Recent content by Megamen

  1. Megamen

    NC 2016: Allejoppa, Hoe, Wat en Wie?

    jongens linkje naar drama alsjeblieft, verdomme het halve forum al afgezocht maar het is GEWOON NIET TE VINDEN  :fruity:

    edit: Laat maar dames net na het maken van deze post stuit ik op deze verdachte goudmijn;https://forums.taleworlds.com/index.php/topic,342847.0.html

    edit 2: Tegenvallend jongens, zeer teleurstellend..  :???:
  2. Megamen

    NC 2016: Allejoppa, Hoe, Wat en Wie?

    waar moet ik mij melden commandant?
  3. Megamen

    NC 2016: Allejoppa, Hoe, Wat en Wie?

    Ciiges said:
    AssassinViolet said:
    Ik woon op de grens tussen Belgie en Nederland, ik ben een Nederlander. Die interpunctie waar je om vraagt is veel te moeilijk, en het kost mij tijd en het bezorgt Cesar geen hoofdpijn.
    Dus het is veel makkelijker en sneller om snel te typen wat je bedoelt. Kost minder tijd en hoef ik niet na te denken. Zie je ik kan wel met INTERPUNCTIE werken. :fruity: :fruity:
    Als watly deze zin zien, flipt die m.

    Auw auw auw, heeft er iemand wat oogdruppels voor me?
  4. Megamen

    Duel Toernooi

    Krijg ik dan ook nog concurrentie of niet?
  5. Megamen

    NC 2016: Allejoppa, Hoe, Wat en Wie?

    http://www.upcoming.nl/jasperschilder/14802/welkom-bij-vluchtelingo-met-kandidaten-geert-wilders-en-hilda?internal_referrer=latest

    Leroux ik heb je btw aangegeven, je lijkt verdacht veel op die vermiste aanslagpleger. Verwacht iedere moment maar wat pliesie op de stoep.
  6. Megamen

    Nations Cup Q&A

    Le Roux said:
    HAVE NO FEAR, ROUXINATOR IS HERE

    Maak je geen zorgen Cheeta, BeNe Sub-Board Nerds (en dat zijn we allemaal) kunnen onvriendelijk zijn naar mensen die ze niet kennen.
    Zie het als een stam van middelmatig-ontwikkelde mensapen die een vreemdeling zien.


    Van wie krijg je die vragen over de NC? Voor mijn part mag er nu al best een draadje zijn waar we eens kunnen spreken over de NC.

    EDIT: BeNe in a nutshell.

    je bent zelf een middelmatig-ontwikkelde belgaap
  7. Megamen

    NC 2016: Allejoppa, Hoe, Wat en Wie?

    In-Game Name: Megamen
    Steam Name: Uhmm, megamen?
    Classes: Cav, eventueel inf kan ook.
    Clan: clanloos <3, nee ik wil je ****clan niet joinen
    Kleine introductie over jezelf of opmerkingen of mooie foto's of youtube filmpjes die je wilt posten of een mooie selfie of weet ik veel wat(Je bent verplicht hier iets te posten of je application wordt rejected): mercenaries spelers zijn beter, bezem kan het confirmen
  8. Megamen

    Nations Cup Q&A

    Wat de **** is dit inderdaad, wie is cheeta  :???:
  9. Megamen

    de Bokkenrijders [BK]

    Ceasar said:
    Beter dan OLL, misschien word ik niet uit deze clan gekickt XDDDDD

    GL jongens!

    Castellan_BK_Ceasar  :iamamoron:
  10. Megamen

    de Bokkenrijders [BK]

    doet me weer denken aan de efteling, och jongens toch waar is de tijd gebleven  :ohdear:
  11. Megamen

    Native Completed Northamerican One-handed Dueling Tournament | TOURNAMENT BRACKET IS UP |

    Can't find cactus on steam and he isn't adding me either. Mainly because there are about 10000 cactuses on steam :iamamoron:
  12. Megamen

    hoi

    je toekomstige werkgever zal het toch maar zien, nu weten we ook weer aan wat voor types die maandelijkse zorgpremie opgaat  :fruity:
  13. Megamen

    hoi

    d66 is voor noobs, d69 is the way to go :!:
  14. Megamen

    Native Completed Northamerican One-handed Dueling Tournament | TOURNAMENT BRACKET IS UP |

    Name: Megamen
    Steam Profile: http://steamcommunity.com/profiles/76561198033704055
    Weapon: Sarranid Cavalry Sword
  15. Megamen

    [NC2015] Grand Final & Bronze Match - Poland 1st, BeNe 2nd, Turkey 3rd

    Watly said:
    "They were disrespectful, so we are allowed to be disrespectful."

    I have never seen such hypocritical, disrespectful, rule-breaking dicks win a NC, but whatever. Have fun with your victory.

    Shoutouts to Prince and Blade who were amazing players, both skillwise and attitudewise all match long.

    This ye, also Varsung could you explain why you said re & live and then didn't actually enforce that? Just out of curiousity...
Back
Top Bottom