Recent content by Peddarn

  1. Peddarn

    Einhärjar Klanen

    Ay, ay! We will meet on the battlefield once again, me brethren :smile:
  2. Peddarn

    Einhärjar Klanen

    Fikk ikke TS information Nagl.


    Når kan jeg starte trialen? Og er det treningner jeg kan delta på så lenge?
  3. Peddarn

    Einhärjar (Einherjar) Clan

    NaglFaar said:
    We're all here except for Bloodshammar.
    I'll send you the TS information. But we'll still have to have a trial period, but I'm sure it'll go smoothly.

    Thanks alot:smile:
  4. Peddarn

    Einhärjar (Einherjar) Clan

    Yo BFF'S! Peddarn is back from the dead :smile:

    I just picked up Warband from a Steam sale (52 kr), so yet again i am willing to raise my axe and slay in the name of Einherjar!

    Im surprised so many of you are still here playing! Does Kocken, Thunaraz, Blodshammar, Gule, NaglFaar etc. still play?

    Great seeing you again :grin:
  5. Peddarn

    Einherjar Duel Tournament!

    Incorrect password!
  6. Peddarn

    Einhärjar Klanen

    Får ikke E-mail om 850. patchen, og patche linken på beta.taleworlds.com er utdatert og viser bare 802. :neutral:
  7. Peddarn

    Einherjar Duel Tournament!

    Hey guys, i've stopped receieveing patch updates on my mail. How can i then update to 850.? Please PM me fast, otherwise i can't participate...
  8. Peddarn

    Einherjar Duel Tournament!

    Jeg vil være med, hvis det fortsatt er plass
  9. Peddarn

    Einhärjar Klanen

    Halla godtfolk! Vil anbefale alle og prøve Hunt mod! Det var dritmorro der i går ;D
    Jeg kommer til å være aktiv på hunting serverne i hele dag, hadde vært gøy med flere Einherjars der og TS:smile:
  10. Peddarn

    Einhärjar Klanen

    Hey brødre! Får ikke med meg treningen i dag pga. et irriterende problem med de nye patchene; Jeg må slette warband, og installere full installer for hver eneste nye patch som kommer ut!

    "Cannot locate ---blablabla-- texture". Finner ikke noe hjelp på forumet, noen av dere som vet noe om dette?
  11. Peddarn

    Einhärjar Klanen

    Hei "grabbar"!

    Mange som maser om passord til Einherjar_Duel serveren. Jeg ber dem bare henvende seg her på forumet, dette er kanskje litt dumt, i og i med at meningen med passordet er å "luke" ut glitchers, RK'rs, cheaters osv.? Siden passordet ligger vidt spredt her på forumet kan jo alle få tak i det? Ja, hva er egentlig meningen med passordet?  :???:
  12. Peddarn

    Einhärjar Klanen

    Hva skjer på duell serveren våres nå? Det er passord... Jeg vil være med:sad:
  13. Peddarn

    Einhärjar Klanen

    Jeg er med!
  14. Peddarn

    Einhärjar Klanen

    Ny Patch? Jeg fikk en melding fra TW om patch 701. altså den gamle patchen, nå nylig. Feil?
  15. Peddarn

    Vits Battle!

    Hva gjør svensken når det går hull i båten dems, og vanner renner inn?

    De skjærer ut et nytt hull, så vannet renner ut igjen  :razz:
Back
Top Bottom