NIEUWE RP - LORE + IDEEËN

Users who are viewing this thread

Het is.... vrij veel zoals Jome zegt. Ik denk dat daar wel zo'n drietal facties uit geschrapt kunnen worden. Uiteraard HOEFT niet alles uitvoerig gebruikt te worden. Denk aan ASOIAF waar niemand ene zak geeft om wat er in the Reach gebeurt. Tuurlijk, de Tyrells wonen in Highgarden, maar is daar ergens een beschrijving van of een POV waarin we meer inzicht erover krijgen? Dacht het niet. Dus ik zou een gulden middenweg zoeken.
 
Heel veel van de facties zijn erg dubbel op ook.. ze hebben bijna hetzelfde. Ik heb nogal dat ik de draad kwijtraak als iedereen door elkaar heen schrijft wat er gebeurd, en dan krijg je dingen zoals in de RP van nu dat ik Rindar schrijf ipv Iros omdat ik onder de impressie ben dat iedereen Irosi is, en dat irriteert me.

Ik denk toch dat we beter mijn kaart kunnen gebruiken. Ik heb hem opgeslagen en kan hem desnoods nog opdelen in een paar nieuwe landen erbij die klein zijn zoals een eilanden republiek, maar is dat echt nodig?
 
Tjah, we kunnen sowieso de eilanden schrappen.
Desnoods Dunkara en Galea, maar het is ook de vraag of jullie wel deze kaart, en de lore erbij willen gebruiken.

Vuurvos said:
Heel veel van de facties zijn erg dubbel op ook.. ze hebben bijna hetzelfde. Ik heb nogal dat ik de draad kwijtraak als iedereen door elkaar heen schrijft wat er gebeurd, en dan krijg je dingen zoals in de RP van nu dat ik Rindar schrijf ipv Iros omdat ik onder de impressie ben dat iedereen Irosi is, en dat irriteert me.

Ik denk toch dat we beter mijn kaart kunnen gebruiken. Ik heb hem opgeslagen en kan hem desnoods nog opdelen in een paar nieuwe landen erbij die klein zijn zoals een eilanden republiek, maar is dat echt nodig?
Ik ben er nog mee bezig, maar Cotin en Lirus zijn idd gelijk aan elkaar, gezien het beide kolonies waren geweest.
Daarnaast was ik nog niet eens klaar met de rest.  :lol:
 
De lore kunnen we in ieder geval samen bedenken, maar ik denk dat als we de kaar van Gerontis gaan gebruiken ik heel erg koppijn kan gaan krijgen. :lol:
Ik kan in elk geval samen met Gerontis mijn kaart nog verder bewerken, dat is niet heel moeilijk.
 
Vuurvos said:
De lore kunnen we in ieder geval samen bedenken, maar ik denk dat als we de kaar van Gerontis gaan gebruiken ik heel erg koppijn kan gaan krijgen. :lol:
Ik kan in elk geval samen met Gerontis mijn kaart nog verder bewerken, dat is niet heel moeilijk.
Is goed gozer, dan doen we dat rond een uur of 10, als je er dan bent.
Heb nu even pauze, maar moet tot wssl 8u savonds doorwerken.
Als je tot dan even op me wacht, help ik wel mee.  :wink:
 
eu0v1x.png



What'cha think?

We hebben de naties Dale, Borhilon en Argan, en daarnaast de stammen federatie van i'Chi. (gebaseerd op MR's '' M'qath, maar hoe ze eruitzien etc mogen jullie zelf weten.) Ik wil weten of dit goed genoeg is voordat ik verder ga met onwijs veel typen want ik kan dit nog editten, en daar ga ik niet meer aan beginnen zodra ik al van alles heb getyped. Zit dit zowat in me eentje te doen.
 
Ik ben er vandaag de hele dag.
Gisteren ging ik weg, vanwege het feit dat ik van 07u t/m 20u heb gewerkt.  :roll:
Zal zoals ik heb gezegd, de bio van Dale schrijven.
 
NP man. :razz:


Ik wil alleen nog weten of Jezze 'm goed vind, dan kan ik beginnen met wat schrijven.
 
Sjesus!
Waarom ben jij zo vroeg op?  :eek:
Dacht net : hhmmm, hij is er nog niet...kan het rustig....DANGIT! Hij is er wel.
:lol:
 
Back
Top Bottom