Norsk, dansk, islandsk og færøysk tråd

Users who are viewing this thread

Ingen svenskar eller svensktalande finnar får lov til å bruke denne tråden. Tråden sitt tema er at svenskar er skikkeleg teite og har det dårlegaste flagget. Kjør debatt.
 
Lese mitt siste innlegg.  :meh:

No derogatory or discriminatory remarks based on ethnicity or religion. No hate propoganda, no racism
Racism of any kind will not be tolerated. This is an international community with members from many different cultures and backgrounds. Breaking this carries the same penalties as above. Note that this includes (but is by no means limited to) sexism, homophobia, religious based hatred and similar.
 
Gestricius said:
Lese mitt siste innlegg.  :meh:

No derogatory or discriminatory remarks based on ethnicity or religion. No hate propoganda, no racism
Racism of any kind will not be tolerated. This is an international community with members from many different cultures and backgrounds. Breaking this carries the same penalties as above. Note that this includes (but is by no means limited to) sexism, homophobia, religious based hatred and similar.

Ikkje kan dei norsk heller!
 
Bor i nordöstra Sverige. Använder Google Translate.
Norge har inte kontrollerat Västernorrland kulturellt på 1000 år.

Klockis said:
Du hjälper inte.

Skulle vara bra om alla bara lugnade sig, Urgrevling, säg till om du vill ha något tillagt för nuvarande trådar.
 
Gestricius said:
Klockis said:
Du hjälper inte.

Skulle vara bra om alla bara lugnade sig, Urgrevling, säg till om du vill ha något tillagt för nuvarande trådar.

Meh, baserat på första posten är detta en skämttråd. Så jag gjorde ett liknande inlägg med en glimt i ögat. Hänger aldrig runt här dock så jag vet inte riktigt hur bra personer här är på att ta skämt.
 
Jag som trodde det hade något med detta att göra.

Urgrevling said:
I have days when I just don't seem to have an easy time interacting normally with people. I still have to do it, but I feel exhausted afterwards.
Sometimes I can relax around other people, other times I just feel "on guard" and insecure. No idea why it might be like that.
 
Gestricius said:
Jag som trodde det hade något med detta att göra.

Urgrevling said:
I have days when I just don't seem to have an easy time interacting normally with people. I still have to do it, but I feel exhausted afterwards.
Sometimes I can relax around other people, other times I just feel "on guard" and insecure. No idea why it might be like that.

Neida, fekk berre lyst til å tulle litt med det faktum at berre svenskar ser ut til å bruke dette forumet.  :smile:
Ikkje at eg har noko imot at det er aktivt og blir brukt, men ein kan jo lure på korfor det er slik.
 
Nordmænd, er dette en OK afbildning af Norges vestkyst?

PDut2nR.png

Jeg har endnu ikke tilføjet tæt skovbevoksning, og jeg ved ikke, hvor meget "uigennemtrængelig" skov, der burde være. Jeg tænker, at denne burde være mere udbredt i Agder og sydøstlige Norge.
Jeg ved heller ikke, hvor fremkommeligt landskabet skal være generelt i området foroven - lige nu kan man gå hele vejen langs kysten og i de lavere områder, omend det er hurtigere med skibe. Der er også én passage fra Mjøsa over Dovre ned til Romsdal.
 
Det ser veldig fint ut, ein vestlending ville kanskje ikkje vera einig med eg synst de har gjort det veldig bra! Ifølgje tal eg berre har i hovudet og trur eg har lese ein gong gjekk det dobbelt så fort å reise på havet som å reise over land i Noreg, det er jo enno slik at mykje av landet ikkje er egna for å bu i.

Eg synst det er ein veldig god idé at ein kan gå langs kysten men at det går fortare å reise med skip, passasjar er òg ein god idé, det var ikkje slik at ein ikkje kunne reise over land i det heile.
 
Dansk viking said:
Nordmænd, er dette en OK afbildning af Norges vestkyst?

PDut2nR.png

Jeg har endnu ikke tilføjet tæt skovbevoksning, og jeg ved ikke, hvor meget "uigennemtrængelig" skov, der burde være. Jeg tænker, at denne burde være mere udbredt i Agder og sydøstlige Norge.
Jeg ved heller ikke, hvor fremkommeligt landskabet skal være generelt i området foroven - lige nu kan man gå hele vejen langs kysten og i de lavere områder, omend det er hurtigere med skibe. Der er også én passage fra Mjøsa over Dovre ned til Romsdal.
Jeg klarer ikke se hvor dette skal være, er det et forsøk på sognefjorden med Hop, Leirvik og Dinja?
 
Kohath said:
Jeg klarer ikke se hvor dette skal være, er det et forsøk på sognefjorden med Hop, Leirvik og Dinja?

Det skal forestille Sognefjorden, ja. Jeg ved ikke, hvad du mener med "Hop, Leirvik og Dinja" - er det navne på byer eller forgreninger af fjorden? Jeg er godt klar over, at fjorden i sig selv ikke er særlig flot; den går kun op til omkring Vindedalen og har kun forgreninger ud mod byerne Bøyum, Nese, og et eller andet sted mellem Leirvik og Losna. Burde nok egentlig lave den lidt længere og tilføje Lustrafjorden samt Aurlandsfjorden.

I øvrigt burde du kunne se, hvor det er ud fra Jostedalsbreen og kortet nede i venstre hjørne.

Gestricius said:
Är det en modd eller ett eget spel? Känner inte igen gränssnittet.

Det er en modifikation til Rome - Total War: Barbarian Invasion, som jeg har som et enmandsprojekt.



PS. Her er billeder fra resten af den vestlige kystlinie:

5zQ571R.png

B3sCTol.png
 
Dansk viking said:
Kohath said:
Jeg klarer ikke se hvor dette skal være, er det et forsøk på sognefjorden med Hop, Leirvik og Dinja?

Det skal forestille Sognefjorden, ja. Jeg ved ikke, hvad du mener med "Hop, Leirvik og Dinja" - er det navne på byer eller forgreninger af fjorden? Jeg er godt klar over, at fjorden i sig selv ikke er særlig flot; den går kun op til omkring Vindedalen og har kun forgreninger ud mod byerne Bøyum, Nese, og et eller andet sted mellem Leirvik og Losna. Burde nok egentlig lave den lidt længere og tilføje Lustrafjorden samt Aurlandsfjorden.

I øvrigt burde du kunne se, hvor det er ud fra Jostedalsbreen og kortet nede i venstre hjørne.

Gestricius said:
Är det en modd eller ett eget spel? Känner inte igen gränssnittet.

Det er en modifikation til Rome - Total War: Barbarian Invasion, som jeg har som et enmandsprojekt.



PS. Her er billeder fra resten af den vestlige kystlinie:

5zQ571R.png

B3sCTol.png
Sorry, mente Dingja, og ja det er små byer i området. Du mangler jo en del øyer utenfor der da
 
Ja, helt sikkert. Nogle af de næs, der findes ved kysten (i spillet) er vel egentlig øer - problemet er bare, at det er svært at få mindre øer og fragmenterede udspring så som Sula til at se godt ud i spillet. Du kan se, hvordan de små øer bliver firkantede og grimme omkring Stord.
 
Back
Top Bottom