Recent content by TaleWorlds

  1. TaleWorlds

    Holy cow, I got 136 fiefs as a rebel

    Im thinking about becoming one. I just captured Dhirhm and King Yaroglek wont give it to me. So im thinking about taking it and its villages along with a castle and 2 other villages I own and go to war with him.  Twisted Evil
  2. TaleWorlds

    Upgrading Prisoner Management

    SnoeiSchaaR said:
    It didnt work when I changed my prisoner management to 20  :sad: I still got a maximum prisoner capacity of 50..
  3. TaleWorlds

    Mount And Blade 0.986 dan tahmin resim

    internete bir daha yazıp bakıyım sitesini kapattım adresine bakmadım mount and blade yazınca 50.sayfalarda biryerlerde çıkmıştı birdaha bakıyım ben
  4. TaleWorlds

    Donma hatası

    muharebe büyüklüğü çok olunca ekran kartın yetmiyo olabilir bendede bir kaç kere oldu ordum 153  kşiydi prevan şehirine saldırmıştık onların 256 gibi sanırım askerleri vardı bizi yendiler ama savaş büyüklüğü çok olduğu için ekran dondu bütün oyun giiti ekran kartı yetmiyodur babam yeni ekran kartı almıştı şimdi oyun süper çalışıyor
  5. TaleWorlds

    Can yakıcı hata :)

    tamam hem olurmu öle şey ukala gözükmüyorsun
  6. TaleWorlds

    Mount And Blade 0.986 dan tahmin resim

    bende alıyımda oynıyım ozaman merak etitim
  7. TaleWorlds

    hataların ekran donmalarının çözümü

    bir ara bana da vermişti öle oyunu birdaha yükledim düzeldi sende yapmadıysan yapabilirsin istersen
  8. TaleWorlds

    Can yakıcı hata :)

    bencede çok can yakıyor
  9. TaleWorlds

    Kendi Krallığın

    sana yardımcı olıyım kendi krallığını kurmak isyorsan komandon sonrada lord olman gerekiyo bunun gibi şeyler işte
  10. TaleWorlds

    Mount And Blade 0.986 dan tahmin resim

    Velite said:
    Calradianın bilgesi said:
    Arkadaşım bu Stronghold resmi
    Arkadaş haklı,oyunu bir kez oynamak bile bunu anlamak için yeterli ama gene böyle bina yapma gibi fonksiyonlar eklense çok iyi olur.
    halsısın oyunu daha bilmeden internette yalan resimlerle insanları kandıranlar var
  11. TaleWorlds

    ilginç silah tasarım

    çok ilginç olmuş
  12. TaleWorlds

    Bir Sorum Olucak

    Arkadaşlar ben mount and bladeyi ilk oynadımda 0.808 i oynamıştımda şimdi 0.903 ü oynuyorum kalelerde hazinelerin nerde olduğunu biliyorumusunuz yani sandıkların.
  13. TaleWorlds

    En güçlü asker..

    bence vaegir şövalyesi çok güçlüler
  14. TaleWorlds

    Mount And Blade 0.986 dan tahmin resim

    gerçektenmi bende böle olucak die inandım zaten olmasın çok kötü arkjadaşlar gerçekten herkese teşekkür ederim  ben bazı şeylere böle inanırıdım bu oyun böle olucak diolar yardımcı olduğunuz için teşekkrüler
  15. TaleWorlds

    Mount And Blade 0.986 dan tahmin resim

    tamam saol bende zaten inanmadım hep kandırıyolar mesela sims 3 die oyun var abuk subuk resimlerle herkesi kandırdılar
Top Bottom