Vaikeusaste

Users who are viewing this thread

Filippus

Banned
Millä "vaikeusasteella" pelaatte Mount&Bladee? Itelläni se näyttää 88% eli on ihan normaaleja kaikkiItsee nja puolulaisiin kohdistuva damage. Battle size on vain se maksimi pelissä eli 100. Oon aina halunnu kokeilla enemmälläki (tyyliin 600 tyyppiä kentällä) mutta koneen tehot ei riitä.
 
140%.

Kaikki Normalilla, Combat faster, Kaikki disable paitsi targeting reticle (Koitin pelata ilman, mutta en oikein pitänyt) ja Battlesize 308.
Ja Torjuntasuunta on Manuaalilla.
 
Ite oon yrittäny pelata et disabled kaikki damaget ja semmoset mut en oo viel oikee oppinu. Vois yrittää ilman niitä, enempi haastetta.
 
Eikös tälläinen topic ollut joskus? Tai sitten se oli englantipuolella.No itellä on 33% muistaakseni.
Rhodokkien kuningaskunnan tuhoamista ei voi siis pitää haasteena tällä vaikeusasteella.(Olen sen tehnyt)
 
Elfy said:
Eikös tälläinen topic ollut joskus? Tai sitten se oli englantipuolella.No itellä on 33% muistaakseni.
Rhodokkien kuningaskunnan tuhoamista ei voi siis pitää haasteena tällä vaikeusasteella.(Olen sen tehnyt)

Hah!
 
Mites muuten noi vaikeusasteet menee moninpelissä? Onko siinä autoblock pällä vai pitääkö pärjätä ilman? Entä muita juttuja?
 
Riippuu serveristä. Jos serverin asetuksena on autoblock, blokkaaminen määräytyy omien asetusten mukaan.
Muut jutut taitavat olla ihan oman valinnan mukaan.
 
Itsellä on damaget ja combat tappii ja nopeus normi. Battlesize yleensä 200.
 
Ite en oo noita menny säätelemään, joten HYVIN helpolla pelaan... tai no oonhan mää jotaki sielt räplänny mut lähinnä ton battlesizen vaihoin 199... :razz:
 
Back
Top Bottom