Forum Spel CIV III: Westeros

Users who are viewing this thread

Verwacht morgen de info over het rijsende rijk van Vinnegeal Acros!  :lol:

Ben alleen zoals de laatste tijden niet zo superveel actief, misschien dat dat nog gaat veranderen, maar verwacht niks groots.
 
Ik ga zowiezo deadlines opstellen. Dus zoals al vaker gezegd was, orders versturen duurt maar zo'n 10 minuutjes, wat wel doenbaar is als je een week tijd hebt, niet?
 
Awwww.. Jezze, join opnieuw midgame waardoor je midden in een verhaal van soldaten en backstabbing *****es komt.
En vergeet niet het; welles! Wij wonnen! Nietes, jullie zouden dood zijn! verhaal.
 
Acros.

Een stad die eerst bestuurd werd door geestelijken, maar daarna door een bloederige burgeroorlog in handen kwam van enkele adele families die beloofde goed te zorgen voor de staat. Deze families/clans hebben gezworen ervoor te zorgen dat Acros weer zo groot en machtig zou worden zoals het eens was geweest.

Ze zijn van plan ervoor te zorgen dat iedereen weer huivert als ze alleen al ''de krijgers van Acros'' horen in een zin. Verbeten en met een grimmige blik naar de omringende landen zal de tijd ons leren of Acros wel sterk genoeg zal zijn om weer te herijzen als een phoenix uit de vlammen.


acros.png

Crap, zie nu dat degene die het meest dichtbij me is, Rams is :razz:
Wanna trade? :lol:
 
De Koning der Middtlanden reikt zijn hand uit naar elk en ieder buur, noorderling of zuiderling.

Laten we de gesprekken beginnen.
 
Rams said:
Oh heb je die Avenger weer. :razz:

Trade is cool ja.
*shakes hand with Rams*
*wait till he leaves and then laugh evil*

Me is gonna get rich with trade :lol: !
Anyone else wanna trade?

Wolfang said:
De Koning der Middtlanden reikt zijn hand uit naar elk en ieder buur, noorderling of zuiderling.

Laten we de gesprekken beginnen.
Oh god, als ik ergens zeker van ben is dat ik nu zeker jouw, Icock niet ga vetrouwen.
Deze keer is het alleen : mijzelf.
Dus trade vind ik best, maar dan moet jij je maar inspannen en laten zien dat je vredige bedoelingen heb met mijn volk.

Rams said:
Ik ga het lastig vinden om je niet in te sluiten, Avenger.
Komt goed, ik weet wel wat daarop.
 
Ik ga het lastig vinden om jou niet als bloeddorstige landgrabber aan te zien. Toen ik de leiding van Karakorum nam was ik alleen tegen de wereld en werden al mijn vragen naar vrede weggetrapt.

Bewijs jij je maar ook naar mij toe.

Ik zie dit als een nieuw spel, nieuwe kansen enz.
 
Wolfang said:
Ik ga het lastig vinden om jou niet als bloeddorstige landgrabber aan te zien. Toen ik de leiding van Karakorum nam was ik alleen tegen de wereld en werden al mijn vragen naar vrede weggetrapt.

Bewijs jij je maar ook naar mij toe.

Ik zie dit als een nieuw spel, nieuwe kansen enz.
Ik zie dit als een nieuwe spel met oude karakters :razz:
En ja, voordat je het maar zelfs ga vermoeden, de enige die ik een greintje vetrouw is Rams, gezien hoe hij me elke keer behandelt.
Hoewel hij toch ietsje te eervol voor mijn smaak is, maar toch een aardige bondgenoot voor in geval van nood.
 
The Avenger said:
Wolfang said:
Ik ga het lastig vinden om jou niet als bloeddorstige landgrabber aan te zien. Toen ik de leiding van Karakorum nam was ik alleen tegen de wereld en werden al mijn vragen naar vrede weggetrapt.

Bewijs jij je maar ook naar mij toe.

Ik zie dit als een nieuw spel, nieuwe kansen enz.
Ik zie dit als een nieuwe spel met oude karakters :razz:
En ja, voordat je het maar zelfs ga vermoeden, de enige die ik een greintje vetrouw is Rams, gezien hoe hij me elke keer behandelt.
Hoewel hij toch ietsje te eervol voor mijn smaak is, maar toch een aardige bondgenoot voor in geval van nood.

Handelen via zee?
 
Als Rams het akkoord vindt dat Ger bij hem in de buurt ligt, kunnen we beginnen, anders moet Ger eerst een andere positie op de kaart kiezen.




Trouwens, het ene spel is het andere niet. Dat je met iemand bondgenoot/vijand was in het ene spel wilt niet noodzakelijk zeggen dat dat zo gaat zijn in het andere spel.
 
Back
Top Bottom