yahu? ben 500 mb'lık moda bile şüpheyle yaklaşıyorum ya çalışmazsa diye :grin:
    Neyse, hayırlı olsun :smile:
    Selamlar, modda kullandığım texture'lardan dolayı (1K-2K arası) mod boyutu yüksek oldu. Ama çalışacağına garanti verebilirim :smile:
  19. SickStyle

Kızıl Kasırga said:
    Ne durumdasın dostum?

Ufak tefek detaylarla uğraşıyorum, çok kısa bir süre kaldı modun ilk sürümünü çıkartmama. İlgin için teşekkür ediyorum
  20. SickStyle

1.1 güncellemesi çıktı! İndirme linkini aşağıda bulabilirsiniz. Önce 1.0 sürümünü indirip sonra 1.1 güncellemesini üstüne atmalısınız. Modda bir hata bulursanız, veya sadece selam vermek isterseniz yorum ataın. İlginiz için teşekkür ediyorum Warband için, rubik'in Custom Commander'i üzerinden...
Back
Top Bottom