The finnish discussion thread <[A.K.A. The-before-times]

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Ei helvetti että väsyttää... Tässä kuussa inssi, kirjotukset, kurssikokeet, ja vieläpä pääsen hammaslääkäriin.
 
öyh :sad:
pitäs itekki maksaa se ajokortin kakkososa. suurin turhuus ikinä. parisataa euroa siit et pääsee tunniks ajaan kaupungille ja leikkimään liukkaankelinradalle. ja nyt ne muuten suunnittelee et ne meinaa moninkertaistaa autokoulujen teoriatuntien määrät.
 
Opetuslupa on kokolailla näppärä asia. Yhdelläkään teoriatunnilla ei tarvint istua ja maksoi murto-osan siitä mitä normaali autokoulu. Kakkosvaiheen ajamiselta ei tosin silläkään välttynyt, mutta se nyt ei niin suuri tuska ollut. Tyyris kylläkin.
 
Tietääkseni ne stereot pitää telkkariin yhistää. Boxin perseessä ei oo oikein muita ylimääräsiä aukkoja kun että voi veppipiuhan yhistää.
 
Worbah said:
Tietääkseni ne stereot pitää telkkariin yhistää. Boxin perseessä ei oo oikein muita ylimääräsiä aukkoja kun että voi veppipiuhan yhistää.

Ei siellä kyllä olekaan. Yritin jotain sellaista, että otin boxin perästä lähtevät äänipiuhat stereoiden vahvistimeen, ja videoiden piuha telkkariin. muuten ihan toimiva suunnitelma, paitsi että ne piuhat on tarkoitettu tungettavaksi sinne scart-liittimeen, niin ei se sormen mittainen videojohto riittänyt minun suunnitelmiini.
 
Ootteko muuten nähny sellasen video pätkän kun 'aitoa menoa'? Kaveri joskus sendi sen mulle. Pelottava. Joku Jörn Donnerin lyhyt pokupätkä uudelleen dubattuna.
 
EDIT: hmmm... taisin iskeä tuon vastauksen väärään threadiin. Anteeksi jos loukkasin.
 
Tossa aitoa menoa pätkässä on loistavia repliikkejä.
"Kuule sähän olet ruma."
"Haiset ydinjätteelle."
"Mä halveksun sua, mutta mä aion nussia sua siitä huolimatta. Se on kohteliaisuus."

Musiikitkin on täyttä laatua.
 
Omia lempirepliikkejäni:
"Älä pyöritä päätäs!"
"Naisessa pitää olla sitä bojoing-läskiä, että kun sormen työnnät kylkeen niin se kimpoaa siitä."
"Tack ska du ha. Hintti."
"Och nu ska du åka till helvetet. mä en enää ikinä halua nähdä sua."
tjoooh...


Jippii ja hiphei ynnnä muuta sairasta, sain eilen digiTV:n. Nyt on vielä enemmän kanavia jotka näyttää jotakin vitun chatteja ja mobiilipelejä neljään asti!
 
Juu, ei televisioo kannata yleensä edes avata, ellei tiedä, että sieltä on tulossa jotain 80-luvun helmiä. Prismankin aiheet ovat olleet aika tylsiä viime aikiona. Madventures oli kyllä loistava ohjelma.

Jörn Donnerista löytyy muuten aika erikoisia kuvia googlella. "Se on parasta kulttuurien tuntemusta."
 
Mä oon muuten kai Helsinkiin lähössä tässä lokakuun tienoilla. Jos joku asuu siellä päin niin vois melkein tavata kaljatuopin ääressä. Mä voin näyttää pakuni takaosassa olevaa ilmastointiteippikokoelmaani (Vitsi, ei mulla se teippi siellä oo, ei ne sinne mahu kun siellä on niin paljon kloroformipulloja.). Tosin kyllä mä ymmärrän jos se ei teiän mielestä oo hyvä idea.
 
Okin muuten, mun veli sanoo että yliopistolla ihan perkeleesti pelaavat Go:ta. Ihmetteli kun koko ajan on jotkut sen pelin kimpussa.
 
En yhtään ihmettelis, helvetin hyvä peli. Ite en oo kyl mikään himopelaaja, vaatis törkeesti yritystä ennenku musta tulis ees siedettävä siinä, mut ideana pidän siitä tosi paljon. Eli sun veljes ei oo kyl mua siellä nähny, oon muutenkin vasta lukiolainen. :razz:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom