Search results

  1. Feed Me

    Need More Info "...crashed because it could not get new memory from the operating system."

    Summary: The game consistently crashes most particularly after the major battlefields (1k+) while receiving the prisoners, generally on the third or fourth prisoner in row. And it request an unaffordable amount of memory size that is about 32gb of RAM. The error I receive is not specific to...
  2. Feed Me

    CPU Fan Hariç Fanlar Çalışıyor Görüntü Yok

    Selam arkadaşlar.2014 Eylül ayında bilgisayar toplamıştım belki hatırlayan vardır. O zamandan beri sadece 2 sefer içini açıp tozları vs süpürge ile almıştım onun dışında hiç bir işlemi yoktu bilgisayarın.Kaldıracaktım bilgisayarı dedim kaldırmışken bir komple temizleyeyim ondan sonra kaldırayım...
  3. Feed Me

    >500 tl >10" tablet onerisi

    Selam beyler.maksimum 500 tl 10" ustu tablet istiyorum.499 tl ye lg nin bir tableti var 10.1" ama daha once tablet almadigim icin oneri duymayi cok isterim bilenlerden.tabletle arasi iyi olan var mi?
  4. Feed Me

    Dark Souls 1 - Prepare to die CO-OP Nasıl oynayır ?

    Dark Souls 1 - Prepare to die CO-OP Nasıl oynayır ?
  5. Feed Me

    Robocraft

    Oynayan var mı arkadaşlar ? Tier5'e beklerim oynayan varsa.Konusuda yok galiba Türkçe Forumda yabancıda gördüm bir tek.Güzel de bir konu yapar oyunu tanırım size.Bayağı zevkli oyun.
  6. Feed Me

    TL yükletilip gelmemesi ve Vodafone bayi çalışanının efsanevi cevabı

    Kısa kesicem sinirliyim biraz,bugün 25 tl yükledim Samsun/Çiftlik Vodafone bayinden eve giderken 25 tl yüklenmiştir diye mesaj geldi *123# yaptım tl 4 lira 47 kuruş olarak gözüküyor.6.30'a kadar bekledim hala gelmeyince çıktım bayiye gittim kıza mesajı ve fişi gösterdim kız bana dedi ki...
  7. Feed Me

    Game of Thrones Series

    Oynayan var mı ?Oyun sonunda malum şahıs ölüyor mu hep ya ? Ayrıca sona tam Castamere Yağmurları koyulmalıymış.Resmen Castamere lordu gibi davrandım şerefsizim,sonumda bilhassa öyle oldu.
  8. Feed Me

    Lords of the Fallen | The Sinner

            Selam beyler,büyük bir sevinçle 3. favori oyunumun(oynamadan karar verdim sanırım) Lords of the Fallen olduğunu bildirmek isterim :P Şaka maka bugün Steam'deki büyük indirimle oyunu almaya karar verdim.Karakterin cezbedici yürüyüşü,harika vuruş animasyonu,atmosfer ve oyunun hikayesi beni...
  9. Feed Me

    Age of Empires

    Age of Empires Nedir ?      Age of Empires; Ensemble Stüdyoları tarafından geliştirilmiş gerçek zamanlı bir strateji oyunudur.Oyunun ilk oyunu olan Age of Empires I taş ve demir çağında,devam oyunu olan Age of Empires II feodal çağda ve rönesans zamanlarında,üçüncü oyun Age of Empires III 19...
  10. Feed Me

    Robin Williams ölu bulundu

    Robin Williams Californiada ki evinde dun gece olu bulundu.2-3 gibi son dakika diye verdiler.bi an soylenti sandim.sabah iyice bi baktim da,adam harbiden olmus lan.yikildim resmen.cok severdim.
  11. Feed Me

    2000 lira butce ile alinan bir dizustu ve bir masaustu arasindaki farklar

    Sorun  gayet acik.cevap verenlerden "gotunun rajatini dusunuyorsan dizustu" tarzi yanitlar duymak istemiyorum dostlarim. 2 mlyarlik bir butceye sahibim,2 mlyarlik bir dizustu ile 2 milyarlik bir masaustu araaindaki tum farklari ogrenmek istiyorum.ozellikle performans olarak.yukarda da...
  12. Feed Me

    Deprem(Yunanistan 7.2)

    Yunanistanda deprem olmuş,ülkemizinde batı illerinde etkisi bayağı hissedilmiş ağabeyler. http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26478784.asp Ben hissetmedim Samsundayım ama kız arkadaşım beni aradı deprem olduğunu filan söyledi,İzmirde o,ki bu sırada oyundaydım oyundada bağırdılar all chatden...
  13. Feed Me

    Bilgisayar-ipod

    Bilgisayardan ipod'a nasıl müzik atabilirim arkadaşlar ?
  14. Feed Me

    Uyku Düzeni

        Merhaba arkadaşlar,uzatmayacağım;uyku düzenim aşırının aşırısı bozuk.Nerede tedavi alacağımı yada ne yapacağımı hiç ama hiç bilmiyorum.Bu yüzden belki tecrübesi olan varsa buraya yazayım yardımı dokunur belki birilerinin diye düşündüm.     Sabah 8'de kalkıp okula gidiyorum 5'de okuldan...
  15. Feed Me

    GREPOLIS - Antik Yunanda Geçen Web Tabanlı Oyun

    Tür: Browser, MMORTS Dil: İngilizce, Türkçe Yayın Yılı: 2009(TR 2012) Geliştirici: InnoGames Tema: Fantastik, Strateji, Web Tabanlı Ödeme: Altın için TL GREPOLIS Nedir?         Herkese merhaba arkadaşlar sizlere ocağın sonundan beri oynadığım bir oyunu tanıtmak amacı ile bu konuyu açtım.Aynı...
  16. Feed Me

    "Cüceler"

    "Cüceler" isimli kitabı okuyan ya da konusunu bilen var mı arkadaşlar ? İnternette bir sonuç bulamadım,pek duyulan bir kitap değil.Fakat benim gibi Tolkien ve Epik Fantastik severlerinin dikkatını çekmiştir diye düşündüm. Buldum ben,isteyenler burdan bakabilir. Cüceler
  17. Feed Me

    'video_tdr_failure' Hatası

    Arkadaşlar oyunu açtıktan 30 dakika içinde oyun donuyor.Bilgisayar bir şey yokmuş gibi çalışıyor yaklaşık 30 saniye sonra "video_tdr_failure" hatası alıyorum. Fotoğraf şu: Fotoğraf benim bilgisayarıma ait değildir fakat hata aynı hata,parantez içinde yazan şey dahil)
  18. Feed Me

    Şerefsiz nasıl olunur ? Videolu anlatım

    Sesi kapatarak izlemenizi tavsiye ederim.(3.20)
  19. Feed Me

    Canlı hayvanların anahtarlık ve süs eşyası olarak kullanılması.

    https://secure.avaaz.org/en/petition/Petition_contre_les_amulettes_danimaux_vivants_en_Chine Her şey açık.Bir şey eklenmesine lüzum yok diye düşünüyorum.10 saniyenizi ayırıp bir imzada siz atarsanız sevinirim arkadaşlar.
Top Bottom