No man sky

Users who are viewing this thread

Mijn vriendin heeft laatst No man sky voor mij gekocht als een excuses omdat ze mijn koekjes op at.

Het is een super geinig spel. Hebben jullie hem al?

Ik ben er nog helemaal niet ver mee, ik heb het ander half uur gespeeld voor ik naar mijn werk moest (waar ik nu nog steeds ben). De tutorial was 0,0 was gelukkig is de interface makkelijk genoeg om alles zelf uit te vogelen.

Ik had een dier te vriend gemaakt die toen allemaal goeie items voor mij ging opzoeken. Dat was wel nice. Alleen toen ik bij een of ander ruimte station kwam zag ik wel dat mijn ruimteschip heel klein was vergeleken bij de rest. Dat moet ik dus mooi veranderen. Ik wil een deathstar

Maar ik wil niet die beestjes dood maken, we hebben een band. Ze zijn mijn stormtroopers.
 
Ik heb hem nog niet ik twijfel enorm, lees zo veel reviews dat het spel na een aantal uur ontzettend eentonig word.
wat is jou ervaring tot nu toe?
 
Blead said:
super geinig

dier te vriend
goeie items
wel nice
Ik wil een deathstar

niet beestjes dood maken
mijn stormtroopers
Voor de een of andere reden zie ik hier een geweldige foto in van Blead als Darth Vader in een pimped out chromed out deathstar en ****ing dinosaurs als stormtroopers.
Somebody please make a picture of this...

 
Iemand No man sky gespeeld sinds de laatste update? No man sky beyond?

Persoonlijk had ik liever gehad dat ze dingen toe zouden voegen in de ruimte ipv alleen op planeten.
 
Back
Top Bottom