De Orde van de Lage Landen - Clan Topic - *Recruiting*

Users who are viewing this thread

iCock said:
Kwal said:
die naaktfoto moet in de OP eigenlijk en iedereen moet een eigen kleur mannenstring aan (ga ik niet editen want dat ziet er niet bijster uit met paint)
Ik kan dat doen zoals toen met Wolfangs avatar .. haha.

@Jezze;

grote grutjes wat gezellig. Ziet eruit alsof jullie daar een beetje hebben zitten zitten en toen zeiden '' zo .. en nu? ''

Was jij der ook  :shock:
 
Wie zijn die twee geniale knapen die door hun moeder (?) gebracht werden?
 
iCock said:
Wie zijn die twee geniale knapen die door hun moeder (?) gebracht werden?
Als je die twee bedoelt die achter in een auto liggen te maffen dan zijn dat Jezze en ik, Phail nam de fotos, en de dame achter het stuur is bepaald mijn moeder niet. :razz:
 
Hoi hoi,

Effe deze topic uit de stof halen met een vraagje:

Zijn jullie steeds actief? Zoeken jullie nog mensen?
Ik heb me proberen te registreren op jullie forum, maar regisraties zijn off blijkbaar.

Vele Belgische groetjes!
 
Nog altij actief ja en Belgen zijn altij welkom  :wink:. Stuur een PM op ons ofurm naar Morrolan, Jerkuh of Renko om binnen te gerake (ze zijn alle 3 Belgvriendelijk, dus da komt goe).
 
Ellexhirion said:
Hoi hoi,

Effe deze topic uit de stof halen met een vraagje:

Zijn jullie steeds actief? Zoeken jullie nog mensen?
Ik heb me proberen te registreren op jullie forum, maar regisraties zijn off blijkbaar.

Vele Belgische groetjes!
DAt je niet kan registreren dat klopt. Dat kunnen alleen admins vanwege spambots. Pm even anders je steam account  dan voeg ik je wel even toe en dan leg ik alles uit.
 
Lord Striker The First said:
Eburon said:
Nog altijd actief ja, en Belgen zijn altijd welkom  :wink:. Stuur een PM op ons forum naar Morrolan, Jerkuh of Renko om binnen te komen (ze zijn alle 3 Belgvriendelijk, dus dat komt goed).
Sorry, dit is geen Amerikaanse film waar buitenlanders onder elkaar ook in het Engels spreken. Ik ga geen moeite doen om in AN te typen tegen een Belg.
 
Eburon said:
Lord Striker The First said:
Eburon said:
Nog altijd actief ja, en Belgen zijn altijd welkom  :wink:. Stuur een PM op ons forum naar Morrolan, Jerkuh of Renko om binnen te komen (ze zijn alle 3 Belgvriendelijk, dus dat komt goed).
Sorry, dit is geen Amerikaanse film waar buitenlanders onder elkaar ook in het Engels spreken. Ik ga geen moeite doen om in AN te typen tegen een Belg.
Pas je aan, ebuDOM (all rights go to renko), we zijn nog steeds in de meerderheid  :mrgreen:
 
Back
Top Bottom