NC 2016: Allejoppa, Hoe, Wat en Wie?

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
In-Game Name: Dr_Doener
Steam Name: http://steamcommunity.com/id/DNR7/
Classes: Inf
Clan: KURWA
Kleine introductie over jezelf of opmerkingen of mooie foto's of youtube filmpjes die je wilt posten of een mooie selfie of weet ik veel wat(Je bent verplicht hier iets te posten of je application wordt rejected):

azazzvjr4xpt3n6.png

ID: 679682
 
Degene boven me heeft iets te veel vrije tijd. :lol:

In-Game Name: Watly
Steam Name: Watly
Classes: Cav
Clan: Freelancers
Kleine introductie over jezelf of opmerkingen of mooie foto's of youtube filmpjes die je wilt posten of een mooie selfie of weet ik veel wat(Je bent verplicht hier iets te posten of je application wordt rejected):

 
In-Game Name: Megamen
Steam Name: Uhmm, megamen?
Classes: Cav, eventueel inf kan ook.
Clan: clanloos <3, nee ik wil je ****clan niet joinen
Kleine introductie over jezelf of opmerkingen of mooie foto's of youtube filmpjes die je wilt posten of een mooie selfie of weet ik veel wat(Je bent verplicht hier iets te posten of je application wordt rejected): mercenaries spelers zijn beter, bezem kan het confirmen
 
In-Game Name: Attila
Steam Name:IR_Attila
Classes:Archer
Clan: Irish Rebels
Kleine introductie over jezelf of opmerkingen of mooie foto's of youtube filmpjes die je wilt posten of een mooie selfie of weet ik veel wat(Je bent verplicht hier iets te posten of je application wordt rejected): Ik ben Attila en jullie kennen mij wel  :twisted: :twisted:
 
attilla said:
In-Game Name: Attila
Steam Name:IR_Attila
Classes:Archer
Clan: Irish Rebels
Kleine introductie over jezelf of opmerkingen of mooie foto's of youtube filmpjes die je wilt posten of een mooie selfie of weet ik veel wat(Je bent verplicht hier iets te posten of je application wordt rejected): Ik ben Attila en jullie kennen mij wel  :twisted: :twisted:

Wie ben jij?
 
In-Game Name: Tallie
Steam Name: Tallie, meesten hebben me wel.
Classes: Alles
Clan: FTW
Kleine introductie over jezelf of opmerkingen of mooie foto's of youtube filmpjes die je wilt posten of een mooie selfie of weet ik veel wat(Je bent verplicht hier iets te posten of je application wordt rejected): Iedereen weet wel wie ik ben.
 
In-Game Name: Sjtaf
Steam Name: Sjtaf
Classes: inf, cav, archer
Clan: Castellan
Kleine introductie over jezelf of opmerkingen of mooie foto's of youtube filmpjes die je wilt posten of een mooie selfie of weet ik veel wat(Je bent verplicht hier iets te posten of je application wordt rejected): Eerlijkheid duurt het langst, daarom vissen wij in de zee en niet in een glas water. Vliegtuigen zijn landbestendig vandaar dat krokodillen niet kunnen vliegen. Daarnaast wordt de appel vaak uit de koelkast gekeken, wat zorgt dat de automonteur geen handleiding meer heeft voor zijn vingers. Daarom moeten we allemaal gaan stemmen op de pinguïns in de ouderraad voor de sociale zorg. Geluk begint bij je fiets, dus maak er iets van.
 
Weer helemaal in orde.

Zoals het er nu uitziet hebben Tallie en Watly wel interesse in Captain.
Ceasar ook wel zei ie op whatsapp, maar ik weet nooit of hij serieus is...  :party:
 
ik vindt het geen probleem om het te proberen of co captain of zoiets maar heb wat minder tijd vanwege school en wat andere dingen als je hulp nodig hebt ik wil gerust me helpen as co captain of zoiets denk dat ik toch nog wat meer xp moet krijgen voordat ik captain zou kunnen zijn goede manier om het te leren misschien :smile:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom