Generatie-RP aanvoeling.

Users who are viewing this thread

Wolfang

Baron
Wie heeft er zin om een Generatie-RP te schrijven, waarbij ieder persoon telkens het verhaal van 1 generatie gaat schrijven.

Hierbij gaan we een geografische plek kiezen, in dit geval bijvoorbeeld het gebied dat bestond uit vlaanderen vroeger, en kunnen we beginnen in de tijd van bijvoorbeeld een Neanderthaler familie of Homo Sapiens, en gaan zo door tot de tijd der Galliers/Romeinen/Germanen ....... tot vandaag.

Indien er verschillende 'saaie' generaties zijn, bijvoorbeeld tussen de Homo Sapiens tijd en de tijd der Galliers kunnen we een paar generaties skippen.

Hou rekening met bepaalde belangrijke gebeurtenissen en uitvindingen. Bijvoorbeeld oorlogen, of welk land aan de macht is over het geografisch gebied dat nu Vlaanderen is.

We kunnen maximum 4-5 generaties per 100 jaar doen, indien elke generatie op zn 20e kinderen heeft, maar hieraan moeten we ons niet strikt houden.

Dus wie zou er zin hebben om mee toe doen?
 
Klinkt alvast wel interessant. Alhoewel ik betwijfel dat elke generatie iets interessants meemaakt, dus enkele generaties zullen zeker moeten worden overgeslagen.
 
Ja natuurlijk, oninteressante generaties mogen overgeslagen worden indien niemand er iets over wilt schrijven.

Het is ook de bedoeling om de verschillende lagen van klasse in de bevolking te onderzoeken. Niet altijd heroman, dus, maar wél liefst altijd iets speciaals.
 
Lijkt me wel tof. Rp'en doe ik graag. Ik moet vandaag ook een "verhaal"/RP schrijven voor een vormstudie die ik heb gemaakt voor't school  :lol:
 
Back
Top Bottom