BeNe Nation's Cup 2015! Silver! Goed gedaan boys, ALLEJOPPAAAA!!

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Ceasar said:
Omg hadden we maar de default geclaimed btw ...

Welke idioot werd er nou mad om de default te claimen? Wat een sukkel... verbannen zeg ik... trolololool
was jij dat nieT  :fruity:

@mahoedt niet helemaal, maar die kutpolen waren aan het stallen omdat ze 2 keyplayers misten en ze wouden niet beginnen voordat die er waren, ookal hadden ze genoeg spelers  :meh:
 
MaHuD said:
Konden jullie een default claimen dan?
De match moest gespeeld worden om 19:30.
De rules zeggen dat een team tijd heeft tot een kwartier na starttijd van de match, indien ze nog niet klaar zijn. Zij hadden genoeg spelers, alleen waren Blade en Harman afk.

Goed, 19:45. Wij zijn klaar, willen spelen. Admin vraagt om hen nog 5 minuten te geven. Wij zeggen ja.
19:50. Admin zegt 'Re and live'. Wij spawnen, zij joinen het team niet. Een minuut of twee later doet de admin het nogeens en hetzelfde gebeurt.
Wij zijn klaar om te spelen, zij weigeren te spelen nadat de admin zei, 're and live'.

19:56 of iets later, Blade joined de server. 'Re and live' en deze keer joinen we wel.

tldr Eigenlijk konden we een default claimen, op zijn minst hadden we die 1ste set 4-0 moeten krijgen voor hun gedrag. Maar boeit niet, was een goeie match.
 
Ah dat verklaart waarom Wolf iets zei over 'wanneer begint het nou'.
Naja, jullie hebben jullie iig goed laten zien. En blijkbaar heel veel mensen veel streamplezier gegeven!
 
Golradir said:
Ceasar said:
Omg hadden we maar de default geclaimed btw ...

Welke idioot werd er nou mad om de default te claimen? Wat een sukkel... verbannen zeg ik... trolololool
was jij dat nieT  :fruity:

XDDD jaa lol

Ik kwam voor een leuke match en heb die uiteindelijk ook gehad :grin:

Jullie verbannen mij toch niet. Toch?! RIGHT?! GUYYS? PPLSSSS?!!?
 
Na een aantal jaren meegedaan te hebben in de Nations Cup met BeNe, had ik nooit gedacht aan winnen. Ik speelde altijd mee om evaring op te doen en nieuwe mensen te leren kennen, maar vond het nooit heel leuk om te doen. Dit jaar hebben jullie mij bewezen dat we wel degelijk goed kunnen spelen, in fact, het is voor het eerst dat ik eigenlijk echt blij ben om deel hebben te kunnen uitmaken van dit team.

Ja, helaas hebben we niet kunnen winnen, mjah, wie had gedacht van een 2-6 achterstand, een 6-6 te maken? Ik had het zelf eigenlijk al opgegeven.

Ik wil iedereen even bijlangs gaan over de kwaliteiten die ze hebben geleverd aan het team en misschien een paar puntjes waarin ze kunnen groeien om volgend jaar nog sterker voor de dag te komen.


Broomstick:

Eerlijk gezegd, had ik niet gedacht dat je NC tryhard zou gaan spelen, gelukkig zat ik op dat punt verkeerd. Een broom in je team maakt het op TS een stuk aangenamer, dom lullen kan deze jongen maar al te goed. Om eerlijk te zijn, als Broom niet tryhard was gaan spelen, was ik dat ook niet, deze jonge heeft invloed G. Keep it up bro :grin:

Golradir:
Na een aantal jaar gespeeld te hebben als main inf van BeNe, moest je nu vaak plaats nemen op de bank. Dit pakte je best goed op eigenlijk, beter dan dat ik zou doen, my respect for that.

Ciiges:
Tjah, wij hadden onze conversations. **** happends. Helaas moet ik dan wel zeggen dat je van alle mensen in het BeNe team het meest vooruit bent gegaan op skill niveau, en niet zo'n klein beetje ook... Van iemand die je makkelijk sloopt, naar iemand die het dusdanig lang volhoud in melee, dat ik m'n geduld soms verlies en dus ingemaakt wordt. Zorg dat je ervaring opdoet in matches en blijf trainen. Waarschijnlijk sta jij dan als inf in officials next year.

Volcom:
Ik weet dat je het niet eens bent met de dingen die ik voorstel, zoals de A en B team. Dat snap ik eigenlijk ook wel een beetje. Desalniettemin dank ik u voor de effort die je in dit team hebt kunnen steken. Iets wat ik zelf niet heb kunnen doen.

Doener:

Wie de **** ben jij? Dat is het eerste wat ik dacht toen jij bij ons in het team kwam. Een pijnlijke fout van mij kant. Je hebt me laten verbazen, iemand van Malta die mij rekt? Dacht dat het niet mogelijk was, helaas heb ik de pijnlijke kant daarvan moeten ontdekken. auw..

Keller:
I never actually found you very good, you were decent in my eyes. But when you took that goddamn spear to stop cav, i kinda smiled.
When you had cav duty, i didn't had to watch my back. I felt more confident in fighting in melee. Any infantry would like such a person as you.

Caius:

Why did you rek me so badly yesterday in melee? Such a beast yesterday in the meleetraining. I was honestly considering to RQ XD. I didn't even mention the shooting part. Sick shots, wierd moves and way more things u suprised me with. Ur a great player, end of story.

Atilla:
Het is elk jaar toch fijn om iemand te zien die harder raged dan ik xD. Moet altijd wel lachen als jij raged, not to mention die waardeloze grappen van je XD. Ik heb gelachen :grin:. Gelukkig ook nog lekker gespeeld, die gekke headshot van je over dat schild tegen Turkey.... Als je dat ooit bij mij flikt dan RQ ik dit noobspel haha.

Violet:
Ook bij jou had ik m'n vraagtekens, alleen toen gingen we spelen tegen ITA. Gekke shots gewoon, beste shots deze NC i'd say. Ben bang dat ik die shots niet meer ga vergeten. Geweldig gedaan gozer!

Sharky:

Ook jij bent sterker geworden in de laatste 3 maanden. Doet me goed om zoiets te zien. Echter raad ik jou nog wel aan om compententive te gaan spelen in een goeie clan, daarvan zal jij zoveel beter worden. Ben zeer benieuwd wat je volgend jaar gaat laten zien.

Mega:
EINDELIJK EEN MAIN CAV IN BENE JONGENS, HURRAAYYY. Ook voor jou, ik zie al dat je in WQ zit, wat een goeie keuze is, blijf spelen en improven. Ook van jou ben ik benieuwd wat je volgend jaar gaat leveren. Had het idee dat je nog een beetje lacked in experience (Net als Ciiges), maar zeker potentie hebt om echt goed te worden en ons eens ff gaat carryen.

Latert:
Jammer dat ik je zo weinig heb mogen zien, had graag meer van je willen zien. Hopen dat je ping de volgende NC dat ook toelaat.

Tallie:
Jammer van het feit dat je gecheat hebt. Desondanks zou ik (en volgens mij kan ik wel voor allen spreken hier) je volgend jaar hier weer willen zien.

Sjtaf:
Heb nog niet echt de kans gehad je te testen in Castellan. Heb je hier in BeNe mogen zien wat jij kan. Heb geen spijt dat ik je geaccepteerd heb :grin:DD. Also, i might like your personality xDDDD. Heb goed gelachen door de gemene reactie's van je D: XD

MaHuD
Ging dit jaar voor onze mentale support :razz:, doet me goed om jou nog steeds rond te zien hangen in dit spel.

Gadric:
Ondanks dat je ook jij niet veel speeltijd hebt gekregen, was je er toch altijd. We konden vaak een beroep op je doen als we je nodig hadden, kudos voor dat! Keep it up Chef Gadric !

Roux:
Heeft pretty much de hardcore tryhards in ons wakker gemaakt. Elke week waren er een ****load of matches of trainings. Laten we zeggen dat we de groepsstage niet eens waren doorgekomen zonder deze n00b. Helaas hebben wij niet datgene terug kunnen geven wat jij nog mist in je warbandcarriere: de NC winst. Volgend jaar gaan we daar voor zorgen!!!

Tomy:
Wie had dat gedacht? Dat ik je nog terug zou vragen om met ons mee te spelen.. Wie had uberhaupt gedacht dat wij zouden gaan samenspelen? Ben er zelf ook nog verbaasd van. Heb er geen spijt van, in fact, was me een waar genoegen om met je te spelen. Bedankt voor het commanden, hadden we zeker nodig!
Keep it up!

Watly:
Jij faalt. jk :grin:D Als je Castellan joint, doe ik m'n praatje over jou xD <3


één ding dat wij hebben en andere NC teams niet: Wij zijn er allemaal volgend jaar weer, terwijl ander NC teams andere mensen nodig zullen hebben om een team te vormen.


15g5fl4.jpg


Tot volgend jaar jongens!
Ceasar speech out

 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom