Max Payne 3

Users who are viewing this thread

Jabbe

Knight
Suomalainen Remedy Entertaiment kehitti 2 ensimmäistä osaan ja nyt pelin on ottanut haltuunsa Rockstar Games, joka julkaisee tämän 18.5. eli ensi viikon perjantaina.
Max Payne 3:sta yleistietoa: http://en.wikipedia.org/wiki/Max_Payne_3
Traileri: http://www.youtube.com/watch?v=J2UYToJyZaU
Multiplayer traileri: http://www.youtube.com/watch?v=OxW2jaAGeXw

Monia on myös puhuttanut se, että pelin laitevaatimukset tulevat olemaan melkoisen kovat ja peli vie levytilaa huimat 35 gigaa.
Laitevaatimukset: http://www.eurogamer.net/articles/2012-04-23-max-payne-3-system-requirements-announced

Korkeisiin laitevaatimuksiin onkin syynsä ja tässä yksi niistä: http://dome.fi/pelit/ajankohtaista/max-payne-3ssa-on-huima-asefysiikka-ja-hahmomallinnus

Moninpeliin Rockstar Games on ilmeisesti panostanut myös ja toivottavasti se tulee olemaan viihdyttävää pelattavaa.
Itse aioin pelin hankkia, en luultavasti vielä julkaisussa, mutta myöhemmin kyllä.
Kertokaa mitä olette mieltä pelistä ja mitä odotatte siltä!  :smile:
 
Ei sillä ole mitään tekemistä Max Paynen kanssa. Aurinkoinen Brasilia ja Film Noir kun eivät kohtaa toisiaan millään tavalla. Laitevaatimukset ovat ihan naurettavat, konsoliporttaushan tämä on, eikös?
 
Ilmeisesti se ei ole porttaus, mutta en ole varma asiasta, toivottavasti EI ole!
Rockstar Games ei ilmeisesti julkaissut Red Dead Redemptionia PC:lle sen takia, koska heidän PC:lle porttaustiimi on yksinkertaisesti paska. Odotin sitä kuin kuuta nousevaa, mutta ei se sieltä sitten tullut...
GTA IV:n porttaus vei tietokoneelta paljon tehoja, joten toivotaan, että Rockstar kunnioittaisi GTA:n alkuperäistä alustaa ja tekisi GTA V:n PC - version kunnolla.

Nuo laitevaatimukset ovat karmeaa katsottavaa ja ihmettelen miten he saavat 35 gigaa täytettyä.
Ilmeisesti fysiikkamoottori on niin eeppinen, että vaatii tuollaisia komponentteja.

Outoa on, että tämä ei taida liittyä kovinkaan paljon aikasempiin osiin ja tyyli on erilainen. Onneksi Bullet Time on mukana!

 
Ei kyllä kauheasti napannut, kun ensimmäisen kerran kuulin tästä pelistä. Ei herätä kauheasti odotuksia, kun on ollut peli pakko nimetä max paynen mukaan :razz:.
 
Pelaamatta paskaa. Tää on taas niitä pelejä joita en vaivaudu edes piraattilahdesta valuttamaan. Ei Max Paynesta nyt jumalauta voi tehdä voimakkaasti ruskettunutta kaljua roidiapinaa. Rockstarin konsoliporttauksen tuntien luvassa ei ole edes Crysis ykkösen kaltaista häikäisevää silmäkarkkia vaan sameaa ripulipaskaa.

Ja laitteistovaatimukset?
Operating System: Windows 7 32/64 Service Pack 1, Windows Vista 32/64 Service Pack 2, Windows XP 32/64 Service Pack 3
Processor: Intel Dual Core 2.4 GHZ - i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ / AMD Dual Core 2.6 GHZ - FX8150 8 Core x 3.6 GHZ
RAM: 2GB - 16GB
Video Card: NVIDIA 8600 GT 512MB VRAM - NVIDIA GeForce GTX 680 2GB VRAM / Radeon HD 3400 512MB VRAM - Radeon HD 7970 3GB VRAM
Sound Card: 100% Direct X 9.0 compatible - Direct X 9.0 compatible supporting Dolby Digital Live
HDD Space: 35 GB
Core2Duot julkaistiin 2006, Geforcen 8k sarja alkuvuodesta 2007. En voi ymmärtää miten nämä olisivat jotenkin erikoisen kovat laitteistovaatimukset. 8600GT on vain alemman keskiluokan kortti omassa sarjassaan. 35 gigaa on paljon nykypeliksi mutta onko se 3,5% kovalevyn kapasiteetista nyt niin mahdotonta? Teran kovotkin keksittiin jo vuonna 2007.
 
Egoist XIV said:
Pelaamatta paskaa. Tää on taas niitä pelejä joita en vaivaudu edes piraattilahdesta valuttamaan. Ei Max Paynesta nyt jumalauta voi tehdä voimakkaasti ruskettunutta kaljua roidiapinaa. Rockstarin konsoliporttauksen tuntien luvassa ei ole edes Crysis ykkösen kaltaista häikäisevää silmäkarkkia vaan sameaa ripulipaskaa.

Ja laitteistovaatimukset?
Operating System: Windows 7 32/64 Service Pack 1, Windows Vista 32/64 Service Pack 2, Windows XP 32/64 Service Pack 3
Processor: Intel Dual Core 2.4 GHZ - i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ / AMD Dual Core 2.6 GHZ - FX8150 8 Core x 3.6 GHZ
RAM: 2GB - 16GB
Video Card: NVIDIA 8600 GT 512MB VRAM - NVIDIA GeForce GTX 680 2GB VRAM / Radeon HD 3400 512MB VRAM - Radeon HD 7970 3GB VRAM
Sound Card: 100% Direct X 9.0 compatible - Direct X 9.0 compatible supporting Dolby Digital Live
HDD Space: 35 GB
Core2Duot julkaistiin 2006, Geforcen 8k sarja alkuvuodesta 2007. En voi ymmärtää miten nämä olisivat jotenkin erikoisen kovat laitteistovaatimukset. 8600GT on vain alemman keskiluokan kortti omassa sarjassaan. 35 gigaa on paljon nykypeliksi mutta onko se 3,5% kovalevyn kapasiteetista nyt niin mahdotonta? Teran kovotkin keksittiin jo vuonna 2007.
Itse en edes ajattele tätä Max Paynena vaan ajattelen tätä ihan omana pelinään. Ei nuo minimum - laitteistovaatimukset ole kovia, mutta kun katsoo tuota eroa maxeihin niin se on iso. Noilla minimum vaatimuksilla peli luultavasti toimii jollain 20 fps:llä very low grafiikoilla. Monella ei ole näin tehokasta konetta, joten uuden koneen osto on edessä. Itselleni uuden koneen osto sijoittui tähän hetkeen ja se täyttää juuri ja juuri nuo maximit. En tiedä sitten monetko ovat niin rikkaita, että on varaa monen tonnin koneisiin, mutta nuo laitteistovaatimukset ovat hurjat perustallaajalle.
Toivottavasti vaatimukset eivät ole näin isoja GTA V:n kohdalla eikä se ole porttaus konsoliversiosta.
PS: Max Payne 3 ei ole konsoliporttaus minun lukemieni artikkeleiden mukaan.
 
Täytyy kyllä sanoa, sen perusteella mitä olen näistä aikaisimmista läpipeluuista nähnyt, vaikuttaa ihan mahtavalta peliltä. Pitänee viikonlopuksi yrittää hommata jos kone jaksaa pyörittää.
 
Ostin tänään tämän pelin ja testailen sitä ensi viikolla. Jos joku muukin ostaa tämän, ilmoita minulle niin olen mukana räsikinnöissä! :smile:
 
Alatzy said:
Jabbe said:
Ostin tänään tämän pelin ja testailen sitä ensi viikolla. Jos joku muukin ostaa tämän, ilmoita minulle niin olen mukana räsikinnöissä! :smile:
Kuka nyt sunkaa pelais?  :roll:
WEe pelaa mun kans! Nyt Alatzy on kade!
 
Jabbe said:
Alatzy said:
Jabbe said:
Ostin tänään tämän pelin ja testailen sitä ensi viikolla. Jos joku muukin ostaa tämän, ilmoita minulle niin olen mukana räsikinnöissä! :smile:
Kuka nyt sunkaa pelais?  :roll:
WEe pelaa mun kans! Nyt Alatzy on kade!
Alatzy said:
Jabbe said:
Alatzy said:
Jabbe said:
Ostin tänään tämän pelin ja testailen sitä ensi viikolla. Jos joku muukin ostaa tämän, ilmoita minulle niin olen mukana räsikinnöissä! :smile:
Kuka nyt sunkaa pelais?  :roll:
WEe pelaa mun kans! Nyt Alatzy on kade!
WEe on petturi.. Pohjanmaalainen pelaa Turkulaisen kanssa ;(
MITÄS TÄÄLLÄ TAPAHTUUU
 
mr.master said:
Jabbe said:
Alatzy said:
Jabbe said:
Ostin tänään tämän pelin ja testailen sitä ensi viikolla. Jos joku muukin ostaa tämän, ilmoita minulle niin olen mukana räsikinnöissä! :smile:
Kuka nyt sunkaa pelais?  :roll:
WEe pelaa mun kans! Nyt Alatzy on kade!
Alatzy said:
Jabbe said:
Alatzy said:
Jabbe said:
Ostin tänään tämän pelin ja testailen sitä ensi viikolla. Jos joku muukin ostaa tämän, ilmoita minulle niin olen mukana räsikinnöissä! :smile:
Kuka nyt sunkaa pelais?  :roll:
WEe pelaa mun kans! Nyt Alatzy on kade!
WEe on petturi.. Pohjanmaalainen pelaa Turkulaisen kanssa ;(
MITÄS TÄÄLLÄ TAPAHTUUU
ALATZY KIUSAA! KERRON OPELLE!
 
mr.master said:
Jabbe said:
Alatzy said:
Jabbe said:
Ostin tänään tämän pelin ja testailen sitä ensi viikolla. Jos joku muukin ostaa tämän, ilmoita minulle niin olen mukana räsikinnöissä! :smile:
Kuka nyt sunkaa pelais?  :roll:
WEe pelaa mun kans! Nyt Alatzy on kade!
Alatzy said:
Jabbe said:
Alatzy said:
Jabbe said:
Ostin tänään tämän pelin ja testailen sitä ensi viikolla. Jos joku muukin ostaa tämän, ilmoita minulle niin olen mukana räsikinnöissä! :smile:
Kuka nyt sunkaa pelais?  :roll:
WEe pelaa mun kans! Nyt Alatzy on kade!
WEe on petturi.. Pohjanmaalainen pelaa Turkulaisen kanssa ;(
MITÄS TÄÄLLÄ TAPAHTUUU
SE ETTÄ PETÄT TÄÄLLÄ KAIKKIA ;_;
 
Back
Top Bottom