BeNeLux Series: 80 Jarige Oorlog: Sugesstions - DUTCH

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Heb jij een idee wat er zoal in deze mod kan?

Heb je ideeën welke featuers er bv. in zouden kunnen of wat het beter zou maken? Ik zal alle suggesties serieus bekijken en ook om te zien of deze in het thema en het technisch te halen is qua modding. Mijn ideeën lijst tot nu toe is;


- Naval Combat -

- Nieuwe tracks -
(Misschien nog nieuwe erbij)

- Artillerie -
(Files in bezit. Nog niet uitgedokterd)

- Arena Feature (of iets in die trand) -

- Kloosters -
(Nog in conceptfase, hier zal je bv. items kunnen kopen, healen, quests accepteren, etc. )

- Huis systeem -
(Nog in conceptfase, je kan je eigen kasteel/mansion uitbouwen, het custom settlements idee, scenes veranderen naar aanleiding van improvements die je doet.)

- Nieuwe custom battle -
(Historische veldslagen van de 80 jarige oorlog, bv. dat Geuzen Spanjaarden verslaan op een dichtgevroren meer.)

- Formaties -
(Dacht aan de Formations mod van Foxyman. http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,62492.0.html)


Hebben jullie nog suggesties of ideen? Post ze hier alsjeblieft.

 
Oh ja, okee. :razz:

Als huurlingen wou je Duitse Landsknechten e.d. toch? Misschien zouden Hakkapellen en Zwitserse Huurlingen ook wel mooi mee kunnen. Hoewel bij die laatsten de glorietijd er wel wat af was. :???: Kroatische Serviërs kunnen wel een beetje meekomen, denk ik. Lees dit anders.

Jammer genoeg geen goeie Nederlandse links voor die eerste en laatste.
 
Wooh mooi, ik dacht er ook om klein stukje van duitsland aan map toe te voegen voor opvulling. Anders is de map zo leeg. Die donia kan ik mooi voor lord name gebruiken.
 
Meneer "Grutte" Pier Gerlofs Donia was toen al bijna vijftig jaar dood. :razz:

Jezze said:
Wooh mooi, ik dacht er ook om klein stukje van duitsland aan map toe te voegen voor opvulling. Anders is de map zo leeg. Die donia kan ik mooi voor lord name gebruiken.
Je zou inderdaad misschien het Bisdom Munster, 1 en 2. bij kunnen doen. Ze waren toen zelf bezig met de Dertigjarige oorlog dus bemoeiden ze zich toen niet met ons, maar later, in 1672, wel. :???:

Link een is een enorme kaart, trouwens.
 
volgens mijn leraar geschiedenis werden Zwitsers nog steeds veel gebrui toen. (of in iedergeval de uitspraak over huurlingen dan: Geen Geld, geen Zwitsers. Oh dat zou tof zijn, als je in de tavern niet genoeg geld hebt, antwoord die gek met wie je praat 'Geen geld, geen Zwitsers' :razz:)
 
Als men in die tijd over "Zwitsers" ging, sprak men over huurlingen in het algemeen, ongeacht de afkomst.
Zwitserse huurlingen hadden al zo lang de huurlingenmarkt bevolkt dat ze er een synoniem voor waren geworden :wink:
 
MaHuD said:
volgens mijn leraar geschiedenis werden Zwitsers nog steeds veel gebrui toen. (of in iedergeval de uitspraak over huurlingen dan: Geen Geld, geen Zwitsers. Oh dat zou tof zijn, als je in de tavern niet genoeg geld hebt, antwoord die gek met wie je praat 'Geen geld, geen Zwitsers' :razz:)

*facepaLm*

:razz:
 
Ik vind dat je brouwerijen moet kunnen opstarten en zo je eigen bier creeren.
Zo kunde een constante vorm van inkomsten creeren (bvb in jou village maak je Hop boerderijen, dan in jou twon of castle, maak je een distillery en blablabla, maak je bier en voila, geld in je zak.)
 
Heel economie systeem :smile: .

Van mij mag het, download phyton en het module system, dan kan je zo aan de slag. Want ik heb m'n twijfels of ik het op het moment kan doen en de tijd ervoor heb.
 
Knight tourmanents?
Bij historische veldslagen misschien Guldensporenslag?

Ik weet niet he..ik zeg gewoon maar wat :???:
 
Gebruik de geweren uit Age of blackpowder. Die zijn ook lekker lang in herladen, dus het is wel gepast, al gaat die mod over later.
Er zitten ook zeer leuke sabels in, en de geweren doen realistische damage. Geraakt = zo goed als dood
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom