Westeros poll

Hoe zouden zeeroutes moeten ingevoerd worden.

  • Houden zoals het nu is, met de oorspronkelijk bedoelde balans.

    Votes: 2 50.0%
  • Schepen moeten ongelimiteerd ver kunnen varen, ookal maakt dit de bouw van wegen nuttelozer.

    Votes: 1 25.0%
  • Schepen moeten ongelimiteerd ver kunnen varen, maar dan moet de kostprijs van havens verhoogd worden

    Votes: 0 0.0%
  • Havens moeten opgewaardeerd worden om hun schepen verder te laten varen. Basisbereik is dan 2 tegels

    Votes: 1 25.0%

  • Total voters
    4

Users who are viewing this thread

Oke, het is dus een stalemate geworden.

Tjah, ik kan me ook wel vinden in optie 4.
Lijkt ook logischer, dat als je havens groter worden, je dan ook grotere schepen kan bouwen en zo dus zeewaardigere schepen kan bouwen die een grotere afstand kunnen afleggen.
 
Edit :

Ben dit weekend ook weg, dus zal de update en orders pas maandag kunnen zien, mocht er ondertussen een update komen wanneer ik er niet ben.

Trouwens, als je leven je lief is dan moet je dit weekend niet naar Antwerpen gaan. :lol:
 
The Avenger said:
@Icock

Je beseft toch wel dat je toch echt onredelijk aan het doen bent? Anders moet ik nu tegen Rams schelden dat hij een onredelijke persoon, om het zeeeer netjes te beschrijven, de huid vol aan het schelden is.

En voor de zoveelste reden, Rams vind het onredelijk wat Wolf wilt en het is niet speciaal gericht op jouw.
Goden lief, ik denk dat het dadelijk een poll word om te proberen of we middelen kunnen vinden zodat Rams Icock niet virtueel de nek gaat proberen om te draaien! :lol:
iCock said:
Zucht. Ga vooral je gang, blijf tegen hem aanpraten. Maar kom dan niet naar mij toe dat het niet werkt.
Ik wil alleen maar weten waarom hij erover door gaat aangezien Wolfang toch niet gaat veranderen wat hij gaat doen, maar dat Rams dan toch doorblijft praten en geen actie onderneem en dan krijg ik dit soort commentaar naar mijn hoofd. Nee, nu wil ik ZEKER handelen met jou hoor!
 
Misschien is het niet redelijk dat zeg ik ook helemaal niet. Wat ik zeg is dat het geen nut heeft om erover door te discussiëren als wolf toch niet instemt en dan geen acties te ondernemen.
 
head_explode_RE_paradox_time_lets_destroy_the_world-s431x300-105442.jpg


Sommige onder ****ing ons, in tegen deel tot JOU, zijn WEL reden vatbaar. En dan nogmaals. Ik begon er niet over, JIJ hebt MIJ er op aangesproken.

 
Ik vind nu dat de mensen van White Harbour zich niet meer mogen voorplanten of anders in een omgeving moeten worden gezet en dan er niet meer mogen worden uitgelaten in de wijde wereld.
Ben het nu opeens is dat domme mensen geen kinderen mogen krijgen. :lol:
 
Havens moeten opgewaardeerd worden. Dat kost 10WK per zeetegel verder, EN je hebt een universiteit nodig om de opwaarderingen door te voeren.
 
Rams said:
head_explode_RE_paradox_time_lets_destroy_the_world-s431x300-105442.jpg


Sommige onder ****ing ons, in tegen deel tot JOU, zijn WEL reden vatbaar. En dan nogmaals. Ik begon er niet over, JIJ hebt MIJ er op aangesproken.

Wat jij wilt kerel, veel succes met je onderhandelingen en niets bereiken.
 
iCock said:
Wat jij wilt kerel, veel succes met je onderhandelingen en niets bereiken.
Dus, waar gaan we de mensen van White Harbour plaatsen? Ik zat te denken boven de Grote Muur. :lol:

Trouwens, wat is er met die nachtwacht. Heb daar nog niks over gehoord.
Krijgen we daar nog mee te maken?
 
Nee. Godverdomme man ik heb vorige beurt 2wk naar ze gestuurd en ze zeiden niet eens dankjewel.
 
Naar de nachtwacht natuurlijk. Aangezien ik het meest Noordelijk zit en daar blijkbaar die pokke muur staat dacht ik laat ik mijn overblijfselen daarheen sturen.



Trouwens ik heb een suggestie voor MR; graag niet op het moment dat je de info gaat verwerken pms sturen dat het niet klopt maar zodra je ze binnen krijgt als het even kan.
 
Back
Top Bottom