Search results for query: *

  1. Mr.SpheRe

    Top 100 Warband Players (A Spectator's List)

    That's just awesome, nothing to say but thank you. So much fun seeing this old stuff again!
  2. Mr.SpheRe

    Native Completed Scramble League America(SLA) Congrats to Slayer of Men Elite!

    Name: SpheRe
    Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198025558015/
    ID: 112892
    Main Class: Archer
    Do you want to be a captain? (Yes/No) No

    I know deadline ended yesterday, but I hope u can still add me.
  3. Mr.SpheRe

    Feinting - pls give

    grimsight said:
    Can an experienced player see themselves being fooled by the feints at 13:45? Doubt Peter was actually trying to feint fast, but regardless if that is the speed limit, it will be a useless mechanic

    I was also playing the game with Peter and Purzel. I actually tried to feint fast and it wasn't as fast as in Warband at all. I would not have fooled myself and even the bots often didn't fall for the feints and they could just spam me to death. The transitions are also not as sharp as in Warband, but rather smooth. Hope there will be a change, at least for multiplayer cause the quality of your feint is normally a pretty good hint for your individual skill level. As you said, it rather seems to be useless. If there will be no change, the definition of a skilled player slightly changes.
  4. Mr.SpheRe

    Gamescom 2017

    Wolfsblut said:
    Lemieux said:
    Hey,

    Will Bannerlord be playable by the general public at Gamescom?

    At gamescom 2018 maybe.

    Let's say gamescom 2017

    http://steamcommunity.com/games/261550/announcements/detail/2353548518936257594
    (text is in german but anyways)
  5. Mr.SpheRe

    WDT(Warband Dance Tournament)?



    Like this?

    Finally, after almost 6 years my sensless video pays off  :party:
  6. Mr.SpheRe

    NC16 - Team Germany / Informationen, Ankündigungen und Bewerbungen

    moreclutch said:
    Dass ich -ohne jede Vorbereitung- mit 7 Anfängern gegen dieses Team gewinne habe ich nirgendwo geschrieben. Lest halt auch was ich geschrieben habe, sonst kann man es auch sein lassen wenn hier jeder wirr aneinander vorbei schreibt.
    Es mag auch eine Übertreibung gewesen sein, dass ich in zwei Monaten aus totalen Anfängern ein Team machen könnte, dass die Vorrunde übersteht. Vielleicht ja, vielleicht nein. Mit den Spielern aus unserer Steamgruppe würde ich gegen dieses Team gewinnen.


    Aber darum geht es überhaupt nicht. Es geht darum, dass man das System in Frage stellen sollte, wenn man drei Jahre hintereinander früh ausgeschieden ist. Es kann ja nicht immer nur Pech gewesen sein. Entweder die Spieler haben nicht die Qualität, um gegen gute Gegner zu bestehen, oder der Commander hat sie nicht, um seine Spieler entsprechend ihrer Stärken richtig einzusetzen.

    Unverständlich, warum mit Bloody Death der beste deutsche Spieler nicht gespielt hat. Baut man um ihn und Superlilli die Infanterie auf, gibt ihnen fleißige Helfer (Teamplayer) die sie unterstützen und ihnen den Rücken freihalten, zum Beispiel Ascarion-Purzelblume-Kragen, hat man eine Infanteriereihe, die, richtig eingesetzt, jede gegnerische Infanterie dominiert. Hat man die überlegene Infanterie, nimmt man eine Menge Druck von den Reitern und auch für die Bogenschützen wird das Leben erheblich einfacher. Es hängt doch alles zusammen.


    Wer Lust hat, mal mit TOP-Spielern unter einem TOP-Commander ein TOP-Turnier zu spielen kann gerne in unsere Steamgruppe kommen. Zwei, drei Leute können wir noch aufnehmen, vielleicht auch fünf.

    Link ist http://steamcommunity.com/groups/WeKnowGame
    Na dann mal GL mit deinen "Team":facepalm:
  7. Mr.SpheRe

    [NC 16] Germany

    Captain Lust said:
    Blivandefar said:
    this is the good ****, i fkn miss rollie and rita from 7th grade. having my forced open by the teacher, strapped into a chair in a straight jacket in front of this culture giant

    This. So much this.

    EDIT: This is the best one



    OK I'm done. This is one of the most weirdest stuff I've ever seen  :grin:!!!
  8. Mr.SpheRe

    NC16 - Team Germany / Informationen, Ankündigungen und Bewerbungen

    Ingame-Name: SpheRe
    Hauptklasse/Nebenklasse Archer

    Bin erst ab Mittwoch weder da!
  9. Mr.SpheRe

    [WNL5] Grand Final and Bronze Match - Apis Europae WNL5 Champions

    Admin over here??

    So pls close this topic before it gets really ****ed up.

    GG AE, well played. You deserved to win!!!
  10. Mr.SpheRe

    How famous is the above player?

    Tardet, c'est un affreux jojo!!

    One of the most friendly Frenchmen I have ever talked to. Once he was in IR and afterwards he switched to his roots (RNGD).
    Pretty skilled inf too!!!
  11. Mr.SpheRe

    [WNL5] Sponsors & Prizes

    #GetaWarbandLanStarted
  12. Mr.SpheRe

    NC16 - Team GER - Diskussion und Planung

    _Toi_ said:
    Bitte füttert das Troll nicht. Er wurde wieder gebannt. Nachstes Mal, das er mit einem anderen Account gekommen wird, bitte sag mir. Vielleicht kann ich ihnen helfen.
    Toi 4 GER-NC Leader!!!
  13. Mr.SpheRe

    NC16 - Team GER - Diskussion und Planung

    Coq said:
    Wenn Dir ein Sternekoch ein Essen zubereitet und Du willst es nicht probieren, okay. Schade um die verlorene Zeit, schade um die verschwendeten Zutaten, aber okay.
    Dann aber ohne jemals probiert zu haben zu sagen Dein Essen schmeckt scheiße, nicht okay, weil respektlos.

    Angenommen mir serviert ein "hochqualifizierten Sternekoch" Kot auf dem Silbertablett, ist es dann respektlos zu sagen es schmeckt scheiße?

    Ich meine, es sieht aus wie Scheiße, riecht wie Scheiße und wird deshalb auch höchstwahrscheinlich wie Scheiße schmecken!
    Also Michi, mach mal bitte die Herdplatte aus, komm raus aus der Küche und verschone uns mit deinen Metaphern.

    Das hier ist Warband, keine Kochshow.




  14. Mr.SpheRe

    [WNL5] Semi Finals - Deadline 22/11

    Colonel Horyse said:
    Wanted to see you tonight Boris, where were you?

    He spawned naked again and we forbid him to play.
  15. Mr.SpheRe

    [WNL5] Livestreams

    Thanks for streaming!!!
  16. Mr.SpheRe

    [SL] Scramble League - Sign-ups are closed!

    Name: SpheRe
    Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198025558015/
    ID: 112892
    Main Class: Archer
    Do you want to command? (Yes/No) No
  17. Mr.SpheRe

    [WNL5] Cards - discussion & applications

    Nickname (without clan tags) SpheRe
    2) Nationality German
    3) primary class Ranger
    4) secondary class (optional) Infantry
    5) Screenshoot with your warband character
    6) Tournaments in which you've played (include your teams)
    -WNL2 (Irish Rebels)
    -WNL3 (Guard of Istiniar)
    -WNL4(Guard of Istiniar)
    -WNL5(IR)
    -NC2014 (GER- Co Captain)
    -NC2015 (GER)
    -ECS1(Guard of Istiniar) 3rd
    -ECS2(Irish Rebels) 3rd
    -WWC (Guard of Istiniar)
    -WMT (Irish Rebels)
    -WDT (Chubby Cherubs)

    -DNL S-6 (Knights of Olga) 2nd
    -DNL S-5 (Irish Rebels) 1st
    -DNL S-4 (order of the Phoenix) 3rd
    -DNL S-3 (Irish Rebels) 3rd

    -DCT (Irish Rebels) 1st
Back
Top Bottom