Kings and Queens - info en inschrijvingen

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Vuurvos said:
Ik zat eigenlijk te wachten op jou en MR, ik had geen flauw idee wat voor karakter ik wou dus heb ik er eentje gemaakt die ik gemakkelijk kon laten sterven. :lol:
Ik zal met deze de oorlog tussen Borhilon en Argan ontketenen, hem laten sterven en iets serieuzers maken zodra jij hebt gepost.

Ga gerust verder hoor. Ik kan op zijn vroegst morgenavond/de dag erna weer posten.
 
Het punt is dat ik echt TOTAAL geen inspiratie heb. Ik heb wel een vet idee, namelijk slavendrijver, maar ik heb geen idee voor een karakter dat erbij past, is slavernij legaal/illegaal, hoe kom ik in een RP met iemand anders, etc, etc. Ik wacht even af, zie of ik wat leuks zie en ga er wel in mee. Voorlopig houd ik me wel bezig met het ontketenen van de oorlog.
 
Character's Full Name: Ambard d'Luce

Character's Date of Birth (month and day): Augustus, 31

Character's Age: 47

Character's Gender: Man

Character's Nationality: Argan, rond de heuvels van Hyhill

Character's Skin Colour: Blank, grijzig.

Eye Colour: Blauw-wittig.

Hair Colour: Zwart, met veel grijze haren

Hair Length: Tot aan zijn schouders, achter iets langer.

Body Markings: Ouderdomtekenen.

Occupation: Heer van het huis d'Luce.

Interests: Literatuur, kunst, dat soort zaken.

Style of Dress: Simpel, bruin en warm. Hij heeft geen interesse noch het geld voor kleding van rijke mensen en heeft toch liever iets wat nuttig is.

Likes: Goed eten, zijn tuin, vriendschappelijke toernooien.

Dislikes: De andere Hyhillse nobelmannen, specifiek de Estermonts. Ongenodigde gasten.

Fears: Zijn kinderen te zien sterven, zijn huis verliezen, zijn tuin te moeten zien verpieteren.

Allergies: ''Allergisch voor kinderen'' naar eigen zeggen, maar niet algeheel waar.

Personality: Een strenge man, die recht-toe-recht-aan is. Zit graag thuis, en haat het om weg te moeten van zijn huis in de heuvels van Hyhill waar niemand hem stoort. Hij is erg dol op zijn rust en houd die dan ook graag. Hij is kalm, rustig, maar zodra degene waar hij problemen mee heeft weg is, explodeert hij. Hij heeft zijn familie lief en is verder redelijk normaal.

Appearance: Hij ziet eruit alsof hij al veels te lang meegaat, en dat is ook zo. Hij heeft diepe rimpels wat hem altijd een bezorgde blik geeft, haar dat er futloos bij hangt. Hij heeft een puntige kin en moeie ogen.

Brief History: Sinds een lange tijd is het huis d'Luce al bezig met zaken die het daglicht niet aan kunnen. Er word gezegd dat er veel verdwijningen plaatsvinden in de omgeving van hun kasteel in de heuvels. Zijn zonen zijn vaak ook lange tijden weg, in naam van diplomatieke reizen naar onbewoonde delen langs de Noordkant van de bergen, omdat zij degenen zijn die daar het dichtst in de buurt zijn.

Character's Full Name: Gaheris Tennan d'Luce

Character's Date of Birth (month and day): Juni, 4

Character's Age: 21

Character's Gender: Man

Character's Nationality: Argan, rond de heuvels van Hyhill

Character's Skin Colour: Blank, bleek.

Eye Colour: Blauw.

Hair Colour: Zwart.

Hair Length: Kort.

Body Markings: Enkele littekens over zijn gezicht en lichaam, maar niet dat je dat van ver kan zien.

Occupation: Marshall van huis d'Luce.

Interests: De nieuwste militaire innovaties, tactieken en ander zulk zaken.

Style of Dress: Hij loopt vaak rond in een tuniek met in het klein, op de plek van zijn hart, een schild met daarin het wapen van huis d'Luce.

Likes: Trainen met zijn wapens, de mannen inspecteren, zijn pantser en wapens oppoetsen, drinken.

Dislikes: ''Officiele zaken'', mensen die onderhandelen over prijzen, alleen zijn.

Fears: Bang dat zijn huis macht verliest, arm word of ten onder gaat. Cynofobie, hij heeft een angst voor honden en/of hondsdolheid, terwijl hij er toch dagelijks mee om gaat, vanwege de waak/oorlogshonden, jachthonden en huisdieren.

Allergies: Niets noemenswaardigs, behalve een allergie voor bijen, maar die komen in het Noorden amper voor.

Personality: Hij is streng voor zijn troepen, zijn familie en zelfs onbekenden. Hierdoor word hij vaak als ruw gezien, maar hij probeert het toch altijd netjes te brengen. Erg gefocusseerd op normen en waarden die hij is aangeleerd.

Appearance: Hij heeft hoge jukbeenderen, een brede, lage kaaklijn. Warrig haar, dat vanaf voren naar rechts toe staat. Hij heeft lange bakkebaarden en een volle baard.

Brief History: Gaheris is de oudste van de zonen van Ambard, en is daarom de marshall. Hij liet al van jongs af aan zien dat hij de sterkste was door zijn broertjes te slaan met stokken in een imitatie van zijn vader en de andere ridders. Toen zijn vader nog jong en energiek was, ging Gaheris soms mee op de langere tochten in diens latere jaren, en diende toen vaak als schildknaap van andere edelmannen. Echter nooit die uit het Hyhillse gebied. Het bleek al snel dat hij een talent had voor vechten, nadat hij een edelman zijn leven redde in een gevecht door een aanvaller van achteren een trap te geven en een mes in zijn nek te boren.

Hij werd later, op 16 jarige leeftijd, gevraagd om ridder te worden in naam van de koningin Annael, maar hij deed dit van 't hand. Hij diende liever zijn vader en koos er dus voor om marshall te worden over het kasteel, een van de hoogste posities. Hij nam besluiten over alle militaire zaken, van de huisgarde tot aan wie de honden voert.

 
file.php

Character's Full Name:
Skeldar Eldsunt

Character's Date of Birth (month and day):
16 Augustus

Character's Age:
38

Character's Gender:
Mannelijk.

Character's Nationality:
Argannees.

Character's Skin Colour:
Blank.

Eye Colour:
Donkerbruin.

Hair Colour:
Grijs.

Hair Length:
Zeer kort, kaal aan de voorkant, haar zit aan de achterkant.

Body Markings:
Littekens over zijn lichaam. De rest is zichtbaar op afbeelding.

Occupation:
Struikrover.

Interests:
Rijkdom.

Style of Dress:
Gebruikte kleren, leren bepantsering en dergelijke.

Likes:
Geld, goud, alles wat veel waard is. Drank en voornamelijk overvallen plegen.

Dislikes:
Steden en dorpen. Hij houd niet van drukke plekken. Verder de gevestigde orde, waar hij alles de schuld geeft dat in zijn leven is gebeurd.

Fears:
Zeer bijgelovig. Hij is altijd bang voor slechte voortekens, zoals zwarte kraaien, gemorst zout op tafel en ga zo maar door. Hij heeft ook bindingsangst, want voor hem inhoudt dat hij geen vrienden maakt, geen vrouw kan vinden, maar alles afstoot want in zijn buurt komt.

Allergies:
Noten en melk. Krijgt hij uitslag van.

Personality:
Nors, vaak chagrijnig en afstandelijk. Hij mengt zich niet vaak in andermans zaken. Hij is egoïstisch, denk voornamelijk aan zichzelf en heeft geen medelijden met anderen.

Appearance:
Zie plaatje.

Brief History:
Geboren in de stad Untorn als de zoon van een belastinginner van de koningin had hij het vaak zwaar. Vaak was hij het doelwit van pesterijen van andere kinderen uit de stad. Dit was voornamelijk doordat zijn vader de belastinginner was en zo iemand is niet vaak geliefd. Zijn vader was een genadeloze man. Hij zag geen excuses voor mensen wanneer ze geen belasting konden betalen en nam vaak hun laatste bezittingen als ze niet konden betalen. Skeldar vroeg zich vaak af waarom de Goden hem geen andere vader hadden kunnen geven.

Toen Skeldar een jaar of 15 was, braken er rellen uit in Untorn. Er was een opstootje ontstaan na een aantal ruzies tussen soldaten en burgers, dat ernstig uit de hand was gelopen. Diezelfde nacht had een menigte het huis van Skeldar's familie opgezocht en in brand gestoken. Skeldar's vader was omgekomen in het vuur, terwijl zijn vrouw en kinderen wisten te vluchten. Ze kregen geen gastvrijheid van de andere stadsbewoners, daardoor waren ze gedwongen de stad te ontvluchten.

Skeldar's moeder besloot om naar familie te gaan in Greywud. Daar had ze nog een zuster wonen waar ze welkom waren. Maar onderweg sloeg het noodlot toe. Ze worden overvallen door deserteurs uit het leger. Skeldar's moeder stierf en ook zijn broertjes en zusjes wisten de overval niet te overleven. Skeldar kreeg een klap op zijn hoofd van een knuppel, waarna hij een tijdje weer van bijkwam. Hij probeerde de stad op zijn eigen te bereiken, maar raakte al snel verdwaald. Niet lang daarna werd hij gevonden door een patrouille uit Greywud. Deze namen hem mee naar Greywud.

Daar werd hij met zijn tante en oom verenigd. Het duurde niet lang totdat Skeldar op zijn 18e bij de stadswacht ging. Hij werkte daar tot zijn 25ste, maar was toen gedwongen de stad te ontvluchten omdat hij betrokken was geraakt bij een gevecht waar een man was omgekomen. Het duurde niet lang of hij kwam een struikroversgroep tegen. Deze 'Groene Zwijnen' waren al jaren berucht rondom de zuidelijke grens van Argan, maar lieten zich soms ook zien in andere delen van het land. Skeldar, die nog weinig positiefs in zijn leven zag, besloot om zich aan te sluiten bij de Groene Zwijnen. Kort daarna trokken ze weer zuidwaarts naar de grens van Argan en Borhilon.

Op zijn 35ste kreeg hij een conflict met één van de leiders van de Groene Zwijnen. Hij was gedwongen zijn groep te ontvluchten. Hij trok naar het noorden, waar hij al snel een andere groep vond waar hij zich bij aansloot. Deze groep maakt tot deze dag de noordelijke gedeeltes van Argan onveilig.
 
Twee RP's op dit forum en nog een RP op het ander. Ik denk dat ik één RP zal moeten laten vallen, maar ben nog niet zeker welk om eerlijk te zijn.
 
Wanneer ik en Jezze de enigsten zijn die actief bezig zijn hun karakter te vorderen dan heb ik inderdaad een beetje het idee dat het allemaal toch geen nut heeft.
 
Tja, ik vind het stom dat er hier 2 RP's vervallen omdat er op een ander forum notabene een nieuwe word gemaakt. Het was in andere woorden dus een verspilling van mijn tijd om dit te maken.
 
Die op dat andere forum draait prima. Jouw tweede RP was nog nauwelijks van start, en voor de eerste wordt gewoon niet meer geschreven. Ik denk dat ik de tweede RP ditch en blijf hangen bij nummers 1 & 2, just sayin'.
 
... juist. Kijk terug naar de datums, en je zult zien dat er echt op een laag pitje nog wat losse posts werden gepost.
 
Ik zal eerlijk zijn : die op het nieuwe forum vind ik echt super vergaan.
Hoop geintresseerde mensen, het verhaal/verhalen gaan bijna feilloos ( zonder zelfs af te spreken heb ik het idee dat ik echt me best moet doen om die civil war te moeten winnen, want Something en ik hebben geen plot etc. daarvoor bedacht, maar doen het gewoon dat we echt willen winnen en kijken dus naar fouten etc. van elkaar! :razz: ) en ik heb het reuze naar me zin daar.
Daarnaast is gebleken dat de groote van de map of de aantal factions totaal geen probleem is geworden, gezien dat er langzamerhand overal mensen zich zitten te vestigen.

Ik zou best wel nog wel willen posten in de magie RP, maar ik dacht dat er meer mensen de magie etc. niet zo leuk vonden, vandaar dat de ''tweede'' RP werd gestart.
Maar, mij maakt het niet zo heel veel uit , maar ik zal niet stoppen met de nieuwe.

Roran 13 said:
en diegene op het andere forum bijhouden.
Die we samen hebben gestart en opgericht! Als je dat wel zou doen dan zou ik je kielhalen!  :lol:
Heb niks voor niks die map op me netst bewerkt en al die info verzonnen en delen in het Engels vertaald. ( met kleine dank aan Icock voor het controleren voor die van Vinngealos!)

Edit :
Alleen Jezze ontbreekt nog op die nieuwe RP ( andere forum).  :sad:
 
Vuurvos said:
... juist. Kijk terug naar de datums, en je zult zien dat er echt op een laag pitje nog wat losse posts werden gepost.
Nee, het was eigenlijk net vanaf dat de nieuwe RP gestart werd, dat het trager ging.
 
Ja, want de posts bevatte ook zo veel informatie waardoor alle karakters vooruit gingen in het verhaal.
 
...want er moet constant progressie gemaakt worden en nooit eens bij de dingen stilgestaan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom