• Please note that we've updated the Mount & Blade II: Bannerlord save file system which requires you to take certain steps in order for your save files to be compatible with e1.7.1 and any later updates. You can find the instructions here.

Recent content by granpoya_montoya

1. Dynamic Squads v2_6 Official Server Thread

[QUOTE = "DanVII, publicación: 8300651, miembro: 458516"]
    En primer lugar quiero decir gran servidor y gracias. En segundo lugar, ¿hay alguna manera de que otras personas hagan esto por sí mismas, para juegos privados con amigos cercanos? Quiero decir, ¿podrías dar un tutorial paso a paso sobre cómo hiciste este servidor personalizado? ¡Sería muy apreciado!
    [/ CITAR] yo estoy intentando instalarlo y no puedo, seria lo ideal tener un tutorial. tu has podido instalarlo?
  2. hy i want to download your mod of dynamic squad but i dont know do it. please help me i am a...

hy i want to download your mod of dynamic squad but i dont know do it. please help me i am a crazy fan of this server, i love the maps and the battle size. thanks you :wink::wink::wink::wink:
  3. Dynamic Squads v2_6 Official Server Thread

hello i am fan of dinamic scquad and i have my online server. i want to download this mod but i dont know how can i do it. pleas, help me!! i from spain so excuse my inglish
  4. Dynamic Squads v2_6 Official Server Thread

hola soy fan de dinamic squad y tengo mi servidor. Quiero descargar este mod, pero no sé cómo puedo hacerlo. ¡¡Por favor, ayúdame !! I from spain so excuse my inglish :grin:
Top Bottom