Samurai Modi

Users who are viewing this thread

Mazure

Recruit
Terve

Olen etsinyt aika pitkään Samurai modeja, mutta en ole löytänyt yhtään hyvää. Etsin sellaista, jossa koko peli muuttuisi. (Suojat, aseet, joukot, tehtävät, jne.) Jos joku tietää niin voisitko kertoa?

Kiitos jo etukäteen.
 
Ei oikein onnistu tuon Shogun modin lataaminen. Menee johonkin sivuun jossa pitää rekisteröityä ja senkin jälkeen ei anna ladata. Voisitko antaa tarkan linkin?
 
Asensin Modin ja kun käynnistän pelin, niin n. 60% pelistä ladattua peli sammuu ja tulee:

RGL ERROR

Unable to open file: CommonRes/weapon_meshes_e.brf

Tuo / viiva on sitten toiseen suuntaan :grin:

Onko mitään ideaa miten tuon voisis korjata? Katsoin netista ohjeita, mutta siellä vain sanotaan että asentaisin pelin/modin uudelleen. Ei auttanut.
 
Onko sellaista modia nykyiselle fireandswordin versiolle jossa enemmän custom battle -sisältöä? Kumma että se on niin kapeaksi jäänyt nativessa. Kun voisi valita tarkkaan äijätyypit ja omat/joukkojen varusteetkin ja valita kaikista peliin sisältyvistä kartoista niin olisi enemmän pelattavuutta siinä.
 
mr.master said:
Melkein itse modi topicissa kannattaisi kysyä. Mutta, kysytäänpä perusasiat. Kumman omistat, Warbandin vaiko ihan tavallisen Mount&Blade:n

Minulla on molemmat. Ja ei sen modin uudelleenasentaminen auttanut :sad: Onko kellään muita ideoita?
 
Voi olla, että joudut odottamaan uutta versiota modista, ottaen huomioon kuinka kauan sitten modia päivitettiin viimeksi ja warband on saanut päivityksiä tiheämpään tahtiin.
 
http://mbx.streetofeyes.com/index.php/board,42.0.html

Varmaan paras Japaniin sijoittuva modi, mutta aika vanhalle versiolle. Silti itse pelaisin tuota jos mitään(ja aikanaan tulikin pelattua paljon). Vissiin historiallisesti pirun tarkka.
 
Back
Top Bottom