BeNeLux Series: Mini-Test - DUTCH

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Dit word even een kleine test waarvan ik graag wil dat jullie je mening geven. Ik heb een nieuwe achtergrond, gemaakt door Verbeek. Persoonlijk vind ik hem zelf wel passen maar vind toch dat hij niet altijd goed uitkomt in de menus. Daarom wil ik graag jullie mening.

Het is heel simpel. Zet het bg2.dds bestand in je textures map van de mod, maakt in principe niet uit welke mod. Dan zal je bij meeste menus nieuwe achtergrond hebben. Graag jullie mening hierover. Om hem weer weg te halen, delete het bestand gewoon weer, en alles is weer normaal.

1. Download bestand, http://www.sendspace.com/file/c99zqr
2. Zet in het in de textures map van je BNL 80 Years of War mod map.
3. Start het spel op de mod BNL.
4. Om de achtergrond weer weg te krijgen, gewoon verwijderen, dan heb je weer je normale achtergrond.

Plaats je commentaren etc. graag hier. Succes ermee!

Voorproefske (met musketier, moet je wegdenken :razz:);


 
Jezze said:
Moet je aan Verbeek vragen. Hij heeft achtergrond gemaakt. Ik heb alleen grote aangepast en dds gemaakt. Het vult wel mooi de titel aan eigenlijk.

ja he :grin: het past gewoonweg perfect :smile:

echt waar, jullie hebben allemaal de complimenten van me!
 
Thx. Bedankt voor jullie commentaar! Ik heb al gevraagd aan Verbeek of hij wat meer soldaten kon maken, en hij werkt redelijk snel dus die zullen jullie wel snel te zien krijgen :wink:. Of ik ben zo evil om die pas te laten zien in de public beta/gesloten beta. Ik zal kijken wat ik nog meer kan customisen.
 
Jezze said:
Thx. Bedankt voor jullie commentaar! Ik heb al gevraagd aan Verbeek of hij wat meer soldaten kon maken, en hij werkt redelijk snel dus die zullen jullie wel snel te zien krijgen :wink:. Of ik ben zo evil om die pas te laten zien in de public beta/gesloten beta. Ik zal kijken wat ik nog meer kan customisen.

meet da godfatha :O
 
Ik heb proefexamens maar ik zal er deze week wel al enkele maken.
Dat zijn wel twee achtergronden over elkaar in die screenshot
 
met welke programma doe je dat eigenlijk? (sorry voor noobi****eit, maar, ik wil gewoonweg helpen in de herfstvakantie :wink:)
 
Jezze said:
Met GIMP of photoshop kan je die dingen doen. Kost alleen wel wat tijd.

ok, die programma's had ik al, want ik ben nl. een amateur-hacker..gimp, mja, das gratis te downloaden he :wink:
maar photoshop, die heb ik gehackt :roll: (sssst!!)
 
Met photoshop cs3 of macromedia fireworks. Photoshop is beter want je kan er veel meer mee doen, maar vroeger had ik dat niet dus vaak gebruik ik fireworks nog omdat ik dat beter ken.  :mrgreen:
 
Verbeek said:
Met photoshop cs3 of macromedia fireworks. Photoshop is beter want je kan er veel meer mee doen, maar vroeger had ik dat niet dus vaak gebruik ik fireworks nog omdat ik dat beter ken.  :mrgreen:

ik gebruik fireworks ook voor watermarks te maken, en after effects voor intros :grin:
 
Ooit es een trial van cs3 gehad, verstond er toen nog niks van :p

Werk nu al een tijdje met GIMP en dat gaat prima  :smile:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom