BeNeLux Series: 80 Jarige Oorlog: Description ~( BÈTA RELEASED!!)~ DUTCH

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
mb1o.png

mb2x.png

mb3o.png
 
Ah ok. Bedankt! Nu begrijp ik wat je bedoeld :grin: ! Zal kijken wat er precies verkeerd aan is.

Item werd 2 keer geladen door module system en dus 2 keer in de shop. Is nu weer gefixt :wink:.
 
mischien kun je patches maken over een paar dagen zodat wij die kunnen installeren/neerzette in mod map  :cool:

De save games moeten intact  blijven  dus gewoon nog doen :grin:
 
Jezze said:
Ah ok. Bedankt! Nu begrijp ik wat je bedoeld :grin: ! Zal kijken wat er precies verkeerd aan is.

Item werd 2 keer geladen door module system en dus 2 keer in de shop. Is nu weer gefixt :wink:.

goed :grin:
spijdie said:
mischien kun je patches maken over een paar dagen zodat wij die kunnen installeren/neerzette in mod map  :cool:

De save games moeten intact  blijven  dus gewoon nog doen :grin:

eens een goed gedacht van spijdie :wink:
 
Dat is wel een goed idee, alleen dat ligt vaak aan wat voor fixes dat zijn. Bij map fixes moet je altijd nieuw spel beginnen, dus dat hangt ervan af. Ik zal zien wat de opties zijn, anders doe ik bv. later een grotere patch.
 
Jezze said:
Dat is wel een goed idee, alleen dat ligt vaak aan wat voor fixes dat zijn. Bij map fixes moet je altijd nieuw spel beginnen, dus dat hangt ervan af. Ik zal zien wat de opties zijn, anders doe ik bv. later een grotere patch.

jha, doe dat maar
 
Jezze said:
Dat is wel een goed idee, alleen dat ligt vaak aan wat voor fixes dat zijn. Bij map fixes moet je altijd nieuw spel beginnen, dus dat hangt ervan af. Ik zal zien wat de opties zijn, anders doe ik bv. later een grotere patch.

is ook goed een grotere patch
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom