Search results

1. TheGranath

Hypotetiskt: Mänskligheten, Universum och Utomjordingar.

Så, efter att ha läst den här artikeln och lite Humanity **** Yeah (HFY) texter så ville jag starta den här ganska meningslösa tråden. Rent hypotetiskt, om eller när mänskligheten lyckas med att göra framsteg inom rymdkolonialism etc, ska mänskligheten regera universum, oavsett om utomjordingar...
  2. TheGranath

En tråd till då, tatueringar!

Skoj att göra trådar ju.. Jo, min fråga är, har ni gaddat er? Visserligen är flera av er under 18 år men några äldre måste det la änna finnas? Mig och mina tatueringar.
  3. TheGranath

SKÄGG

Så, nu ska vi ha en diskussion om något riktigt viktigt nämligen ansiktshår. :mrgreen: Vilka av er har skägg, mustach eller polisonger? Skulle ni vilja ha det eller är det bara för outbildade grottmänniskor? Är det ett samband mellan ondska och skägg? Eller tvärtom, är renrakade människor mer...
  4. TheGranath

Språk

Tänkte ställa en fråga angående lingvistik. Är det någon här som funderar på att lära sig ett eller fler nya språk? Själv funderar jag på två språk att lära mig. Det ena är ett Slaviskt språk, funderat på Serbo-Kroatiska men vågen börjar luta lite mer åt det Ryska hållet. Jag talar ju redan två...
  5. TheGranath

Sverige-Finland i Nato?

Som titeln lyder, Finland har för några dagar sedan pratat om att ha en folkomröstning om ett Natomedlemskap. Och eftersom Sverige och Finland diskuterat ett närmare försvarssamarbete så skulle nog Sverige, i mina ögon iallafall gå samma väg som Finland. Ryssland har i flera dagar gett ifrån...
  6. TheGranath

Dialekter

Så då är min fråga till er allesammans. Vad talar ni för dialekt? Ni kanske inte gör det och isåfall varför inte? Själv e jag Göteborgare och snackar liksom en Engelsman som hamnat i plurret Engelska flytande så snackar jag Göteborgska.
Top Bottom