Search results

  1. -NAZGUL-

    [M] Üçüncü Dünya Savaşı - WW3

    FPS görünüm falan tek kelime ile harika olmuş .
  2. -NAZGUL-

    [LOTR] Blood In The West Mod Download Link

    Modun devam ediyor olması çok sevindirdi beni , hele ki bir yüzüklerin efendisi tutkunu olarak .
  3. -NAZGUL-

    Troy:Dawn of the Eternal War (SP/MP) -ARA VERİLDİ-

    Bir modunda ilk sayfalarında şu tartışmayı görmesem ya . Modda başarılar bu arada .
  4. -NAZGUL-

    [WB][B]Yüzüklerin Efendisi ~ Kuzey Savaşları - [Alman Projesi]

    Sizin için üşenmedim tüm sayfalardan SS'leri topladım .
  5. -NAZGUL-

    [M] Throne in Conspiracy - Chapter One: Winter is coming...

    Modun başında Deli Paşa gibi tecrübeli biri varken bu modun çıkmama olasılığı yok . İçiniz rahat olsun . Mod zaten kalitesini herşeyi ile belli ediyor .
  6. -NAZGUL-

    Orta Çağ Mod Link

    Konu yazın başında açılmış sen hala yorum atıyorsun .
  7. -NAZGUL-

    WB Centilmence düello Rehberi

    Güzel bi rehber ama bunların hepsine uyacak adam az . Hele ki Multiplayer'ın eskisi gibi dolu olmadığı zamanlarda çok zor . Artık kimse MP'ye girmiyor .
  8. -NAZGUL-

    3d Modelciler İçeri(Yemin Ediyorum Bu Güne Kadar Paylaştığım En Faydalı Şey)

    Google SketchUp için bu . Wings'e çevrildiğinde bozuluyor . Hem bunu yaptığın zamanda Wings'te de yaparsın aynı şeyi .
  9. -NAZGUL-

    Doping

    8 Mbit sınırsız internet kullanıyorum . Henüz 1 'ini bile göremedim .
  10. -NAZGUL-

    Warband'e Fantastik Mod

    Bilip bilmeden adama artislik yapıyosunuz , sanki forumun grandmaster knight abilerisiniz . Mod yapma hakkında bişede bilmiyosunuz , en azından adam bişeler yapmaya çabalıyor . 
  11. -NAZGUL-

    Ayran Sevenler Derneği

    Beyler bende imza yaptım . Ama küfretmeyin  :D
  12. -NAZGUL-

    Evren ~ Sonsuzluk

    İnsanın yaşam koşullarına göre düşünmeyin . Belkide karbondioksitle nefes alıyolardır . Belkide insan gözünün göremeyeceği bi formdadırlar . Bizim duyamayacağımız bi frekansta konuşuyorlardır belki .
  13. -NAZGUL-

    Evren ~ Sonsuzluk

    Herşeyi bi yana bırakıp sadece şöyle düşünün . Dünya Güneş Sisteminde bulunuyor . Güneş Sisteminde bizden başka canlı varlık olduğu pek düşünülmüyor . Güneş Sistemide Samanyolu Galaksisinde . Samanyolu Galaksisinin 1.000.000.000.000.000 (?) öncesine dayanan bi tarihçesi var . Bizden önce yaşamış...
  14. -NAZGUL-

    [MP] War In The East [Multiplayer 1.0 Çıktı ! [SP İptal]

    Mod güzel olacağa benziyor . Modeller çok iyi . Başarılar . Edit : Ne gibi animasyonlar yapmayı düşünüyosunuz ?
  15. -NAZGUL-

    Telefonda anlayan içeri

    Kesinlikle N97 derim . C-6 ona göre boş bi telefon . Tabi N97 nin de parası hoş . Ellerinden öper .
  16. -NAZGUL-

    Mount Blade Warband Kalradya Sahibi Sp Modu

    Kardalya nedir abi ya  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
  17. -NAZGUL-

    İnternet yavaşlaması

    Arada artıyo öyle bende 3 mb 'la indirdiğimi bilirim . Super Online 'a geçecem 100 mbit , fiber internet .
  18. -NAZGUL-

    İnternet yavaşlaması

    İndirdiğiniz sitedende kaynaklanabilir . Mesela Hotfile , Fileserve gibi siteler premium olmadığın sürece hızı kısıtlar . Tabi hepsinin farklıdır .