Search results

  1. Hüseyin20

    lordların taraf değiştirmesi sorunu

    canım artık yok öyle bir şey çok eskidendi o dediğin, ayrıca burada klandan ayrılan lordların ayrılmasının mantıklı bir sebebi yok muhtemelen yapay zeka paralı askerle karıştırıyor kendini kendi yoldaşımdan oluşturduğum klan bile ayrıldı benden ilişkim 100 sorun düzelene kadar oyunu oynamayacağım zaten berbat durumda oynanılacak gibi değil ve bu sorunun haftalardır düzeltilmemesi ayrı bir sınır bozucu
    Benim de gitti öyle, hem de en büyük düşmanıma tam savaş esnasında geçti. Kuşatmadayken ordudan ayrılıp geçti, karşılaşınca dostum diyo, bi yakalayam boynunu vurunca görecek dostunu...
  2. Hüseyin20

    1.8.0 Silinen veya Zorlaşan Özellikler

    O da çok ruhu kaçırıyor usta. Orada bir savaşta 50 kişi kesmişim, gidip kılıç dövüyorum :smile:
    Valla kılıç döverek kendine de güzel silahlar yapabilirsin, ben yaptığım kılıçları satabilmek için şehir şehir geziyorum, paraları yetmiyor :grin:
  3. Hüseyin20

    lordların taraf değiştirmesi sorunu

    Senin çektiğin lordlar da eğer toprakları varsa toprakları ile beraber katılıyor diye biliyorum, giderken de aynı durum olması normal değil mi?
  4. Hüseyin20

    1.8.0 Silinen veya Zorlaşan Özellikler

    Dükkan seçimlerin yanlıştır değiştir dene dostum.
    Herşey en maksimumda olsun atölye ve kervanlardan kazanabileceğin maksimum para 5k civarı ama benim giderim bazen 15-20kyı buluyor, 22.5a kurduğum kervan daha parasının yarısını çıkaramadan yağmalanıyor, atölye ve kervan çok zayıf malesef. Hiç uğraşmayın demircilik yapın.
  5. Hüseyin20

    Unresolved 1.8.0 Beta Hataları Sorunları

    Dostum demircilik bugu çözümlendi bendede aynı sorun oluyordu önceden ufak bı güncelleme getirdiler yükledim hiçbir sorun kalmadı
    Aslında sandığın gibi değil, şuan tam tersi demircilik patlamış durumda, şuan ben kilitli parçaları bile yapabiliyorum en iyi silahı bile hile yapmadan basabiliyorum, çok sıkıntı bir bug var konu açtım teknik destek bölümüne ama takan olmadı :grin:
  6. Hüseyin20

    Unresolved 1.8.0 Beta Hataları Sorunları

    Knk sen

    Oyunu guncelle
    Nasıl güncellicem? Şuan 1.8.0 betadayım en son yerel dosyaları doğrula dedim eksik dosya da çıkmadı.
  7. Hüseyin20

    Unresolved 1.8.0 Beta Hataları Sorunları

    Demircilikte bug vardı o bug giderildi güncelleme geldi hala ne sorunun var?
    Kilidini açtığım bütün parçalar tekrar kilitli duruma geldi, tekrar açıyorum teker teker.
  8. Hüseyin20

    Unresolved 1.8.0 Beta Hataları Sorunları

    1.8.0 beta da çözüldü sorun
    Bu sorun zaten 1.8.0 betada başıma geldi benim daha yenice, nasıl oluyo??
  9. Hüseyin20

    Unresolved Demircilikte BUG!!! Çok Önemli!

    Selamun aleyküm, oyunda çok sıkıntı bir bug keşfettim, acil çözülmesi gerektiğini düşünüyorum. Demircilikte silah döverken fareyle döv tuşuna basmak yerine enter tuşuyla silah dövebiliyorsunuz, eğer sürekli enter tuşuna basarak yaparsanız (dövüş kaydı da açıldığı için fazla basmak gerekiyor)...
  10. Hüseyin20

    Unresolved Ansiklopedide Crash

    Selamun aleyküm, ansiklopedide gezerken hata alıyorum. Hata kodu: 2022-06-19_09.53.46_7cb9446540d802ba5f8a9c7c66b933f5
  11. Hüseyin20

    Unresolved 1.8.0 Beta Hataları Sorunları

    Demircilik sorununu çözen var mı?
  12. Hüseyin20

    Demircilik Bilgim Kayboldu!!!

    Nasıl düzeldi peki ne yaptın? Her şeyi tekrar açmaya çalışıyorum resmen başa döndüm ya, çıldırcam.
    Bendede öyleydi fakat bugün düzeldi.
  13. Hüseyin20

    Demircilik Bilgim Kayboldu!!!

    Selamun aleyküm arkadaşlar, kaydımla 1.8.0 betaya geçtim devam ediyordum, birden demircilikte açtırmış olduğum silah parçaları sıfırtlandı, ama demircilik seviyem değişmedi, bu normal mi nasıl düzeltebilirim?
  14. Hüseyin20

    Süvariye Karşı Savunma Taktiği

    Selamun aleyküm arkadaşlar savaştayken bazen düşman bi köşeye çekilip piyadelerini yuvarlak halinde iç içe sokarak bi kalkan duvarı örüyor ben ise daire seçsem kalkan tutmuyor ve ne kadar daraltırsam daraltayım içte boşluk oluyor. Kalkan duvarı seçsem düz sıra olunuyor, ben özellikle şu vlandiya...
  15. Hüseyin20

    Modül Uyuşmazlığı

    Valla denedim şimdilik bişey olmadı konuyu silebilir misiniz?
  16. Hüseyin20

    Modül Uyuşmazlığı

    Selamun aleyküm arkadaşlar, ben oyunu daha bu sene kurdum ve başladım o yüzden şimdiye kadarki mevzuları çok bilmiyorum araştırınca da çok eski videolar geliyor, sorum belki de basittir: Ben yeni normal sürümde oynuyordum betada 1.7.2 gelmiş onu indirdim direk. Eski kaydıma girerken modül...
  17. Hüseyin20

    Vaegir Krallığı kimi temsil ediyor

    Evet kardeşim biliyorum. ben hata yapmışım zaten 2010da tartışmıştık bu konuyu ve ben gerçeği uzun zaman önce farkettim ve konunun silinmesini istedim ama silmediler böyle kalmış kusura bakma. ayrıca oyunda Türk olmaması beni çok üzdü. oyun ilk çıktığında sadece vaegir ve svadya vardı. svadya zaten haçlıları bunu herkes biliyor fakat tarihte haçlılar ruslara karşı mı savaşmış? bence rus yerine Osmanlı veya Selçuklu konulsaydı daha güzel olurdu. bi de oyunu yapanlar Türk ve bu yaptıklarını onlara yakıştıramıyorum. Bu yüzden hayal kırıklığına uğradım ve oyundan soğudum keşke bu oyuna para vermeseydim. verdiğim paranın boşa gittiğini düşünüyorum.
  18. Hüseyin20

    Yeniçeri

    Kırım köylerinden gönüllü topla göçer olarak geliyorlar seviye atlatarak yeniçeri yapabilirsin
  19. Hüseyin20

    Taleworlds Ekibine sormak istedikleriniz var mı?

    Kaç ay oldu cevaplar hala gelmedi mi ya sözde 1 ay gecikecekti
  20. Hüseyin20

    Taleworlds Ekibine sormak istedikleriniz var mı?

    1 değil 1.5 ay geçti hâlâ cevaplanmadı mı yav ???
Top Bottom