Recent content by Syzgroth

  1. Syzgroth

    Einhärjar Klanen

    Alltså nu blir jag lack ,jag får fan inte Einherjar mod att fungera-.-
    När jag skall in o leka så blir min skärm svart och sedan kommer den underbara skylten "mount and blade warbands har stött på ett problem och måste avlutas" upp,jävligt roligt..

    Det roliga är att spelet fungerar karate-bra på native men inte med denna mod (eller inte roliga men va fan) har instalerat om både spelet och modden några gånger nu utan resultat, så any ups for help?
  2. Syzgroth

    Rollspel

    man måste ju rekomendera det svenska rollspelet Eon!^^
    sjukt detaljerat regelsystem och en väl utvecklad värld:smile: finns tonvis av moduler samt att dem säljs iprincip överallt, inklusive på SF bokhandeln stockholm:smile:
  3. Syzgroth

    Einhärjar Klanen

    hehe Congratz! :grin:
  4. Syzgroth

    Einhärjar Klanen

    :grin:

    Tack för äran att få vara tillbax hos er i Einherjar, sticker till älvdalen och skjuter TKSP nu i 1.5 veckor men när jag kommer hem kommer jag vara aktiv i varje ledig minut!
    har fått TS info:n och skall regga mig på hemsidan så fort jag räknar ut vad som gör att jag inte kan se den o_O
    Hare bra bröder så hörs vi om 10 dagar!
  5. Syzgroth

    Einhärjar Klanen

    *Ringbrynjans rasslande ljud ekade längs med den öppna långhus hallen när krigaren klev in i ljuset och värmen återigen efter grova utmaningar såsom övning amfibie och övning Thorleif och den numera ärrade och blodade krigaren letade sig igenom den första dörren in i festsalen för att ljudlöst vandra igenom festens ljud och liv framtill tronen där Odens utvalda Hövding satt och knäböjde inför dennes storhet,såg sedan upp och erbjöd återigen sitt svärd i hans tjänst om det så skulle önskas*

    Tjenare grabbar!
    Är numera anställd vKorp på AMF1 berga och har därför mera tid till spel när jag inte längre är värnpliktig.
    Hursomhelst är jag fortfarande kär i detta spel och tänkte höra med er om man får söka tjänst i eran tappra hird återigen, jag vet att vi skall ansöka via hemsidan men min Mozilla vägrar visa sidan ioöverhuvudtaget så jag får skammset erbjuda mina tjänster här istället.
    jag jobbar alla vardagar men kan lira på kvällarna när jag ligger på logementet om det skulle vara okej?
    Denna vecka dock skall jag till Älvdalen och skjuta TKSP så det blir svårt denna vecka men jag vill gärna ansluta mig igen!

    Hell bröder! Hell Oden! Hell Hjältens väg!
  6. Syzgroth

    Einhärjar Klanen

    Ugha bugha!

    tänkte bara komma hit och dela med mig av bra erfarenheter^^

    Jag måste säga att celtic Rievers servern är den bästa som Betan har haft hitils,den har mogna Moderators, ett relativt högst spelar antal dagligen är siege (siege<3) och det  är fett najs uppkoppling på den:grin:
    Jag vet att det är lite kätteri att säga att den är bättre en våran egen server men å andra sidan så är jag mer för gruppspel än för Dueller^^
  7. Syzgroth

    Einhärjar Klanen

    Argh!

    Hittar inte det jävla lösenordet till servern, gick till och med så pass långt att jag skummade efter det här i tråden, aja om någon här läser detta under tiden som det spelas just nu finns jag på Celtic rievers iaf i en timme till.
  8. Syzgroth

    Einhärjar Klanen

    Har knappt sett ngn av er online,men ajg spelar lite mysko timmar med..
    Hursomhelst sticker iväg till Uppsala under helgen och kommer hempå söndag,hoppas man får chansen att lira med er då:smile:
  9. Syzgroth

    Einhärjar Klanen

    Tackar^^ Känns najs att vara tillbax, har dock funderat på att bli bågskytte o_O
  10. Syzgroth

    Einhärjar Klanen

    Okay, gott att veta^^
  11. Syzgroth

    Einhärjar Klanen

    *trampa in i långhuset*

    Tänkte jag skulle be att få anmäla mig som Huskarl hos den ärade Hövdingen och hans hird.
    Jag har nu kommit tillbax från Birka och de vekas vägar och är numera redo att återansluta mig till de tappras skara i hopp om ära och förhoppningsvis en sjysst biljett till valhall^^ (jag vet vi är redan där men det är fan ingen rättstavningstävling^^)

    Kommer iaf att kunna undvara minst 1 timme om dagen till public play och jag skall göra mitt bästa för att närvara under träningar och klan krig även om jag numera är jävligt rostig, men med en bra smed skall nog även jag bli vass igen.

    Jag har troligtvis inte hjärna nog för att förstå allt som skrivits i denna tråd fastän jag läst den säkert 15 gånger nu inatt så om någon ville vara snäll att slänga ut vilken dag vi skall träna på så skulle det uppskattas (öl erbjuds naturligtvis till denne själen).

    Mitt spjut är åter ditt Naagle,om du så önskar.
  12. Syzgroth

    Einhärjar Klanen

    Congratz Ulf!^^
  13. Syzgroth

    Mods, warband och andra dumma frågor från en gröngöling

    Tjenare!

    Kul att se att det finns fler som fastnat för spelet! I mitt tycke är det överflödigt att tanka hem fler moddar vad det gälelr vapen och rustningar om du endå skall spela större mods såsom "Sword of damocles" eller liknande spel då dessa väldigt ofta innehåller tok mycket nya sådana saker.
    Vad det gäller grafik så äre ju aldrig fel med lite bättre sådant och det bör inte göra att något krockar om du instalerar dessa rätt:smile:

    Warbands kommer endast att vara för strid men det är en hel del prat på gång om egen gjorda kartor "off-game" där folk kan slåss med varandra genom att flytta runt "markörer" på kartan och sedan välja banan efter kartan etc etc.

    By the way om du är modig snygg och smart kan duju alltid söka till Einherjar:wink: (har själv semester från klan spelandet då det är lite väl mycket på sidan av just nu) men där har du den bästa klanen som finns sök idag och lukta bäver!:grin:
  14. Syzgroth

    To all Spammers

    I like spammers alot,thou i tend to get frustrated sometimes when i get spammed 10 times a row, i guarantue(english spelling-.-) you that in a figth you do everything you possibly can to score a hit when using weapons such as 2 handed axes they are intended to be swung like mad since they are pretty useless for parrying (not talking about the bigger swords,thats a totally different matter)

    And besides it aint really "pro" to get your ass kicked by spammers since we the "better" figthers should be able to counter theese "scrubs" and in worst of cases you dont figth them,shoot them!
  15. Syzgroth

    Do you like the Sarradin Sultanate?

    think that they fit pretty well in Warbands but i do not like playing with them, however as opponents they are way more fun to face then the Khergits wich IMO **** up the fun of multiplayer when a whole team has to chase horse archers)
Back
Top Bottom