Recent content by Mendozacheers

  1. Faction won't fall

    I've been playing Mount & Blade for 2 years soon I think, all three of them. I've therefore had a numerous playthroughs throughout those years. Even so I have encountered this annoying "notation" (I would call it a glitch, but it's probably not). So my issue is that when I am helpting out a...
  2. Einhärjar Klanen

    Haha yes.
  3. Einhärjar Klanen

    gissa när jag var här och skrev senast
  4. Einhärjar Klanen

    Hej igen xD
  5. Einhärjar Klanen

    bjorne. said:
    bjorne. said:
    Föresten.... en fråga
    kommer vi Einhärjar att bara spela Native? eller alla moddar som finns?
    Nej allvarligt. Detta är en mycket seriös fråga.. Vad tycker ni? och vad säger Naglfaar?

    Personligen gillar jag native mest, de moddar jag testat (få) har krashat och bara ****at upp sig, varit skit och ogenomtänkta, men det är formodligen jag som ahr haft otur... är det någon som har tips om den bästa modden så säg till =)
  6. Einhärjar Klanen

    det vore kul om vi var helt tomma på grejer och bara springer omkring och använder fists (knogar) =P se vad folk säger. så är vi en hop nakna galningar xD
  7. Einhärjar Klanen

    NaglFaar said:
    12 pers än så länge, tror jag.
    Det är skitkul.

    mm! hoppas fler är på ikväll =D
  8. Einhärjar Klanen

    Úlfheðinn said:
    Skicka till min email/msn messenger om det blir problem på serveren(om det behövs lite "Banhammer"), eller med TeamSpeak.

    Tack till alla som kom på TeamSpeak ikväll! Kul att se det funkar som det skå

    Tack själv för att ha fixat fram det! =) ja det var skoj att köra =D
  9. Einhärjar Klanen

    Jag lirar nog också ikväll, träffade blodshammar förut, det var kul. förutom att vi mötte khergit först, och jag har inte riktigt satt det där det där med att ta ner ryttare =/ och sedan mötte vi vaegir, och då tänkte jag att det borde gå bättre, och så fegar de också på hästryggen =(. khergit kan väl få fega på hästar, men inte vaegir också! usch. det borde vara lite begränsningar. typ max 5 ryttare. =P
  10. Statistics.

    I was thinking. if it shouldnt be too hard, then maybe a statistics of all your matches would be available somwhere in the Multiplayer Session. Like, Kills-Death ratio on the maps, and also statistics on every faction and troop, what equipment you uses the most (bow, one handed, two hadned...
  11. Einhärjar Klanen

    Norrköping, mitt i skiten. =D Jag föredrar faktiskt TD just idag, därför att jag brukar kunna slänga mig själv in i en strid, ta ner runt 2 pers sen gå under, då kan det vara skönt att spawnas direkt efter. Men Battle är säkert roligare sen när vi börjar med taktik. då vi måste tänka efter lite innan
  12. Einhärjar Klanen

    Jag har märkt att om man rider runt en hop av spelare som är till fots, så kommer 45% att springa efter en och resten springa vidare framåt,  då har man lätt splittrat de. Vi måste motarbeta det, jag tror det kan vara svårt att hålla sig i en tätt grupp om man inte verkligen koncentrerar sig. För jag vet att jag , när jag är till fots, hela tiden byter riktning. Jag typ springer runt i cirklar inför väntan på en häst. och vår armé måste verkligen vara tajt. vi måste känna hur de andra tänker. Ifall det kommer en ryttare mot oss så får ingen röra en muskel ifall det är ordern, annars kommer hälften börjar röra på sig. om det då är 4 ryttare som kommer in från 4 olika håll så splittras vi säkert lätt. Man kan ju iofs bara spring ihop sen igen ifall det visar sig vara jätteenkelt.

    Om vi möts några gånger och övar in kommandos från någon ledare. typ alla rör sig åt höger eller något. Detta kanske är alldeles för stelt, vi kanske ska köra mer som sea raiders fast tätare?
  13. Einhärjar Klanen

    Alltså förlåt att jag frågar om lösenordet. men "se ovan" jag förstår faktiskt inte. letade efter lösenordet men hittade det inte =(


    Hahah, okej. Nvm (dumhuvud)
  14. Einhärjar Klanen

    Vad kallar du dig när du spelar online?
    Du måste inte köra som nord :grin:
    Men vi kommer att kräva det när vi kör med hela klanen sedan.

    Jag heter Mendozacheers =P
  15. Best Players

    uhuhuhu  :cry:
Back
Top Bottom