De Orde van de Lage Landen - Clan Topic - *Recruiting*

Users who are viewing this thread

Hmm voor bannerlord heb ik tot nu toe gemerkt dat Cavalry heeel erg wennen is. De speer (want je hebt vaak geen lance) is slecht te zien en verdwijnt vaak achter je arm, je steekt ook een stuk sneller dan je verwacht omdat je andere wapens een stuk trager zijn in vergelijking.

Archers zijn nu ook redelijk viable als warriors dus ik heb voornamelijk archer gespeelt omdat die net zo goed is in melee. De arrow drop is wat raar, je moet een stuk lager richten dan je gewend bent in Warband.

Als infantry moet je er rekening mee houden dat je geen spullen van de grond kan oppakken (afgezien van wat javelins) en dat je heel langzaam loopt met je schild omhoog (en deze ook zonder dat je hem omhoog houdt pijlen blokeert. Je kan ook crouchen met 'Z' en er mee lopen, maar ik heb er nog geen praktisch nut voor gevonden.

Al en al is het een leuk spel ondanks zijn eigenaardigheden, alleen de beta is heel erg buggy en je meot vSync uitzetten om boven de 5 FPS te komen.
 
Z is voornamelijk om te schuilen of minder geluid te maken. Maar het is ook voorgekomen dat mensen een hit hebben ontweken met crouching of jumping. Al raad ik het niet aan om te proberen
 
Het probleem ligt veel dieper, en heeft te maken met de fundamentale verandering ten opzichte van respawning en de classes. Zo hebben veel classes geen toegang tot een polearm of geen toegang tot een schild. Drops kan niet meer. Wel kun je plunderen van zij die via handsgemeen zijn gevallen maar dat helpt niet als de vijandige ruiterij je al kort voorbij uw spawnpunt lastig valt.
 
Klopt, vergeleken met Warband waarin je zo goed als elke speler een anti-cavalry wapen kon geven kan dat bij bannerlord niet. Zelfs schilden zijn een stuk zeldsamer geworden.
 
Ik heb nu ook een key. Ik heb eventjes gespeelt maar na 65% van de tijd gespawnkilled te worden voel ik er eigenlijk niet zo veel voor. mja ik had ook een hekel aan Multiplayer zonder groepsverband in wb.

Zijn er luitjes die behoefte hebben om een Discordgroep te maken en de OLL tot zijn oude glorie te herstellen?
 
Hancelot said:
Ik heb nu ook een key. Ik heb eventjes gespeelt maar na 65% van de tijd gespawnkilled te worden voel ik er eigenlijk niet zo veel voor. mja ik had ook een hekel aan Multiplayer zonder groepsverband in wb.

Zijn er luitjes die behoefte hebben om een Discordgroep te maken en de OLL tot zijn oude glorie te herstellen?
OLL zit al op Discord. Ik zal eens kijken of ik je kan uitnodigen.

Edit. Met deze link moet het volgens mij lukken https://discord.gg/4BJF3h
 
Back
Top Bottom