SP Fantasy Tohlobaria (v0.8 is out!)

Users who are viewing this thread

Giving some love to Borovod helmets (now  fully "openable")
borovod_helmets_open.png
 
OldGreyBeard said:
Very cool look! Can't wait to have several for my party and me. :cool:
Thanks :grin:

Con22 said:
I saw a comment somewhere mentioning this mod as OSP, is this correct?

Yes, It's OSP, you are free to use it at will, just give credit to the original authors (here's a -still uncomplete- list of all the resources used in the mod : https://forums.taleworlds.com/index.php/topic,304142.msg7216823.html#msg7216823)

Moderator (Earendil): Added link to recovered version of the Source Code:
https://drive.google.com/file/d/1slaphysK6nqM1UoLCjVJCo3egUreIvU9/view?usp=sharing
 
Last edited by a moderator:
Thanks! You have some very nice mesh edits in this mod! I've been experimenting with combining some of the same resources that you have been (Grim age, Narf stuff etc) so it'll be helpful to take a look at your edits!
 
Hey !

Super boulot pour le mod, j'apprécie particulièrement le sens du détail et le travail sur les sets d'armure ! Hâte de voir la suite.

D'ailleurs j'ai cru comprendre qu'on pouvait trouver les compagnons via des quêtes, des infos sur la procédure ? Ou je dois me débrouiller ?  :mrgreen:

So, really nice job  :wink:
 
Kaszidy said:
Hey !

Super boulot pour le mod, j'apprécie particulièrement le sens du détail et le travail sur les sets d'armure ! Hâte de voir la suite.

D'ailleurs j'ai cru comprendre qu'on pouvait trouver les compagnons via des quêtes, des infos sur la procédure ? Ou je dois me débrouiller ?  :mrgreen:

So, really nice job  :wink:

Hello and thank you

Le compagnon le plus facile à trouver c'est Marina qui se promène dans les bourgs Imifir...
Un autre qui est tenu captif dans un camp  bandits...
Il y a ceux que tu peux rencontrer en faisant les nouvelles quetes,  il y en a deux pour l'instant : la quete du Phénix  (qui commence dans les ruines près du lac...) et la quete de Dirim (qui se déclanche en libérant l'impératrice...)
Les 'autres sont plus difficiles d'accès (il faut des conditions très spécifiques pour les trouver)
Bonne chasse  :wink:

 
Salut déjà bravo pour ton taf sur ce module que je n'ai pas encore tester mais serait t'il possible d'avoir un autre lien de dl autre que mod db parce-que je dl a 50 ko/s dessus donc 10 heures pour 1go que je fait en 20 seconde sa me saoule un peut xD
 
First of all - amazing mod. I love it. The halfswording is a new favorite of mine.

Second of all, apologies if this has been asked before - but how do I progress with The Phoenix if Jalik's party was... well, I'm not entirely sure what happened to it, to be honest. He ran from a hostile lord that I failed to notice until they caught me, one very bloody battle later - I cannot see his party on the map anywhere. Presumably he met his end at the hands of a free company or somesuch - but when I speak to Moktar, he simply says hello and I cannot progress.
 
Back
Top Bottom