NC 2016: Allejoppa, Hoe, Wat en Wie?

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
In-Game Name: Ceasar
Steam Name: Thebighero
Classes: All-rounder
Clan: CLANLUESU
Kleine introductie over jezelf of opmerkingen of mooie foto's of youtube filmpjes die je wilt posten of een mooie selfie of weet ik veel wat(Je bent verplicht hier iets te posten of je application wordt rejected):
Ik ben die no lifer die al veel te lang hier rondloopt. Vroeger, in mijn glorieuze dagen (voordat ik gekickt werd uit de OLL), had ik vrienden enzo, nu niet meer. goed verhaal he?


Ik meld me bij deze aan als Captain. Daarbij zullen ALS iedereen het goed vind dat ik Captain wordt, Roux en Watly mijn cocpts zijn.
Thoughts?
 
Ceasar said:
Ik meld me bij deze aan als Captain. Daarbij zullen ALS iedereen het goed vind dat ik Captain wordt, Roux en Watly mijn cocpts zijn.
Thoughts?
Ik heb hier een klein probleem mee, aangezien ik in het verleden het idee kreeg dat jij mij niet erg mocht. Misschien dat sommige anderen hetzelfde gevoel hebben.

Ik heb persoonlijk het idee dat LeRoux and Watly neutraler zijn wat dat betreft. Maar, als jij iedereen een eerlijke kans geeft en niet een team opbouwt uit puur je eigen voorkeur, vind ik het prima om jou als captain te hebben. Misschien klopt het namelijk niet wat ik zeg, ik ken je nu eenmaal wat minder goed dan bijv. LeRoux en Watly.
 
Arch3r said:
Ceasar said:
Ik meld me bij deze aan als Captain. Daarbij zullen ALS iedereen het goed vind dat ik Captain wordt, Roux en Watly mijn cocpts zijn.
Thoughts?
Ik heb hier een klein probleem mee, aangezien ik in het verleden het idee kreeg dat jij mij niet erg mocht. Misschien dat sommige anderen hetzelfde gevoel hebben.

Ik heb persoonlijk het idee dat LeRoux and Watly neutraler zijn wat dat betreft. Maar, als jij iedereen een eerlijke kans geeft en niet een team opbouwt uit puur je eigen voorkeur, vind ik het prima om jou als captain te hebben. Misschien klopt het namelijk niet wat ik zeg, ik ken je nu eenmaal wat minder goed dan bijv. LeRoux en Watly.

Daar kunnen we iets mee. Cheers voor de eerste fatsoenlijke reactie XD.

Wat neutraliteit en kansen betreft, ja, ik denk dat Roux neutraler en meer kansen gaf dan dat ik zal doen. Ik heb weinig schik in lamzakken die niet gaan luisteren of die teveel gaan trollen. Deze mensen kunnen simpelweg volgend jaar weer proberen. Daarnaast, bouw ik nooit een team puur uit eigen voorkeur, iedereen wordt deze eerste weken gespeeld om te laten zien wat zij in huis hebben. Ook zal iedereen die actief is during NC op trainings etc, op het roster komen maar de mensen die zich aanmelden en vervolgens inactief worden during NC, zullen worden geschrapt van het roster en dus NIET deelmaken van SUCCES die we gaan maken. Zo houden we een solid groep over. Uiteraard zullen de mensen die skillwise het best zijn, het meest gespeeld worden (Zeker in officials). Dat is natuurlijk logisch.

Dit betekent dus ook dat er geen A en B team komt, zoals vorig jaar. In de eerste weken zal iedereen evenveel speeltijd gaan krijgen. Daarna zullen voornamelijk de beste spelen. Dit jaar hebben we echter veel (goeie) spelers. Dus het tryhard level zal hoger zijn dan voorgaande jaren.

Je moet onthouden dat Roux en Watly waarschijnlijk net zoveel invloed zullen hebben als ik, echter gunnen zij mij de CPT titel xD. Dus qua leiderschap van BeNe, ziet het er weinig anders uit dan vorig jaar.

Golradir said:
Ja, ik heb ook het gevoel dat ceasar mij niet zo mag  :shifty:  :party:

Alleen omdat je niet kunt blocken, betekent niet direct dat ik je niet mag!  :fruity:

Sjtaf, Broom, Surkan(Als die mee gaat doen) en u hebben inmiddels al een vaste benchplek! Veto my ass XD

ZuluWarrior said:
Hij kicked ook iedereen die hij dood  :cry:
Alleen minderjarige, daarom kick ik Watly ook altijd.
 
Toen Caesar nog in OLL zat en op BG² teamspeak zat, konden we het goed vinden met elkaar. Dus dat is geen probleem voor mij. :razz:

edit:
Dat was toen nog BG¹ teamspeak zelfs!
 
Ceasar said:
Arch3r said:
Ceasar said:
Ik meld me bij deze aan als Captain. Daarbij zullen ALS iedereen het goed vind dat ik Captain wordt, Roux en Watly mijn cocpts zijn.
Thoughts?
Ik heb hier een klein probleem mee, aangezien ik in het verleden het idee kreeg dat jij mij niet erg mocht. Misschien dat sommige anderen hetzelfde gevoel hebben.

Ik heb persoonlijk het idee dat LeRoux and Watly neutraler zijn wat dat betreft. Maar, als jij iedereen een eerlijke kans geeft en niet een team opbouwt uit puur je eigen voorkeur, vind ik het prima om jou als captain te hebben. Misschien klopt het namelijk niet wat ik zeg, ik ken je nu eenmaal wat minder goed dan bijv. LeRoux en Watly.

*snip*
Duidelijke reactie, mijn support heb je.  :party:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom