Nations' Five-a-Side II - FIN 2 - 25.10.2013 klo 19.00 FIN_II vs MDL

Users who are viewing this thread

Kun nyt ittekkin muistaa, mursu käski/pyysi tämmösseen tekemään.
Eli ne jotka kakkostiimissä jo on toivottavasti on kyseisestä asiasta tietoisia, jotka ei ole niin alla lista
Sandorra
Hese
Raven
Boston
Akame
Ithil
Dopey

Mursu sai jostain päähänsä että laittaa meikäläisen toimimaan as El Capitan. Kuitenkin kuitenkin...
Huudelkaa vähän jottain inhvoa, samalla tapaa ku ryozu, matseja/treenejä järkätään pyynnön mukaan. Ja jos joku nyt ei vielä teikäläisistä oo mua lisännyt, steamistä löytyy samalla nimellä. Jollette käytä steamiä, huutakaa ainakin TW käyttiksenne tänne että tietää kehenkä hittoon pitää ottaa yhteyttä kun matsia järkätään.
Tod. Näk. koitan olla keskiviikoksi ja maanantaiksi ennen klo 8 olla järkkäämättä matseja, suurelta osin omien harrastusten takia. Onko muita päiviä jolloin tärkeille ihmisille ei sovi?
 
Lisätty. Tiedoksi, että tosiaan en käytä joka paikassa samoja nimiä, eli steamissa löytää nimellä Rayhkale. Xplosion sen sijaan on TS:ssä.  :razz:

t:"Boston"
 
Khudan Outskirts
Village
Khudan_Outskirts.jpg
Village.jpg
Nords vs Rhodoks
Nords vs Rhodoks
nords.png
rhodoks.png
nords.png
rhodoks.png

Finland II  vs  Los Banditos

Week 1 - Deadline 16/10/13

Koitan ruveta puhuun tuota matsia, täytyy muistaa kattoa k.o. threadia useammin, kun ei se Mursu sitten viittinyt muistutella. Samperin sossupummi

Käykö väelle huominen tai tiistai? Maanantaina menee 8 jälkeen ja keskiviikkona on korven matsi kasilta, joten siihen en itse sitten pääse ennen 9-10
 
Eli nyt alustavasti sovittiin tiistaille kello 20-21.00 matsi. Voi olla että joudutaan siirtämään vielä, koska vastustaja ei saa yhteyttä omiin pelaajiinsa tälläin illalla. Ranskiksia kuitenkin vastassa.

Eli jos mukana on minä, Boston, Raven ja Dopey, jollei muita ehdi ilmottaa ennen matsia niin huutelen heseä, ithiliä tai lutikkaa mumblessa mukaan.
Kaikilla on ilmeisesti tuo TS jota mursu on käyttänyt, niin jatketaan sen käyttöä jollei kaikille ilmesty yllättävä halu tulla korven mumbleen.
 
Hjuva hjuva. Eli 5 pelaajaa löytyy. Ilmotelkaa jos tulee tietoisia peruutuksia niin ehditään ettiä korvaaja. Onko halua koittaa huomiselle tunkea vielä pieni harkkamatsi mursun tai ryozun tiimiä vastaan kasin jälkeen?
 
Sovittiin ajaksi kello 9. Menee vähän myöhäseksi, mutta jos voitetaan nopeasti niin ehditään ajoissa nukkumaan. Ruvetaan pomppimaan tiimipuheeseen ajoissa, jotta nähdään ketä tulee paikalle. Itse siirryn k.o. puheohjelmaan noin puolta tuntia ennen.

Ja asiasta kukkaruukkuun, Lutikan poistuttua keskuudestamme on kunniattomaan kakkoseen ilmestynyt vapaa paikka
 
Finland II 0 vs  0 Magnus Ducatus Lituaniae
Khudan Outskirts              Nord Town​
Khudan_Outskirts.jpg
 
Nord_Town.jpg
Nords vs Nords Rhodoks vs Sarranids​

Eli päivä vielä sopimatta, mutta tuolloin on deadline. Päiviä jolloin sopii/toivotaan matsia?
 
Hän kiittää. Takkiin tuli 9-6, mutta aina ei voi voittaa. Juttelin Folmsin kanssa ja valitettavasti tää oli meillä nyt sitten viimeinen matsi.
Syytetään kaikki yhdessä mursua joka teki musta kapteenin.
 
Back
Top Bottom