Nations Cup 2012 - Suomen maajoukkue

Users who are viewing this thread

Jabbe

Knight
Nations Cup 2012 - Suomen maajoukkue

Finland%252520Grunge%252520National%252520Flag_large.jpg
Nations Cup lähestyy jälleen ja olisi hauskaa saada taas Suomelle joku tiimi kasaan.
Tässä tietoa Nations Cupista, itse en jaksa kirjoittaa: http://forums.taleworlds.com/index.php/board,266.0.html


Kapteenit:
- Jabbe (kapteeni)
5856473930_b65c41f4cc_o.gif
: jabb3
- Zoltanus (varakapteeni)
5856473930_b65c41f4cc_o.gif
: Zoltanus
- Ajokoira (varakapteeni)
5856473930_b65c41f4cc_o.gif
: winter84

Joukkueen pelaajat:
- WEe                                                    [Infantry]
- Xplosion                                              [Infantry]
- Jabbe (IG)                                            [Archer/Infantry/Cavalry]
- demon xd (Korpi)                                [Archer/Cavalry]
- axL (Korpi)                                          [Crossbowman/Infantry]
- MOnkey (Einherjar)                              [ - ]
- Zoltanus (IG)                                      [Cavalry]
- Ajokoira (Korpi)                                    [Cavalry]
- Sandorra (Korpi)                                  [Infantry/Archer]
- TuckMunck                                          [Infantry]
- Lt (Heroes + TnT)                                [Infantry]
- Fiddler (IG) (harjoituksissa)                [Archer]/Infantry/Cavalry
- Sotamursu (TnT)                                [Infantry/Archer}
- Cavetroll (Wolfpack)                          [Infantry]
- Alatzy (Korpi) (harjoituksissa)            [Cavalry]
- Grey Warden (22nd) (ehkä)              [Infantry/Archer]
- 4Given                                                [Archer, Infantry, Cavalry]
- ryozu (IG)                                          [Infantry]
- Atihinen (TnT) (varamies)                  [Infantry/Archer]
- Nico                                                    [Cavalry/Infantry]
- Parasdoxa                                          [Infantry]                 
- Bauglir (Korpi)                                    [Infantry/Archer]
- Omnivore (Korpi)                                [Infantry/Archer]


Suomen joukkueen säännöt ja ohjeet: Ohjeita ja vinkkejä tulee harjoituksissa ja otteluissa lisää.
Myös tänne foorumille saa ehdottaa sääntöjä/ohjeita ja näistä minun luettelemistani saa valittaa.
Sääntöjä:
- Kuunnellaan ja noudatetaan kapteenin ja varakapteenin ohjeita.
- Ei puhuta toisten päälle vaan annetaan kaikille puheenvuoro.
- Otteluissa ei käytetä Warbandin omaa "chattia" ("T" ja "Y" näppäimet) vaan käytetään Mumblea. Ainoastaan ennen ottelun alkamista voi tervehtiä ja jutella vastustajien kanssa. Otteluiden lopussa GG:t.
- Vastustajia ei haukuta eikä loukata, koskee myös meidän juokkueemme pelaajia.
- Vaikka vastustajamme tekisivät vastoin sääntöjä, mm. puhuvat Warbandin chatissa ottelun aikana tai muuten tekevät tyhmiä niin me emme mene mukaan siihen vaan käyttäydymme hyvin ja näytämme esimerkkiä!
- Kun peli alkaa eli on "live", pyrimme valitsemaan tavarat nopeasti!
- Pelaamme tiimipeliä, autamme kavereita, kun he ovat pulassa. Ei sooloilla!
- Peleistä ei lähdetä ominpäin ja disconnecteista sun muista ilmoitetaan heti!
- Ei ragequitata, vaikka peli olisi 15-0 vastustajalle vaan pelataan peli loppuun ellemme sovi vastustajan kanssa pelin keskeyttämisestä.
- Kommunikoidaan vilkkaasti ja ilmoitetaan jokaisesta vastustajan liikkeestä!
- Käytämme FIN_ tageja ja oikeita bannereita harjoitusotteluissa sekä virallisissa otteluissa.
- Serverien salssanoja ei luovuteta joukkueen ulkopuolelle!
- Taktiikoistamme ja muista salassa pidettävistä asioita ei puhuta ulkopuolisille!
- Jos joku ei pääsekään otteluun tai harjoituksiin niin siitä ilmoitetaan päivää ennen, VIIMEISTÄÄN 2 tuntia ennen!!!
- Mumblessa saa kiroilla, mutta ei liikaa, sillä sitä on ikävä kuunnella!
- Jonneilu mumblessa ehdottomasti kielletty!

Muita ohjeita:
- Pyrimme välttämään otteluissa tyhmiä ratkaisuja, kuten hyppimisiä/tippumisia korkeista paikoista ym.!
- Jos taistelemme esimerkiksi 3 vs. 1 niin käytetään mahdollisemman paljon over head - lyöntejä, jotta emme osuisi tiimiläisiimme.
- Archerit saavat tukea infantrya, mutta ei kannata ampua, jos tiimiläisiä on paljon samassa kasassa, sillä luultavasti jokin nuoli osuu kaveriin.
- Kannattaa myös katsoa kierroksen aikana pelikelloa, joka löytyy näytön yläkulmasta.
- Jos aika on lopussa (esimerkiksi 10 sekuntia jäljellä) ja vastustajat kimpussa, kannattaa yrittää pysyä hengissä tavaroiden säilymiseksi.
- Ei yritetä glitchejä ja turha on yrittääkin, sillä ne ovat poistettu mapeista.



Kommunikointi: Harjoituksissa ja otteluissa käytämme Mumblea! Lisätkää kapteenit myös Steamiin, jotta voimme kutsua teidät Nations Cup Suomi - ryhmään!


Alla on ohjeet Mumblen lataamiseen!
Mumblen käyttö siis teamspeakin sijasta.
Mumblehan löytyy täältä http://mumble.sourceforge.net/  ja sieltä valitsee tämmöisen version Windows: 1.2.3a (Stable)
Mumble serverin tiedot lähetetään jokaiselle yksityisviestillä. Kuhan saadaan kaikki samalle servulle ja samalle kannulle ölisee niin voitetaan koko turnaus!

Advanced Tactical Center:
http://www.playprepared.com/
 
Jaa-a. Pitääköhän sitä ilmottautua jälleen tänäkin vuonna. Itse en osaa ehottaa ketään tällä hetkellä komentajan rooliin koska en ole pitkään aikaan pelannut ja nähnyt muiden tatoja. Pitäisi siis itsekkin ajoissa aloittaa pelaaminen jos mukaan pääsen. Itse siis ehdottaisin että kun pidetään valinta matseja joissa siis valitsemme pelaajat, olisi hyvä jos saisimme Zoltanuksen tai sadnhappyn tai kummatkin mukaan ainakin valitsemaan komentajan ja vara komentajan jotka sitten voisivat valite itse pelaajat joukkueeseen. Luultavasti he kaksi osaisivat valita oikeat. Jos ei sitten todellakaan saada kumpaakaan, joudumme keskenämme valitsemaan.
 
mr.master said:
Jaa-a. Pitääköhän sitä ilmottautua jälleen tänäkin vuonna. Itse en osaa ehottaa ketään tällä hetkellä komentajan rooliin koska en ole pitkään aikaan pelannut ja nähnyt muiden tatoja. Pitäisi siis itsekkin ajoissa aloittaa pelaaminen jos mukaan pääsen. Itse siis ehdottaisin että kun pidetään valinta matseja joissa siis valitsemme pelaajat, olisi hyvä jos saisimme Zoltanuksen tai sadnhappyn tai kummatkin mukaan ainakin valitsemaan komentajan ja vara komentajan jotka sitten voisivat valite itse pelaajat joukkueeseen. Luultavasti he kaksi osaisivat valita oikeat. Jos ei sitten todellakaan saada kumpaakaan, joudumme keskenämme valitsemaan.
Sadnhappyn olen viimeksi nähnyt joskus puoli vuotta sitten, mutta Zoltanus taitaa olla hieman aktiivisempi.
Joku voi tietysti yrittää ottaa yhteyttä näihin kahteen ja itsekin yritän.
Jos emme saa kumpaakaan näistä, voisimme pitää valintamatseja, joissa valitaan pelaajat ja kaikki innostuneet komentajat voivat näyttää taitonsa ja niiden perusteella valitaan komentaja sekä varakomentaja.
 
Täytyy itsekkin kyl myöntää :grin: Mut kiinnostais kuitenki. Toisaalta, jos ny saatte tarpeeks uusia pelaajia nii melkee jättäsin välistä. Mut jos jaa vähä vaille nii sitte kenties. En tiedä. Kattois sitte :razz:
 
Korven pojissa on jonkun verran aktiivisia pelaajia vielä jälellä. ilmottelen jos sieltä on poikia tulossa ja mahdollisia kapteeni kandinaatteja..
 
Meitsi on mukana. Nativea pelaan viikottain kunhan seuraa löytyy ja aika riittää.
Itse voin hoitaa ainakin matsin järjestämis asioita jos tarve vaatii.
Meiltä korvesta ehdottaisin Axl johtoon jos apina ei halua.
 
demon xd said:
Voin sanoa että mulla ei aika komentajana olemiseen riitä.
(tai riippuu hommista)
Haluaistiko varakomentajaksi?
Ja voit järjestää matsit myös, jos haluat.
 
Ollaan mukana myös tänä vuonna. Ei ole tullut warbandiä mp:ssä pelattua puoleen vuoteen, mutta kyllä se rankalla treenillä menee :razz:. Voisin olla tänäkin vuonna varakapteeni, mutta en missään nimessä pääkapteeni (kapteeni eikä komentaja  :mad:). Pitäisi olla ihan riittävästi aikaa tätä eventtiä varten itsellä, että uskoisin olevani aika aktiivinen.
 
Zoltanus said:
Ollaan mukana myös tänä vuonna. Ei ole tullut warbandiä mp:ssä pelattua puoleen vuoteen, mutta kyllä se rankalla treenillä menee :razz:. Voisin olla tänäkin vuonna varakapteeni, mutta en missään nimessä pääkapteeni (kapteeni eikä komentaja  :mad:). Pitäisi olla ihan riittävästi aikaa tätä eventtiä varten itsellä, että uskoisin olevani aika aktiivinen.
Aivan loistavaa!!!! :smile:
Voidaan jakaa hommia miten haluatte.
Itse voin komentaa tai ainakin kokeilla, jos aikaa riittää.
 
voin tulla pelailemaan mukaan, tosin taidot jos niitä nyt on ollutkaan ovat hurjassa ruosteessa, liiallisen dow:in peluun takia.
 
Jos ymmärsin oikein niin turnaus alkaisi jo kuukauden päästä, niin olisi kait hyvä jos alettaisiin vetämään treeniä mahdollisimman pian. Karsintoja voidaan taas tehdä treenien perusteella (kunhan saadaan nuo 16 kasaan ensin :razz:).
 
Korpi tarjoaa mumblen ja harjoittelu servun käyttöön, jos tämä vain kaikille sopii? mumblen käyttö siis teamspeakin sijasta.
Mumblehan löytyy täältä http://mumble.sourceforge.net/  ja sieltä valitsee tämmöisen version Windows: 1.2.3a (Stable)
ja korven omat mumble tiedot tiältä http://korpi.foorumini.net/t10-mumble-tiedot-taalta Kuhan saadaan kaikki samalle servulle ja samalle kannulle ölisee niin voitaisiin valita ne mahdolliset El capitan ehdokkaat ja mahdolliset pelaajat joukkueeseen.

- Luotu steam ryhmä helpottamaan yhteydenottoja joukkueen kesken. kutsuja satelee koko ajan, mutta jos ei jostain syystä kuulu niin ota yhteyttä: Winter84
 
Turnaus taitaa alkaa 27.2.2012, jos oikein muistan. Tosin ei meidän eka matsi ole välttämättä samana päivänä.
Viime vuonna aloitimme harjottelun aika myöhään, joten olisi hyvä aloittaa tänä vuonna aikaisemmin.
Voisimme aloittaa ensi viikolla tai sitä seuraavalla, rippuu vähän, että montako pelaajaa saamme kasaan.

Grey Warden harkitsee osallistumisa ja Fiddlerinkin saamme toivottavasti vielä taivuteltua.  :grin:
Yritän saada IG:stä myös ryozun mukaan ja pyytää Nations Cup 2011 joukkueesta pelaajia.

Jos jollain on yhteyksiä näihin 2010(?) pelaajiin, mm. okiN, mushmush, Jaakko the Sire, ommnk(tai joku sinne päin), Tuckmunck ym. niin yrittäkää saada heihin yhteyttä. Suurin osa näistä taitaa olla kuitenkin lopettanut. :/

Uskon, että saadaan vähintään tuo 12 pelaajaa jo ensi viikolla!
Kovaa täytyy treenata, sillä vastustajat ovat melko kovia mitä noita ilmoittauteneita joukkueita olen katsellut.

Hyvä juttu, että saadaan Korven mumble. Toinen vaihtoehto olisi varmaan, että saisimme IG:n TeamSpeakistä jonkun paikan, mutta kylla mumble päihittää TS:n.

Mites on muuten serverin laita? Käytetäänkö Korven servua harjoituksissa?

Itse koitan laittaa ensi viikolla Mumblen toimintaan ja recruitata porukkaa, tänään en paljon koneelle ehdi.

 
Back
Top Bottom