MP Other Custom Swedish sound pack

Users who are viewing this thread

Lime said:
Fan vad jag vill ha svenska skins

Och man skulle ju kunna skapa ett nytt svenskt regement :grin:

Har haft svenska regementen flera gånger, det har gått åt helvete varje gång :/. Det finns dock ett nedladdningsbart skin av Hälsinge Regemente :razz:.
 
Nice :smile: det optimala skulle ju vara södermanlands regement För jag bor i stockholm . Det är synd att dom ända länderna som det går att ha egna regement är usa ryssland och ungern.. :sad:
 
Lime said:
Nice :smile: det optimala skulle ju vara södermanlands regement För jag bor i stockholm . Det är synd att dom ända länderna som det går att ha egna regement är usa ryssland och ungern.. :sad:

Det jag ledde hette Svea Livgarde, det är stationerat i Stockholm och har varit det sen... tja... Konungen bott där xD.  Det som jag skulle vilja se, som jag möjligtvis skulle skapa i en avlägsen framtid skulle vara Hälsinge Regemente då jag har släkt därifrån :razz:.
 
södermanlands regement just requires a retexture.

9A5096727D3E5935B88270A9512B49A0F02064EE

862BF2BCEBF9F30CE74AF449F39F223A87F04E8C
 
berserkergang said:
södermanlands regement just requires a retexture.

9A5096727D3E5935B88270A9512B49A0F02064EE

862BF2BCEBF9F30CE74AF449F39F223A87F04E8C

It does :razz:. Well, you could use that as standard for everything really, all the "common" Line Infantry had similar uniform :razz:. But if we could get a download link for Svea Livgarde and full Hälsinge Regemente I'd be glad :grin:.
 
Jag laddade ner ljudpaketet men jag kan bara säga att det känns extremt weird att gå ut på fältet och när man ska slänga ut ett warcry, så får man någonting som: "Ja, herre?".
 
Lika ''extremt weird'' som ditt typsnitt.

Skämt åsido så var Herr Modig tvungen att fylla ut vissa filer för att täcka över de andra ljudfilerna som redan finns i spelet. En annan tanke är att man kan radera vissa ljudfiler från spelet, men då växer ett annat problem upp då krigsropen är slumpade och då i vissa fall kommer inga ljud att höras alls.
 
Gå in i foldern och leta upp ett warcry som du tycker är bra. Kopiera det och döp det till samma namn så som ett utav dem warcry:s som du inte tycker om och skriv över. På så sätt byter du ut ett warcry du inte tycker om och överrepresenterar ett du tycker om.
 
QWW said:
Well done, I had no idea what he was saying but it sounded really good. :smile:

Thanks!  :razz:

"Död åt fienden" - Death to the enemy

"Till er tjänst" - At your service

"Äntligen" - At last / Finally

"Ja, herre" - Yes, Lord / Yes, my Lord

"Ers Nåd" - Your Grace

"Ynkryggar, möt er baneman!" - Cowards, meet your bane(man)

"Segern är vår!" - The victory is ours!

"Framåt" - Forward

"Anfall!" - Attack / Charge

"För ära och fosterland!" - For glory and country
 
Thokan said:
QWW said:
Well done, I had no idea what he was saying but it sounded really good. :smile:

Thanks!  :razz:

"Död åt fienden" - Death to the enemy

"Till er tjänst" - At your service

"Äntligen" - At last / Finally

"Ja, herre" - Yes, Lord / Yes, my Lord

"Ers Nåd" - Your Grace

"Ynkryggar, möt er baneman!" - Cowards, meet your bane(man)

"Segern är vår!" - The victory is ours!

"Framåt" - Forward

"Anfall!" - Attack / Charge

"För ära och fosterland!" - For glory and country

Well now it's even more awesome!
 
Nu finns det även en svensk skin som år att ladda ner, Hälsinge Regemente av Berserkergang. Denna mod passar perfekt med hans skin av Legion de la Visutle och mer är på väg! Nedladdningslänkar kan länkas om folk vill ha!
 
Back
Top Bottom