Search results for query: *

  1. Lord Makke

    Mount and Blade 2 - Suggestions

    All I want is Co-op campaign. Where your buddy can be one of the lords leading AI army.
  2. Lord Makke

    What do you guys play these days.

    Warband and possibly Napoleonic wars for it if you want cannons and such.
  3. Lord Makke

    Uusien tulokkaiden esittäytyminen

    Joo morjes, ei hajuakaan miks oon laittanu tälläsen mun foorumi nimeks sillo joskus vuonna June 17, 2008, 09:21:17 AM.
    Pelannu alkuperäsest mount&bladest asti, oli viel versio 0.6... Mustat kheridit ja se salt mine oli rajui, sit siellä oli se yks torni, Selittäiskö joku mulle mitä varten se edes oli? Kumminkin, Tulin pitkästä aikaa tänne foorumille kattomaan mitä jannut sanoo With fire and swordista, Tosiaan Warband vieläkin paras versio näistä, Aika pahaa rahastusta tuo uusin.
  4. Lord Makke

    Uskooko kukaan täällä Jumalaan?

    Pakkohan tähän oli jotain laittaa kun topicci yhtä vanha kuin tämä forum accountti, kuukauden nuorempi ehkä vain, mutta silti en ole aikaisemmin laittanut tähän yhtään viestiä :grin:

    Onko täällä muuten jotain kiinnostavaa Mount&Blade keskustelua täällä Suomalaisten foorumilla nykyään  :lol:
  5. Lord Makke

    Uskooko kukaan täällä Jumalaan?

    :lol: on teilläkin puheenaiheet... Repesin tälle topicille sillon kun tää ilmesty tänne ja repesin uudestaan nyt kun näin sen uudestaan pitkästä aikaa...  :smile: 2500 replyä...  :shock:
  6. Lord Makke

    Harvinaisia mutta harvinaisen hyviä pelejä

    Tribes 2 on ihan prkleen hyvä first person shooter/third person shooter peli... Niin hyvä ettei voi sanoin kuvailla. Mutta jos grafiikat on tärkeintä niin ette välttämättä osaa arvostaa näin mahtavaa peliä, tässä kumminkin video jossa on vähän kaikenlaista  http://www.youtube.com/watch?v=AB-mEvbj404&feature=related

    Nykyään pelin saa ilmaiseksi osoitteesta http://www.tribesnext.com/


    Tämä peli on todella monipuolinen ja sitä voi muokata modeilla aivan kuten mount&bladea!

  7. Lord Makke

    Mistä saitte tietää mount & bladesta?

    Weren said:
    Ostin taannoin K-Kompuutteri lehden, jossa oli ilmainen cd-levy, joll oli apuohjelmia ja pelien demoja. Mount&Blade oli yksi niistä. Version oli silloin
    0.632. Eli olen aloittanut jo aika aikaisin. Meni kyllä n. vuosi ennen kuin tajusin foorumin ja modit.
    Minäkin aloitin tämän pelaamisen tolla demolla (hyvä lehti muuten)... on kyllä vähän muuttunut peli. Latasin vasta uudemman version kun huomasin että joku 0.9 oli tullut  :lol:

    edit: Aluksi harmitti kun latasin uudemman version koska se oli aluksi huonompi ja vanha oli kadonnut kuin tuhka tuuleen tallennuksien kanssa  :mrgreen:
  8. Lord Makke

    Cleverbot

    Täähän on hauska  :lol:.
  9. Lord Makke

    War 2!

    Hmm... näyttää kiinnostavalta  :grin:.
  10. Lord Makke

    Yliluonnolliset Ilmiöt

    Kyllä. Tämä on varmasti ollut ainutlaatuinen kokemus.
  11. Lord Makke

    Tietokoneenne?

    Onko koneessani jotain vikaa? :cry:

    Muokkaus: Jes! Koneeni on perus! Ei huono! JIPPII!
  12. Lord Makke

    Tietokoneenne?

    Mitäs tästä sanotte?

    Aspire 5738ZG

    Intel ® Pentium ® processor T440 (2.2GHz, 800 MHz FSB)

    ATI Mobility Radeon HD 4650 Up to 2816 MB HyperMemory

    15,6" HD LCD

    Windows 7

    4GB Memory

    500 GB HDD

    DVD Super Multi DL drive

    Acer Nplify 802.11b/g/n

    6 cell Li-ion battery

    En oo tällä päässy mitään uusia pelejä mutta jotkut vuosien 99,00,01 toimivat lähes ongelmitta joten tähän olen erittäin tyytyväinen... 1gb näytönohjaimen muistia on mielestäni aika hyvä ja muutenkin tämä kone oli 700 euron kannettavaksi aika mahtava.
  13. Lord Makke

    Tilanteenne pelissä?

    Lord Makken tarina
    Tässä vähän aikaa sitten olin ottanut tuon Swaadianeiden "vallankumous" tehtävän iskin alas loordit, ja heidän kaupunkinsa, linnansa, kylänsä kerta toisensa jälkeen ja sitten olikin aika hyökätä praveniin, ( oli vain harringoth ja praven jäljellä) löin kuninkaan armeijan maan tassalle ja hänen viimeiset loordinsa siirtyivät lopuksi harringothiin viimeiseen puolustukseen ja seuraavaksi hyökkäsin harringothin linnaan 180 swadian knightillä, 6 lordilla ja murskasin heidän heikon armeijan, jolloin jouduin enään metsästämään itse loordi harringothia joka oli lähtenyt pakoon. Sen jälkeen olen vain pistänyt isolla knighti armeijallani kaikki vihut alas... omistan 2 kaupunkia eli sargoth ja ja yalen, 16 kylää, ja 1 linnoitus. 380 päivää kulunut. Mitäs sanotte tuosta?
  14. Lord Makke

    Lempikunkkunne

    Kannatan sitä swadianin akkaa... ainakin toistaiseksi... niin kauan kunnes hän lähtee pois kaupungista jotta voin hakata sen  :mrgreen:
  15. Lord Makke

    Miten pääsen marshaliks??!!

    Jos on äänestetty marshaliks nii voiks ne ottaa jonkun toisen hepun... Oon nimittäin marshalina valloittanu jo puolet rhodokkejen alueista niin ei jaksais enää sotia ku nyt on itsellää jo 2 kaupunkia ja 1 kylä  :cool:
  16. Lord Makke

    Kertokaapa bugeista M&B:ssä

    No... Tässä olisi muutamia bugeja joita on tullut minulle vastaan:

    Ilmassa on linnoja ja taloja, Joskus jopa Townsman seisoo ilmassa.
    Ukko kävelee seinien läpi, putoaa lattian läpi, tai hyppää katon läpi.
    Ainiin ja sitten vielä miekan kanssa löin vastustajaa tuli joku 3500% speed bonus ja damagea 200+
    Buginen peli...  :lol:

    Ediittiä: Tänään tuli sellainen bugi kun löin vastustajaa niin se kaatui maahan ja alkoi luisua maata pitkin ja pysähtyi vasta kun tuli näkymätön seinä vastaan...

    Ediittiä: Tänään taas tuli sellanen bugi, että kun olin valloittamassa sarghottia niin Lord harraltilla oli (-1/1) solttua....

    Bugeja bugeja... =)
Back
Top Bottom