• Please note that we've updated the Mount & Blade II: Bannerlord save file system which requires you to take certain steps in order for your save files to be compatible with e1.7.1 and any later updates. You can find the instructions here.

Search results

1. Ser Barristan

WB Mod le Trone de Fer / A game of throne / A song of ice an fire

Sympa la montagne.
    Toujours aussi hâte que ce mod sorte. C'est de loin le plus intéressant grâce à son univers.
    Concrètement il reste quoi à faire?
  2. Ser Barristan

SP Fantasy A song of ice and fire for Warband

Don't forget a red three headed dragon for player banners ^^
  3. Ser Barristan

Else for banners ;
    I did not see the banner of Targaryen.
    I know that they will not be present in the mod BUT that would be cool that the player can play Targaryen, so if someone could just add the three-headed dragon with banners already present ...
    Thank you (and sorry for my ****ing english).
    Targaryen.png
  4. Ser Barristan

Brytenwalda

Quelqu'un a réussi à se marier avec la fille d'un autre Roi? Pour former une alliance (donc sans vassalité)
  5. Ser Barristan

I hope that the cities (and castles) of the mod will be all differents.
    Please do not put that a single city model, as in the mod 1257 ad, it is really hideous...

6. Ser Barristan

WB Tutoriel: Importer/Exporter un objet d'un mod à un autre

Ouais donc du coup avec ça je peux juste modifier les bannières, pas en ajouter.
  7. Ser Barristan

Add banners

Ok thank.
    I'll try to find a tutorial for modul system.
  8. Ser Barristan

WB Tutoriel: Importer/Exporter un objet d'un mod à un autre

Salut, je voudrais ajouter des bannières déjà faites à un mod mais impossible, j'ajoute un fichier banner_x dans le dossiers Textures mais ça ne fait rien.
    Quelqu'un sait comment faire?
  9. Ser Barristan

Add banners

Hi I want to add banners (for me) from another mod, but it does not work, I added (for example) in folder textures a file banner_j flod but it does nothing. Somebody knows how can it be done? Thank you
  10. Ser Barristan

SP Fantasy [WB] The Witcher : Northern Kingdoms [ Updated 14 May 2010 ]

Alanor said:
    Ser Barristan said:
    Now with Witcher 2 we have more informations on other northern kingdoms (and the empire), it was also the location of cities,

All of it was available years ago when Sapkovski released his books. I suppose it's just noone's willing to do it.
    Yes but now  more people know the world of Sapkovski, so the mod might have more successful.
  11. Ser Barristan

SP Fantasy [WB] The Witcher : Northern Kingdoms [ Updated 14 May 2010 ]

Now with Witcher 2 we have more informations on other northern kingdoms (and the empire), it was also the location of cities, it would be really cool to be able to restart the mod.
    There is not a lot of work, you must:
    - the map with the cities (there are few)
    - banners (less than 20)
    - and maybe some armors and NPC for kings

Someone would be willing to do it?

ps: the new map:
    http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20110530105158/witcher/images/1/17/Northernkingdoms_full.jpg
  12. Ser Barristan

inigoruiz said:
    are we suposed to copy those for our scene? I made it based on the books details, i hope it´s not a problem
    I think it's more difficult to based on the books details but if you manage, no problem  :grin:
  13. Ser Barristan

inigoruiz said:
    what is that calendar?
    In this calendar there are almost all the big castles of Westeos:
    http://thewertzone.blogspot.com/2010/03/new-2011-asoiaf-calendar.html
  14. Ser Barristan

inigoruiz said:
    now it´s done hope u like it
    Amazing !
    Storm's end is not in the calendar 2011 so congratulation
  15. Ser Barristan

WB [Traduction en phase de test] Prophesy of Pendor v3.2

Des nouvelles concernant la traduction?
  16. Ser Barristan

Où en est Taleworlds ?

Les M&B se sont bien vendu, le studio doit avoir des moyens maintenant, j'espère qu'un jour il vont nous développer un M&B 2, ce type de jeu sort vraiment des sentiers battu et est encore inexploité (à mon avis il y a encore un énorme potentiel).
  17. Ser Barristan

Lueii said:
    I wouldn't mess too much with history.  If you were going to do that make sotrylines to don't mess with the book.  Every one of he evens leading up to

Eddard's execution

Is important.
    Stick to the story has no interest in a mod for Warband, it's the univers and the world of Westeros that is interresting, it's not a rpg scripted but a sandbox ...
  18. Ser Barristan

Brytenwalda

Hiksos said:
    Peut on avoir des héritiers ? (Bon c'est pas les Sim's..mais je demande, sait-on jamais)
    Non.
    2ème question : Comment créer son royaume souverain ? Mon Roi étant un mou patenté qui s'attribue à lui et sa famille de dégénérés les fiefs que mon mari et moi conquerront pour ces beaux yeux, sans faire montre de beaucoup de gratitude à mon égard, je souhaiterais devenir mon propre chef.
    Il faut que tu sois sans roi (donc tu dois le quitter si tu en a un).
    Puis tu dois conquérir un château ou une ville et alors comme tu auras tes propres terres tu pourras créer ton royaume avec un nom, un ministre et tout.

3ème question : j'ai énormément de Lords ennemis prisonniers (dont le Roi des Bretons, souverain théorique de l'île de Bretagne) quelles sont mes possibilités outre attendre les rançons ? J'ai vu que je pouvais les tuer (ce que je fais quand un Lord reprend les armes contre moi ou pille mes fiefs), les libérer (ce que je fais quand un Lord m'a bravement résisté) ou les humilier (ce qu'en général je fais avant de les égorger !). Mais existe t-il d'autres approches, plus subtiles qui m'auraient échappées ?
    Non.
Top Bottom