Recent content by RurikRelative

1. Lista modeista!

Sain sen toimimaan  iltapäivällä. Kiitos kaikille avusta!
  2. Lista modeista!

Niin pitäisikö tuossa laittaa ne modi kansiot omaan kansioon??
  3. Lista modeista!

Minä latasin sen cdon:sta. En ole varma latasiko se steamin kautta, koska se ei löydy sieltä common kansiosta.
  4. Lista modeista!

Warband. Eikös nämä ole sen modeja :oops:  Luulin, että minulla oli molemmat. No näin käy, kun ostaa ne suoraan netistä... Tuossa ylhäällä sanottiin, että vain osa on Warbandille.
  5. Lista modeista!

Olen tehnyt kaiken tuon. Sittenkö aukaisen mount&Bladin ja otan siitä oikean modin? No minulla se ei näy. En yhtään tiedä, mikä tässä nyt on pielessä.
  6. Lista modeista!

Kiitos oikein perusteellista :D Yhdellä sivulla luki, että niitä tiedostoja voi lukea kahdella ohjelmalla ja minulla oli toinen, mutta en katsonut oliko minulla tuota mitä nyt käytit. Sinä siis käytit sitä 7-zip:in "extract here" nappia, kun se on siellä moduuli kansiossa. Sittenkö se on valmis...
  7. Lista modeista!

Terve olen pyörinyt foorumilla jo jonkin aikaa ja ladannut muun muassa Anno Domino 1257 modin, mutta minulla on ongelmia nyt näiden archive tiedostojen kanssa. Olen lukenut niistä ja yrittänyt tehdä, mitä pitäisi tehdä, mutta jokin ei nytten onnistu. Katsoin täältä modeja ja siellä oli apuakin...