Recent content by Dylle

  1. Dylle

    [SP][Yapım] The Fire Of Europe|11 Mart Yeni Resimler|Irklara Göre Başlangıç|

    Black Dead said:
    Ben gönüllü olurum.BAĞA VER KIRK YILLIK HAYRANINIM. :sad:
    Tamam.Koyayım internete.
  2. Dylle

    [SP][Yapım] The Fire Of Europe|11 Mart Yeni Resimler|Irklara Göre Başlangıç|

    Beyler özelden tartışın  :mrgreen:


    Dylle said:
    Modu deneyecek birine ihtiyacım var unuttuğum eksik küçük veya büyük bir şey varmı diye ? Gönüllü olan varsa aranızdan sevinirim.
  3. Dylle

    [SP][Yapım] The Fire Of Europe|11 Mart Yeni Resimler|Irklara Göre Başlangıç|

    Arkadaşlar modu deneyecek birine ihtiyacım var unuttuğum eksik küçük veya büyük bir şey varmı diye ? Gönüllü olan varsa aranızdan sevinirim.
  4. Dylle

    Yeni Mod Yapsak Kimler yardımcı olur

    Arkadaşlar bence yabancı hikayeleri Türkleştirerek yeni hikayeler elde edebilirsiniz :grin:

    Mesela Camelot Krallığı yerine Cemal Hanlığı olabilir :grin: Arthur yerine Arif falan olabilir kayadan kılıç çıkarmak yerine kayadan lahmacun, kebap falan çıkartabilir :grin: Şaka bir yana dediğim gibi modu Türkleştirerek yaparsanız hem yeni hikayeler olur hemde daha bizden olur.
  5. Dylle

    [SP][Yapım] The Fire Of Europe|11 Mart Yeni Resimler|Irklara Göre Başlangıç|

    Pekala beyler atışmayalım :grin:

    OSPleri kullanıyorum aslında modun düzenlenecek pek bir yanı kalmadı yakında çıkartmayı düşünüyorum (bu sefer ciddi.)
  6. Dylle

    Sancak Platformu

    Atlı Okçu said:
    "Güneşi Bayrak, Göğü Çadır Eyleyeceğiz."
    E829Bg.png
    Bayrağın kenarlarında pürüzler var, ama oyunda çok göze çarpacağını sanmıyorum. Daha acemiyim  :neutral:

    Bence bayağı hoş olmuş :grin:
    verdim şukunu
  7. Dylle

    [OSP][Sancak Paketi] Vexillum Egzantrica - 24 Haziran Özel

    REZ :grin:

    Kolay gelsin. Ellerine sağlık. Başarılar.
  8. Dylle

    [OSP]Dylle'nin Bayrak Paketleri|V3 Geldi|

    SepuLtura said:
    Dylle said:
    SepuLtura said:
    Dylle said:
    SepuLtura said:
    Dylle said:
    SepuLtura said:
    Çok güzel olmuş bi anadolu selçuklu bayrağı yapta yararlanak  :fruity:
    :grin: oldu bil.
    Adamsın.
    Birkaç saat içinde yeni bir bayrak paketi yayınlarım. Teker teker yayınlamıyorum senin içinde 2 tane selçuklu bayrağı ekledim buyur resimleri:

    pz2R3z.png
    Çok güzel olmuş %100 kullanacağım  :fruity: :fruity:

    Yeni paket :grin:
    nihayet birdahiki versiyon için istekler  :fruity:  Bizans İmparatorluğu - Danişmendliler Beyliği - Fatimi Halifeliği - Kudüs Krallığı - Antakya Prensliği

    Peki bir sonraki versiyonda bunlarda olur hemde bana yapmak için bayrak çıkar :grin:
  9. Dylle

    [OSP]Dylle'nin Bayrak Paketleri|V3 Geldi|

    Black Dead said:
    Kayı Beyliği olarak yanlış simgeyi kullandın sanırım.
    Doğrudur internette bazı kaynaklarda Kayı Hanlığı bayrağı olarak geçiyor üstündeki sembol Göktengri sembolüdür bildiğim kadarıyla 1326 gibi bir tarihte kullanılıyor.

    HyperCharge said:
    Kayı'nın bayrağı( Osman Gazi'nin seçtiği ) ne kadar süre geçerli oluyor Osmanlı'da ? Edirne'nin fethinden sonra sanırım sade kırmızı bayrağa geçiyorlar, Fatih döneminde de Ay sembolü ekleniyor. Doğru mu değil mi emin değilim, aydınlatın beni.  :smile:

    Fazla bir bilgim yok fakat çok eski bir bayrak 1326 tarihinde kullanılıyor (bildiğim kadarıyla).
  10. Dylle

    [OSP]Dylle'nin Bayrak Paketleri|V3 Geldi|

    SepuLtura said:
    Dylle said:
    SepuLtura said:
    Dylle said:
    SepuLtura said:
    Çok güzel olmuş bi anadolu selçuklu bayrağı yapta yararlanak  :fruity:
    :grin: oldu bil.
    Adamsın.
    Birkaç saat içinde yeni bir bayrak paketi yayınlarım. Teker teker yayınlamıyorum senin içinde 2 tane selçuklu bayrağı ekledim buyur resimleri:

    pz2R3z.png
    Çok güzel olmuş %100 kullanacağım  :fruity: :fruity:

    Yeni paket :grin:
  11. Dylle

    [OSP]Dylle'nin Bayrak Paketleri|V3 Geldi|

    SepuLtura said:
    Dylle said:
    SepuLtura said:
    Çok güzel olmuş bi anadolu selçuklu bayrağı yapta yararlanak  :fruity:
    :grin: oldu bil.
    Adamsın.
    Birkaç saat içinde yeni bir bayrak paketi yayınlarım. Teker teker yayınlamıyorum senin içinde 2 tane selçuklu bayrağı ekledim buyur resimleri:

    pz2R3z.png
  12. Dylle

    [OSP]Dylle'nin Bayrak Paketleri|V3 Geldi|

    SepuLtura said:
    Çok güzel olmuş bi anadolu selçuklu bayrağı yapta yararlanak  :fruity:
    :grin: oldu bil.
  13. Dylle

    [OSP]Dylle'nin Bayrak Paketleri|V3 Geldi|

    Cevdet said:
    Tebrikler, başarılar. Güzel görünüyorlar.
    Sağol :grin:

    Black Dead said:
    Güzel olmuşlar.

    Teşekkürler :grin:
  14. Dylle

    [OSP]Dylle'nin Bayrak Paketleri|V3 Geldi|

    HyperCharge said:
    Ellerine sağlık, Akkoyunlu ve Karakoyunlu, Karaman, Timur ve Osmanlı'yı kullanacağım sanırım.  :smile:
    :grin: Faydam olduysa ne mutlu bana üstad.

    EDİT:Güncellendi
Top Bottom