Recent content by Gatherset

  1. Gatherset

    M&B Suomenkieliseksi?

    Muuten, Coughed lance damageen voisi keksiä suomennoksen sen avulla, kun tietää (Xerina selittää näistä Zendarin tavernassa), että coughed lancella tarkoitetaan sitä, että peitsi painetaan omaan kylkeen kiinni ja pidetään se tiukasti siinä jolloin peitsen koko voima kohdistuu peitsen kärkeen. Esimerkkinä suomennoksesta voisi olla "Tuettu peitsi-vaurio". Vähän kömpelö, mutta sen takia teidän muiden pitääkin auttaa. Damage voi olla ihan hyvin vaurio, tai tässä peitsisanassa pisto, isku tai lävistys. Jos ei noista mikään niin vaikka "Valtava peitsenkärkituhon mäjähdys"

    Toinen asia, mitä pitää vielä sanoa on se, että osaisiko joku muu värkätä tuon ä-ö asian kanssa? Meinaan sitä, kun html-kieli (yllätys yllätys) ei toimi tuossa, eli sitä kautta ei pysty ä:tä eikä ö:tä saada näkyviin ja yritin itse hommata jotain sieltä c:/program files/M&B/Data kansiosta sen font1.txt tiedoston kanssa, ja yritin saada selville, miten ä:n ja ö:n voisi saada sisällytettyä peliin tuon tiedoston avulla (Siinä oli jokin toinen tiedosto, jolla voi mitä ilmeisimmin vaikuttaa asiaan myös, mutta mahtoi olla jotain javascriptimaista tekstiä mitä siinä oli, voisi testata pythonilla muokata sitä). Yritin löytää jonkinlaista ratkaisua näiden Ascii-koodinumeroiden avulla, mutta jäi vielä testaamatta, että näkyikö pelissä ä:t sun muut: http://en.wikipedia.org/wiki/Ascii. Säätämistä..  :shock:
  2. Gatherset

    M&B Suomenkieliseksi?

    nutcracker said:
    Mulla on semmone tunne, että tästä tulee rumaa :grin:

    :wink: Kyllä lukion äidinkielen ja englannin hallitsevan taidoilla aika pitkälle päästään, mutta sittenhän sen näkee. Ä:t ja Ö:t ei valitettavasti näy siinä mutta voisi kokeilla kirjoittaa ne niillä html-merkeillä
  3. Gatherset

    Tippejä & Vinkkejä

    Mietin tuossa, että tähän topicciin kokeneemmat voisivat jakaa hyödyllisiä neuvoja ja asioita m&b:stä, mitä ovat pelistä huomanneet eli tämä toimisi mount&bladen salaisuudet paljastavana aiheena.  :shock: Mielummin editoidaan uusi vinkki entiseen postiin, kuin kirjoitetaan uusi vastaus, sillä...
  4. Gatherset

    Jos saisit 3 toivomusta, mitä toivoisit?

    Toivomukset:
    1. Kesätöitä
    2. Vähän rahaa
    3. M&b kräki

    :grin: Tiiättekö kuka on ensimmäinen jolla toteutui kaikki toiveet?!
  5. Gatherset

    M&B Suomenkieliseksi?

    Ok, sen teen. Aloitan nyt noista puhumisista yms. Vetäskää hihasta te, jotka ootte jotain jo suomentaneet ja tarjotkaa tuotoksianne niin säästyn itse kirjoittamasta uusiksi kaikkea
  6. Gatherset

    M&B Suomenkieliseksi?

    Hep, aloitin itse jo kääntämisen, ennen kuin tajusin vilkaista, onko sitä jo tehty, ja näyttäis kovasti siltä että täällä jotkut on jo hommissa. Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi kääntämishommaan, englantia osaan kyllä.  :smile: Miten ois? Pääseekö messiin?
Back
Top Bottom