Apua!

Users who are viewing this thread

Ologe

Recruit
Voisiko joku halukas auttaa tälläistä köyhää joka ei omista visaa tai mitään muutakaan luottokorttia ja ostaa pelin jonka sitten maksaisin :?:
 
Kohtalontoveri. :roll:
Jos joku ois todella niin ystävällinen... voisin maksaa muutaman egen ylimääräistä.
Visaa ei ole saatavilla eikä osuuspankin visa electron toimi...Argh...
 
Hmmph :shock: eikä ketään teidän vanhemmista tietenkään ole valmis ostamaan peliä?!? On tota englaninkielisellä foorumillakin yritetty, enkä usko että tulosta silloinkaan on syntynyt.

Itse ostin pelin mun visa elektonilla ja toistaiseksi ei multa ole veloitettu mitään ylihintaa :wink:

Joten muorit ja ukot senkun vaan peliä lapsillenne ostelemaan :razz:
 
Joo ooha se vähä hikistä, mullaki on pihit vanhemmat niin oli sitte niin vittumaista rueta visaa monkumaan, mutta kyllä ne sitte anto ku oon niin kiva poika että mummutki tykkää. :smile::smile::smile::smile: sairasta.... :evil:
 
Säästäkää viikkorahanne tai kerätkää vaikka pulloja, ja maksatte sitten vanhemmillenne että ostavat se. Jos he valittavat että ei sitä nettiin viitti kortti numeroa laittaa, niin kai nyt joku olis valittanu jos se olis varastettu paypalin tai jonkun sen kaltaisen kautta.
 
Viimeks kun Armaganilta kysyttiin myytyjen kappaleiden määrää, se sano että yli 8000. Minä oon ollu toukokuusta asti täällä, ja en oo yhtään kusetus syytöstä nähny.
 
Back
Top Bottom