Ancaria; Enlightment and Nightfall aanmeldingspunt

Users who are viewing this thread

ik ben overal voor in.
Wil zelfs een kaart tekenen, ja met mijn magere tekenkunsten.

Maar, wat voor landen,zeeën of streken MOETEN in de kaart? Ik wil best ook wel een kaart maken en wat in elkaar proberen te flansen, maar denk dat het leuker is als jullie er ook wat over te zeggen hebben.

Heb al wel eens een kaart getekend die ik van plan was te gebruiken voor een verhaal die ik zelf aan het schrijven ben, heb ook de culturen etc. al daarbij liggen.
Alleen had ik geen plot of wist ik geen goed begin.
Dus zeg het maar.

P.S. Voor jullie verwachten dat ik met een goede kwaliteit kaart kom, de kaart teken ik op papier en dan maak ik natuurlijk wat dingen duidelijk, maar verwacht niet een super mooie waanzinnige kaart.
 
Tja, er moet veel zee zijn deze keer. Misschien twee/drie grote eilanden en dan enkele kleine eilanden? Misschien is dat wel leuk. En dan met die kleine eilanden geen bruggen, en met grote eilanden 2/3 bruggen die elkaar verbinden.
 
iCock said:
Tja, er moet veel zee zijn deze keer. Misschien twee/drie grote eilanden en dan enkele kleine eilanden? Misschien is dat wel leuk. En dan met die kleine eilanden geen bruggen, en met grote eilanden 2/3 bruggen die elkaar verbinden.
Kaart heb ik al getekend, het is een grote vaste land. Twee eilanden en voor de rest kan je ongeveer wel raden waar de volkeren zich bevinden aan de hand van de info in de andere topic.
 
Back
Top Bottom