NC 2016: Allejoppa, Hoe, Wat en Wie?

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Neen, ik ga wat IG doen nu, voor een uurtje en een half. Zit op ts als iemand wil meedoen.

Misschien wel een goed idee van Dinsdag of Woensdag ff samen te komen, strats voor Donderdag doorlopen en wat internal/ig shizzle?
 
Le Roux said:
Misschien wel een goed idee van Dinsdag of Woensdag ff samen te komen, strats voor Donderdag doorlopen en wat internal/ig shizzle?
Goed idee, ik zou het liefst internal infantry fights doen, 2 of 3 keers first to 10 ofzo. Dit omdat er in de matches tegen Frankrijk en Duitsland niet veel tot gewoon niet werd gepraat tussen de infs, en daar moet op getraind worden. :smile:
 
Hai.

In-Game Name: Itto_Shura
Steam Name: tarias678
Classes: Archer/Infantry
Clan: Geen. Lone wolf die ****.
Kleine introductie over jezelf of opmerkingen of mooie foto's of youtube filmpjes die je wilt posten of een mooie selfie of weet ik veel wat(Je bent verplicht hier iets te posten of je application wordt rejected):
10690160_893124480720807_1107895628287983681_n.jpg
 
Mijn speelperiodes worden onderbroken met lange periodes van inactiviteit voor no reason whatsoever. Heb al eerder een NC gedaan ook :grin: Paar jaar terug..
 
Tarias said:
Hai.

In-Game Name: Itto_Shura
Steam Name: tarias678
Classes: Archer/Infantry
Clan: Geen. Lone wolf die ****.
Kleine introductie over jezelf of opmerkingen of mooie foto's of youtube filmpjes die je wilt posten of een mooie selfie of weet ik veel wat(Je bent verplicht hier iets te posten of je application wordt rejected):
10690160_893124480720807_1107895628287983681_n.jpg

Lang geleden! Wees welkom!
 
LelNamurois said:
Can I Allejoppa at your side ?
Le fils prodigue est de retour!

Bienvenue mec. Pour l'instant CaptainLust veut que on fait un team Belge.  :facepalm:


EDIT: Ik wil niet doubleposten.
Woensdag internal om 20:00.

En heeft er iemand een idee om een mooi draadje op te stellen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom